Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Hva skal til for at diskusjonen skal være interessant for deg å delta i?

 

Det virker som du helst vil slippe å fortelle hva du mener om helt sentrale spørsmål om Holocaust. Kan du i ikke heller forklare hvilke premisser vi skal legge til grunn for diskusjonen om hvor de savnede har blitt av?

 

Kan ikke du bare slutte å være besatt av meg og diskutere saken i stedet, da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke du bare slutte å være besatt av meg og diskutere saken i stedet, da?

Ikke overvurder hvor interessant du er. Jeg er ikke opptatt av deg, men vil gjerne høre fra deg hva du mener har skjedd, hvis massedrap ved gassing ikke fant sted. Det er det du til nå ikke har villet diskutere. Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke overvurder hvor interessant du er. Jeg er ikke opptatt av deg, men vil gjerne høre fra deg hva du mener har skjedd, hvis massedrap ved gassing ikke fant sted.

 

Heh, det trenger jeg da ikke. Alle dine bidrag i tråden de siste 18 sidene har jo dreid seg om meg og hva jeg mener om holocaust.

 

Det er det du til nå ikke har villet diskutere.

 

Det er det jeg har gjort det klart at jeg ikke har villet diskutere med deg lenger, ja, så hvorfor fortsetter du å skrive dusinvis av innlegg til meg og om meg? Det er jævla rart.

Lenke til kommentar

Ja, så la oss gå tilbake til tema!

 

Igjen: Det er aldri funnet et bevis på en forfalskning, tegn på at informasjon er byttet ut eller vitner som har fortalt noe annet enn den tradisjonelle historien. Med tanke på at konspirasjonen benekterne pusher ville krevd hundre tusener av involverte mennesker, hvordan forklarer dere at ikke EN person har brutt ut og avdekket "sannheten"?

Lenke til kommentar

Alle dine bidrag i tråden de siste 18 sidene har jo dreid seg om meg og hva jeg mener om holocaust.

Det er bare delvis riktig. De har i liten grad handlet om deg, men om hva du mener.

 

Jeg registrerer at du igjen ikke vil klargjøre hva du mener skjedde under de hendelsene som i fellesskap kalles Holocaust, spesifikt hva som skjedde med ofrene for folkemord i AR-leirene, som beskrevet i den konvensjonelle historien om temaet.

 

Du har heller ikke villet diskutere skjebnen til de litauiske og polske jødene som forsvant samtidig med Einsatzgruppens aksjoner i landet, ei heller skjebnen til de norske, polske eller nederlandske jødene.

 

Det eneste du faktisk har gjort er, annet enn å unngå direkte spørsmål som går på konsekvensene av dine egne påstander, er å forsøke å så tvil om krematoriekapasitet og drapsmetoder. Selv det ble med forsøket.

 

Jeg tror ikke du får noe særlig gehør for teorien din om at Holocaust er en fiksjon, hvis du ikke vil diskutere den.

 

Det er det jeg har gjort det klart at jeg ikke har villet diskutere med deg lenger, ja, så hvorfor fortsetter du å skrive dusinvis av innlegg til meg og om meg? Det er jævla rart.

Fordi det er interessant å høre hvordan du ser for deg at ting har foregått. Siden du ikke gir noen som helst alternativ forklaring på hva som har skjedd, er det nærliggende å slutte at du ikke har noen alternativ forklaring du tror på selv.

 

Det er i det hele tatt veldig merkelig å se noen prøve å nøste opp i det som kan kalles historiens største drapssak, uten å ville forholde seg til hvor de som eventuelt ble drept ble av.

 

Hvis du hadde klart å sannsynliggjøre at ofrene ikke ble drept, men levde videre i f.eks USA og Israel, så hadde jo den konvensjonelle forklaringsmodellen smuldret opp.

 

Men den står svært godt enda.

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er bare delvis riktig. De har i liten grad handlet om deg, men om hva du mener.

 

Jeg registrerer at du igjen ikke vil klargjøre hva du mener skjedde under de hendelsene som i fellesskap kalles Holocaust, spesifikt hva som skjedde med ofrene for folkemord i AR-leirene, som beskrevet i den k

[...]

 

Nok et eviglangt innlegg om meg, hva jeg angivelig mener, hva jeg angivelig har sagt, hva jeg angivelig ikke vil, hva jeg angivelig har gjort, hva jeg angivelig har unngått, hva, jeg angivelig ikke har klart. Ta deg sammen, for faen.

Lenke til kommentar

Så du vil ikke delta i diskusjonen, og du vil ikke snakke om hvorfor du ikke vil delta i diskusjonen.

 

Hva faen vil du?!??!

 

Den eneste som ikke vil delta i diskusjonen her er deg, tror jeg. Jeg kan ikke huske å ha sett noe annet enn personrelaterte innlegg fra deg.

