Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Illustrerende for hva da? Misvisende statistikk? Kan du ikke for en gangs skyld formulere et argument med egne ord, så vi skjønner hva du vil fram til?

 

At du ikke skjønner, betyr nok fremdeles ikke at andre ikke skjønner. Hva er dette kosmiske kollektivet "vi" du snakker om hele tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Illustrerende for hva da? Misvisende statistikk? Kan du ikke for en gangs skyld formulere et argument med egne ord, så vi skjønner hva du vil fram til?

 

At du ikke skjønner, betyr nok fremdeles ikke at andre ikke skjønner. Hva er dette kosmiske kollektivet "vi" du snakker om hele tiden?

 

Veeeel, hvem er disse "andre" du uttaler deg på vegne av?

Lenke til kommentar

Når folk som benekter Holocaust ender opp som politiske fanger, så forteller det alt for min del.

 

Noen av landene som har lover mot dette, har lover som dekker benekting av andre folkemord også. Så pr din logikk, så skjedde ikke folkemordene i Rwanda eller Armenia heller.

 

Det forteller alt for min del. Vil du utbrodere mer hvorfor du ikke tror folkemordet i Rwanda skjedde? Alle tv-bilder er forfalsket? Det er ikke fysisk mulig å ta livet av 800 000 i løpet av 100 dager, hovedsakelig med macheter? Hvis Hutuene virkelig ville gjort dette, så ville de brukt mer effektive metoder? Hele greia er en del av en verdensomspennende Tutsi-konspirasjon? I etterkant av det som skjedde ble det hevdet at 1 million var døde, og siden man har kilder med feil tall, så skjedde det ikke? Det er øyenvitner som forteller om massakrer der 100 mennesker ble drept, mens etterforskning etterpå sa at det bare var 97, så det er åpenbart at alle øyenvitner lyger? Du har sett bildet av noen lik, men slett ikke 800 000?

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Når det ikke finnes spor av Zyklon-B i veggene i "gasskammeret" så er det pga at det ikke var et "gasskammer".

Det ble funnet spor av HCN i veggene på samtlige fem krematorier i Birkenau. Les i det minste noen sider bakover ...

 

Hvis man ønsker å likvidere en folkegruppe, så setter man dem ikke på toget og frakter dem gjennom "halve" Europa, man skyter dem på stedet. PANG!

Den metoden ble gjennomført med noen millioner mennesker. Hvis du hadde lest tråden, hadde du skjønt at skyting også er problematisk - troppene som sto for henrettelser av forsvarsløse menn, kvinner, barn og gamle risikerte ifølge Himmler å bli ødelagt for livet.

 

Å tro at Holocaust kun skal ha skjedd på den ene eller andre måten, eller at det ikke var forskjeller mellom hvordan massedrapene ble gjennomført i forskjellige områder er forferdelig naivt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du snakker bare bullshit. Alt ved Holohoax er en stor løgn. Hvor mange jøder ble utryddet iflg deg? Jeg ønsker å høre det eksakte antallet.

Les tråden. Eller velg ignoranse. Det er vi vant til. Endret av Salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Her ser vi (det vil egentlig si jeg, jeg vet ikke hva andre ser) hvorfor tråden er blitt 140 sider lang. Det kommer alltid noen nye inn som skal starte hele diskusjonen fra scratch...

 

Lykke til!

 

Geir :)

Det hadde vært en stor fordel om tråden hadde vært moderert hardere for å unngå det. Eventuelt kunne den vært stengt og merket med [løst]. Det har ikke kommet ett nytt argument fra benekterne på 120 sider eller så, og jeg mener det er bevist at det ikke er rimelig tvil om at Holocaust fant sted.

 

For de av oss som syns det er viktig at benektelse av forlkemord ikke får stå uimotsagt, har vi ikke så mye annet valg enn å imøtegå de samme ubegrunnede påstandene igjen og igjen.

 

Jeg vet du ikke er aktiv på den siden av bordet lenger, men siden du tok det opp ... :)

 

For øvrig er vel dette sporet best egnet i tilbakemeldingstråden.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Du snakker bare bullshit. Alt ved Holohoax er en stor løgn. Hvor mange jøder ble utryddet iflg deg? Jeg ønsker å høre det eksakte antallet.

Les tråden.

 

Hvorfor det - han har jo skjønt at "holohoax" er oppspinn?

Lenke til kommentar

Les tråden på 140 sider? Jeg trenger ikke det. Jeg har gjort meg opp en mening lenge før jeg kom på dette forumet.

Det må da bety at ingen bevis i verden ville kunne endre din mening. Ellers kunne det jo i teorien - hvor enn usannsynlig - hende at akkurat det beviset fantes på en av de 140 sidene...

 

Og da blir jeg nysjerrig: Hva slags kraftfullt argument var det som overbeviste deg i første omgang? Så kraftig at du faktisk ikke ser for deg at noe kan endre din oppfatning?

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Les tråden på 140 sider? Jeg trenger ikke det. Jeg har gjort meg opp en mening lenge før jeg kom på dette forumet.

Det må da bety at ingen bevis i verden ville kunne endre din mening. Ellers kunne det jo i teorien - hvor enn usannsynlig - hende at akkurat det beviset fantes på en av de 140 sidene...

 

Og da blir jeg nysjerrig: Hva slags kraftfullt argument var det som overbeviste deg i første omgang? Så kraftig at du faktisk ikke ser for deg at noe kan endre din oppfatning?

 

Geir :)

Det var mange ting som gjorde at jeg fikk endret synet på verdenshistorien. Men Røde kors statistikken før og etter WWII er interessant syns jeg. Der var det vel under 300 000 jøder som "manglet", i mangel på et bedre ord. 6,5 millioner er jo helt spinnvilt, det ville jo tilsvart mer eller mindre halvparten av alle krokneser på verdensbasis. Visste du at jødene erklærte krig mot Tyskland først? D-Express-Judea-24-03-33.gif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...