Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)

Anbefalte innlegg

Vel, du har da definitivt forsøkt å bruke fravær av bevis som et poeng tidligere, i forbindelse med Tauber og hva man så eller ikke så på flyfoto, så velkommen til å møte deg selv i døra.

Så du har ikke forstått dette sitatet heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du nevner heller ikke at IHR saksøkte Mermelstein i 1986. Hvorfor ikke?

Dette er en typisk del av det klassiske bildet. Det er ikke det at benektere nødvendigvis lyger direkte, men de er ikke så flinke til å fortelle "the whole truth."

Det er så fantastisk å se noen anklage andre for løgn mens de ikke har noen hemninger med å lyve selv. Takk for at du gir næring til verdens stadig større andel misantroper.

Lenke til kommentar

Hvis du tror det å slenge ut gjentatte "du lyger" som en slags ryggmargsrefleks, når du overhodet ikke backer det opp, er originalt og/eller virkningsfullt, så tar du feil. Du klarer ikke en gang å se at jeg _ikke_ beskylder dere for løgn.

I alle fall, antall poster der z0roaster ikke kommer nærmere å argumentere for sin sak og det angjeldende temaet: n=n+3.

Fortsett slik. Jeg slipper i alle fall å anstrenge meg.

• Liker 3
Lenke til kommentar

I alle fall, antall poster der z0roaster ikke kommer nærmere å argumentere for sin sak og det angjeldende temaet: n=n+3.

3 + 3 = 3 altså. Jeg skjønner at matematikk ikke er din sterkeste side heller. Hvis du vil diskutere sak, står du alltids fritt til å kutte ut personfokuset ditt.

Lenke til kommentar

Skrev han før han knottet ned nok et essay fylt med den samme resirkulerte retorikken sin.

Also sprach z0roaster. Die Zuhörer waren dünn gesät.

Kan du ikke si fra når du vil diskutere Holocaust igjen? Denne enveisdiskusjonen begynner å bli kjedelig.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Vi vet at det er folk som har fortalt eventyr om leirene. Vi vet også at det ikke har noe å si. Når jeg vokste opp fikk jeg høre om julenissen, tannfeen, gud og andre løgner. Betyr det at når jeg lærte at 2+2=4, så var det også en løgn?

Lenke til kommentar

Vi vet at det er folk som har fortalt eventyr om leirene. Vi vet også at det ikke har noe å si. Når jeg vokste opp fikk jeg høre om julenissen, tannfeen, gud og andre løgner. Betyr det at når jeg lærte at 2+2=4, så var det også en løgn?

Tja, ifølge trosfellen din over her, så er jo 3+3=3 så.

Lenke til kommentar

Selv om du ikke forsto poenget hans betyr ikke det at du kan latterliggjøre det. Det burde du ha lært nå, siden det er rimelig åpenbart at du har gått gjennom livet uten å forstå en temmelig stor del av alle poengene i verden...

Å latterliggjøre seg greier han fint selv uten min hjelp.

Lenke til kommentar

Tja, ifølge trosfellen din over her, så er jo 3+3=3 så.

Jeg tenkte jeg skulle la denne passere, men siden du gnager på dette:

Tips før du blamerer deg selv mer, n=n+3 er ikke matematikk, det er et meme tilknyttet tilordninger i dataprogrammering for å indikere at en gitt størrelse nå er økt med 3. Ok?

Se f.eks. http://drift.ux.uis....nstar2_6_3.html

Jeg skal bruke enklere virkemiddel neste gang, så du ikke blir forvirret.

----------

Angående filmen din, så er den nok et epos fra Denierbud (du har ennå ikke akseptert utfordringen om å benekte at han fusker så mye han makter, så jeg skjønner ikke hvorfor du bruker ham som autoritet.)

