BelzeBob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Hadde Hitler ønsket å tilintetgjøre jødene hadde han aldri tatt seg alt bryet med å transportere jødene til konsentrasjonsleirer og gi de mat, gode klær og god pleie. Han hadde bare utryddet de fort og greit. Slik kommunistene/jødene i Russland utryddet millioner av russere. Det er en vesentlig forskjell på å utrydde jødedommen, eller jødenes makt, og det å fysisk utrydde menn, kvinner og barn. Men folk er ikke i stand til å forstå dette. For de har blitt hjernevasket til å tro at jødene er snille som lam og at Hitler ikke hadde noen grunn til å ha en slik negativ innstilling til dem. Jeg er selv veldig enig i Hitlers syn på jøder. Dvs. at jeg er enig i at jødene bør fratas sin makt over finansvesenet, skolevesenet, akademia, politikk og media. Dvs. utenfor Israel. Nå har jødene Israel og det landet står de fritt til å styre selv. ...Hadde de bare også samtidig kunnet respektere menneskerettighetene til de andre som bor der og som bodde der før jødene kom. Hitler var først og fremst en nasjonalist og en frihetskjemper for sitt eget land og folk. Dette sympatiserer jeg med. Og akkurat som dengang er fortsatt konspirasjonen av jøder og frimurere, og vi kan ta med Vatikanet, en enorm trussel mot nasjoners selvstendighet og befolkningers selvstyre med egne anliggende. Å si at det er "bare" jødene som konspirerer, eller "bare" jesuittene, "bare" bankirene eller "bare" frimurerne er selvsagt feil. Ting er mer komplisert enn så. Hovedsaken er at det er en internasjonal konspirasjon - og grunnen til at Hitler og Tyskland ble tatt så hardt er at de stod opp mot denne konspirasjonen. Alle vet, om enn bare på et underbevisst nivå, at det er noe feil med verden og at konspirasjoner av stor skala eksisterer. Så Holocaust-historien og historien om det "demoniske Tyskland" er et snedig triks som på en måte gir folk det de vil ha: noe som minner om rettferdighet. Slemme Hitler må selvsagt straffes for sin utrydding av 6 millioner jøder og for å ha laget nazi-Tyskland og startet andre verdenskrig. Case closed. På dette snedige viset lager man røykteppet man trenger for å skjule alt det andre som virkelig skjedde, og som fortsatt skjer. Ting krigens vinnere var og er dypt involvert i. Minner igjen om at 6 millioner ble nylig utryddet i Kongo som et helt logisk og kalkulerbart resultat av internasjonale bedrifters aktiviteter. Ettersom 6 millioner = 6 millioner må man jo spørre seg hvorfor 6 millioner som kalles jøder fortjener så utrolig mye mer oppmerksomhet enn 6 millioner som ikke kalles jøder. Har du svaret, Bidalaka? Endret 25. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Har du noen endelig løsning på problemet med hvordan man skal frata Jødene makt da, BelzeBob? Det er vel egentlig ikke nødvendig å si mer etter det siste innlegget der, enn at jeg tror du nettopp meldte deg kraftig ut av debatten. Stormfront.org er den veien ------> Endret 25. mars 2011 av Bidalaka 7 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Det er vel egentlig ikke nødvendig å si mer etter det siste innlegget der, enn at jeg tror du nettopp meldte deg kraftig ut av debatten. Stormfront.org er den veien ------> Nei. Jeg tillater meg selv å ha egne meninger. Mine meninger passer hverken inn i det norske venstre/høyre-paradigmet eller i Stormfronts hvit=bra/ikke hvit=ikke bra paradigme. Jeg tilhører ingen populær "leir" og du kan ikke sette noen lettvint merkelapp på meg. Jeg mener det jeg mener og trenger ikke støtte meg på at en eller annen politisk gruppe mener nøyaktig det samme, eller gjøre mitt beste for å passe inn i en slik gruppe. Kanskje vanskelig for deg å forstå. Jeg legger merke til at dine meninger praktisk talt er kopier-og-lim-inn fra Wikipedia eller en standard norsk læreplan. Har du noen endelig løsning på problemet med hvordan man skal frata Jødene makt