Lenke til kommentar

Vet du, jeg velger å stille DEG et spørsmål, jeg. Hvis historie ikke dreier seg om bevis, som du tydeligvis tror, hvordan i alle dager har du tenkt å "bevise" at Holocaust ikke skjedde?

 

Og nå, min "ståsted". Det er aldri funnet ETT ENESTE bevis på at Holocaust ikke skjedde.

Og nei, det faktum at en enkelt jøde ble tatt i en løgn 30 år etter er ikke et bevis på noe annet enn at den jøden har dårlig hukommelse, eller prøvde seg på en svindel.

Ja, så la oss gå tilbake til tema!

 

Igjen: Det er aldri funnet et bevis på en forfalskning, tegn på at informasjon er byttet ut eller vitner som har fortalt noe annet enn den tradisjonelle historien. Med tanke på at konspirasjonen benekterne pusher ville krevd hundre tusener av involverte mennesker, hvordan forklarer dere at ikke EN person har brutt ut og avdekket "sannheten"?

Så du vil ikke delta i diskusjonen, og du vil ikke snakke om hvorfor du ikke vil delta i diskusjonen.

 

Hva faen vil du?!??!

 

Den eneste som ikke vil delta i diskusjonen her er deg, tror jeg. Jeg kan ikke huske å ha sett noe annet enn personrelaterte innlegg fra deg.

 

Your memory is bad and you should feel bad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nok et eviglangt innlegg om meg, hva jeg angivelig mener, hva jeg angivelig har sagt, hva jeg angivelig ikke vil, hva jeg angivelig har gjort, hva jeg angivelig har unngått, hva, jeg angivelig ikke har klart. Ta deg sammen, for faen.

Hvis 319 ord (inklusive dine egne sitater) er eviglangt for deg, er det ikke så rart du enda ikke har funnet fram til hvor Mattogno, ifølge deg, forklarer hvor ofrene ble av.

 

Jeg lurer enda på hva du mener, ikke hvem du er. Det er på tide du lærer deg forskjellen.

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Vet du, jeg velger å stille DEG et spørsmål, jeg. Hvis historie ikke dreier seg om bevis, som du tydeligvis tror, hvordan i alle dager har du tenkt å "bevise" at Holocaust ikke skjedde?

 

Og nå, min "ståsted". Det er aldri funnet ETT ENESTE bevis på at Holocaust ikke skjedde.

Og nei, det faktum at en enkelt jøde ble tatt i en løgn 30 år etter er ikke et bevis på noe annet enn at den jøden har dårlig hukommelse, eller prøvde seg på en svindel.

Ja, så la oss gå tilbake til tema!

 

Igjen: Det er aldri funnet et bevis på en forfalskning, tegn på at informasjon er byttet ut eller vitner som har fortalt noe annet enn den tradisjonelle historien. Med tanke på at konspirasjonen benekterne pusher ville krevd hundre tusener av involverte mennesker, hvordan forklarer dere at ikke EN person har brutt ut og avdekket "sannheten"?

Så du vil ikke delta i diskusjonen, og du vil ikke snakke om hvorfor du ikke vil delta i diskusjonen.

 

Hva faen vil du?!??!

 

Den eneste som ikke vil delta i diskusjonen her er deg, tror jeg. Jeg kan ikke huske å ha sett noe annet enn personrelaterte innlegg fra deg.

 

Your memory is bad and you should feel bad.

Lenke til kommentar

Hvis 319 ord (inklusive dine egne sitater) er eviglangt for deg, er det ikke så rart du enda ikke har funnet fram til hvor Mattogno, ifølge deg, forklarer hvor ofrene ble av.

 

Det er en viss forskjell på 319 ord fra en interessant bok og 319 ord om hva en eller annen fyr på nettet mener om meg.

 

Dette er pinlig å overvære. Han er argumentert inn i et hjørne, så da går det som det går. ;)

 

Næh, se! Enda en som kommer hoppende inn fra sidelinjen for å snakke om *trommevirvel* MEG. What a surprise.

Lenke til kommentar

Jeg har selv vært å sett Auswitch og Birkenau og det som slo meg var størrelsen på "arbeidsleiren" Birkenau. Fra inngangen og til dit hvor restene av gasskamrene/krematoriene lå (bare ruiner igjen etter at tyskerne sprengte de for å skjule spor) går et jernbanespor som er 800 meter langt (ca som fra Stortinget til Slottet for de som er kjent der) Hvorfor gikk denne jernbanen bak til krematoriene ? Det hadde jo vært nok å ha avstigning ved inngangen til leiren om ikke tyskerne da hadde "spesielle" hensikter. Hvor ble det av de menneskene som er dokumentert inn og ikke ut igjen av leiren ?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...