Det filmen tar opp har vært diskutert før i tråden, flere ganger. Jeg foreslår at du leser deg gjennom, z0roaster. Det er grenser for hvor mange ganger vi gidder å gjenta oss selv. Kortversjonen er at krympede hoder, lampeskjermer og såper ikke er basisen for noe som helst, og Holocaust hviler ikke på dem. Hvis du skal så tvil om Holocaust, må du nesten ta for deg det den konvensjonelle versjonen baserer seg på, ikke helt perifere ting, som ingen bryr seg om lengre. Det blir bare en variant av stråmenn det.

Ikke alle feltrykter rett i etterkant av krigen viste seg å stemme. Vann er vått. En hver skjønner jo at hvis din kritikk av Holocaust baserer seg på dette, så er det ikke mye dere har å komme med. Som nevnt tidligere, jeg kan finne et par saftige skrøner fra soldater som deltok i krigen, som ikke stemmer. I motsetning til deg, vil jeg ikke dermed slutte at krigen ikke skjedde.

Et annet tips er å ta opp hva du vil diskutere. Å poste en lang film med noen få linjer synopsis blir litt blodfattig. Jeg vet hva den omhandler. Hvilke detaljer er det du vil ta opp? Hva med å forfatte noen argumenter med egne ord? Hva synes du er viktig og hvorfor? Som nevnt før; legge litt innsats i dette. Jeg er knapt overbevist om at du selv har sett hele filmen.

Det å henge seg opp i såpe og lampeskjermer er primitiv Holocaustbenekting, og du setter ingen fast med dette. Jeg trodde du var mer raffinert? Buchenwald var jo ikke en gang en utryddelsesleir.

Hva er det neste? Auschwitzplaketten og Leuchterrapporten? One Third of the Holocaust?

Jeg foreslår at du svarer på spørsmålet mitt jeg, siden ev. nøytrale lesere ser at du dukker unna det gang på gang: Det ble funnet spor av HCN i alle fem krematiorier i Birkenau. Med hvilken hensikt brukte SS HCN i de krematoriene?

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så hvilken kilde/referanse mener dere ikke-revisjonister best estimerer og oppsummerer antallet jøder og andre som døde i Auschwitz/Birkenau, samt av hvilke årsaker ?

Det er ingen enkeltkilder som gjør det. Temaet er for komplisert for fasiten mellom to enkeltpermer. Enkelte tema i verden er slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle la denne passere, men siden du gnager på dette:

Tips før du blamerer deg selv mer, n=n+3 er ikke matematikk, det er et meme tilknyttet tilordninger i dataprogrammering for å indikere at en gitt størrelse nå er økt med 3. Ok?

Se f.eks. http://drift.ux.uis....nstar2_6_3.html

Nei, det er klart + og = er ikke matematikk... I C-språk skriver man gjerne "n+=3;", med mindre man er helt nybegynner, da.

Det er ingen enkeltkilder som gjør det. Temaet er for komplisert for fasiten mellom to enkeltpermer. Enkelte tema i verden er slik.

Du kan ikke svare med andre ord. Ha-ha.

Synopsis: Buchenwald, krympede hoder, lampeskjerm- og såpeløgnen m.m. Dette er en fyldigere versjon enn hva som ble postet tidligere i tråden. Must see for alle informerte lesere.

UltimateFacepalm-1.jpg

Som vanlig er det ikke spesielt mye substans i svarene dine.

Det er flott du ler sammen med alle andre, men det er litt trist at du misforstår hva vi ler av...

Hvorfor klarer du aldri å holde deg til tema, da?

Lenke til kommentar

Så hvilken kilde/referanse mener dere ikke-revisjonister best estimerer og oppsummerer antallet jøder og andre som døde i Auschwitz/Birkenau, samt av hvilke årsaker ?

Jeg tenker da på en analyse som selvsagt har videre referanser. Det må vel eksistere noe slikt av seriøs karakter som du kan stille deg bak som utganspunkt for videre diskusjon?

Hva var for eksempel bakgrunnen for nedjusteringen fra 4 millioner til ~1,5 på minnesmerkene?

Hvis ikke, hva er ellers ditt personlige estimat eller antagelse av slike tall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...