da, BelzeBob? Man kan ikke gjøre det. Ikke på kort sikt ihvertfall. Folk sover altfor dypt. En fange som ikke vet han er i fengsel prøver ikke å flykte, og en slave som ikke vet han er slave gjør ikke opprør mot sin eier. Men det hjelper ihvertfall litt å gjøre noen medmennesker oppmerksomme på fakta. Nåja, jeg er ikke ute etter revolusjon eller opprør. Jeg bare skriver litt. Det er vel greit? Endret 25. mars 2011 av BelzeBob 2 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Jeg tilhører ingen populær "leir" og du kan ikke sette noen lettvint merkelapp på meg. Joda, det er veldig enkelt: Konspirasjonsteoretiker. Du oppfyller alle kriteriene, helt ned til den klisjefylte overbruken av YouTube-videoer. Endret 25. mars 2011 av Tabris 7 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Alle vet, om enn bare på et underbevisst nivå, at det er noe feil med verden og at konspirasjoner av stor skala eksisterer. Nei. "Alle" vet ikke det. Min paranoid-schizofrene bror "vet" dette i de periodene han er sjuk. Så blir han bedre, og verden går tilbake til sitt gamle, kjedelige, uforutsigbare og planløse selv igjen. 5 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg tilhører ingen populær "leir" og du kan ikke sette noen lettvint merkelapp på meg. Joda, det er veldig enkelt: Konspirasjonsteoretiker. Du oppfyller alle kriteriene, helt ned til den klisjefylte overbruken av YouTube-videoer. Greit. Jeg har teorier om konspirasjoner. Og du - har du ingen teorier om konspirasjoner? Jeg forstår det slik at teorien om Holocaust du tror på er en teori om en konspirasjon. En teori - eller en påstand. Man kan vel si det er samme sak. Minner deg på at definisjonen av "konspirasjon" er to personer som gjør noe bak ryggen på en tredje. Hevder du at dette er et fenomen som i vår moderne verden ikke lenger eksisterer? Og hevder du at det er uhørt å ha teorier eller påstander om konspirasjoner i vår tid? Hele Holocaust er jo ingenting annet enn et sammensurium av påstander. Den ene påstanden villere og mer fantastisk enn den andre. 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Alle vet, om enn bare på et underbevisst nivå, at det er noe feil med verden og at konspirasjoner av stor skala eksisterer. Nei. "Alle" vet ikke det. Min paranoid-schizofrene bror "vet" dette i de periodene han er sjuk. Så blir han bedre, og verden går tilbake til sitt gamle, kjedelige, uforutsigbare og planløse selv igjen. Er du klar over at lyspærene i hjemmet ditt, om du fremdeles har den gammeldagse sorten altså, er laget for å gå i stykker i løpet av kort tid? Dette er en konspirasjon på en stor skala. Ikke verdens ondeste konspirasjon, men fremdeles en veldig stor konspirasjon. Anbefaler deg å se en dokumentar som forøvrig nylig ble sendt på NRK2 som heter "The light bulb conspiracy." 2 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Konspirasjonsteoretiker sikter til at du tror på teorier som har lavmål av bevis og krever mye "synsing". Nå går du tilbake til å si at Holocaust er en konspirasjon? Har du lest de siste innleggene av Bidalaka? Relevant bilde: 1 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Jeg sier så absolutt at det som ligger bak den "vedtatte sannheten" om at Hitler myrdet 6 millioner jøder er en konspirasjon, ja. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Nå er det ganske stor forskjell mellom en avtale "under bordet" mellom produsentene av et produkt ift. levetid og en lyssky organiasjon som styrer det meste/alt som skjer i verden. Og her har revisjonistene/benekterne et kjempeproblem: Hvis Holocaust er en konspirasjon, hvor er dokumentasjonen som beviser dette? Man påberoper seg ofte at "you can't prove a negative", men det er ikke et negativ mange av revisjonistene argumenterer for - det er helt en annen historisk hendelse. 3 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Hvis Holocaust er en konspirasjon, hvor er dokumentasjonen som beviser dette? Man påberoper seg ofte at "you can't prove a negative", men det er ikke et negativ mange av revisjonistene argumenterer for - det er helt en annen historisk hendelse. Nei, her vil jeg nok si meg uenig. Holocaust er en posetiv, altså så må den være bevist. Vi kan egentlig ikke "motbevise" Holocaust, men vi kan motvise at dere har bevist Holocaust. BelzeBob misbruker "ikke bevise en negativ" ganske kraftig, men for argumentasionens skyld så kan man si at det er ikke så ille. Saken er at Tyskland hatter arbeidsleirer, Einzatsgruppen og livet av folk, og Tyskland tapte en krig. Dette kan vi si med 100% sikkerhet. Så for argumentasionens skyld så kan man si at andrehåndskilder egentlig ikke er bra nok, spesielt når man prater om at Tyskland har tapt en krig. Vinneren skriver historien tross alt. "Jødene ble gasset" biten av "Holocaust" må vel være det svake leddet, og det er godt mulig det har hendt, men det er godt mulig det ikke har hendt. På en annen side så er det fortsatt et godt spørsmål: Hvorfor har ikke revisjonistenes kjerneargumenter blitt virkelig tilbakevist på 30 år?(noen påstå at revisjonistene hadde brukt samme argumenter siden 80-tallet, så jeg tar påstanden som god fisk). Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Atter en gang: la oss prøve å se objektivt på det. Vi har to grupper: benekterne og bekrefterne. Bekrefterne sier: Vi har beviser for at Hitler drepte 6 millioner jøder. Mesteparten i gasskamre. Benekterne sier: Hvor er bevisene? -------------------------------- Og så viser det seg... at bortsett fra det "beviset" at et konsensus eksisterer til støtte for Holocaust-påstanden, så fins det ingen egentlige beviser. Ingen lik. Ingen dokumenter. Ingen fotografier eller filmklipp. Ikke noe gasskammer - annet enn rom som hypotetisk sett muligens kunne brukes som gasskammer. I likhet med det rommet du sitter i nå. Ikke engang en brukbar teori finnes som forklarer det praktiske aspektet ved å utrydde 6 millioner og kvitte seg med likene etterpå. Og da kan kanskje benekterne si: hey - at dere ikke har beviser tyder jo på at dette er et bedrag. Ingen beviser = ingen sak = intet Holocaust. Minner om at for alle andre folkemord de siste 100 årene har vi veldig mye beviser. Ja, til og med film av kommunister som skyter folk i hodet. Så langt tilbake som i 1918. Jeg må si at det er ytterst naturlig å "benekte" dette holocaustet som ingen kan presentere beviser for. Jeg putter benekte i gåseøyne ettersom jeg synes uttrykket er en smule snodig. Hvordan kan man vel benekte noe som man ikke er beskyldt for? Endret 25. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 Bevisene finnes spredt på de siste 12 sidene. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Bidalaka Skrevet 25. mars 2011 Populært innlegg Del Skrevet 25. mars 2011 (endret) Og så viser det seg... at bortsett fra det "beviset" at et konsensus eksisterer til støtte for Holocaust-påstanden, så fins det ingen egentlige beviser. Ingen lik. Ingen dokumenter. Ingen fotografier eller filmklipp. Ikke noe gasskammer - annet enn rom som hypotetisk sett muligens kunne brukes som gasskammer. I likhet med det rommet du sitter i nå. Til å være en person som lever og ånder for indirekte bevis i forbindelse med konspirasjonsteoriene dine, slik som at "skyskrapere faller ikke rett ned om de brenner i timevis, ergo er det Bush/Jødene/NWO/Illuminati som står bak 9/11", så har du voldsomme krav til direkte bevis for Holocaust. Har det slått deg at de fleste mord skjer uten at noen tar bilder eller film av det? Har det slått deg at de færreste lager formelle dokumenter der de konkret skriver at de har planer om, eller har gjennomført massemord? Slår det deg at i et rom der det har blitt foretatt et massemord ikke nødvendigvis henger et skilt med "Rom for Massemord"? SS ville fra starten av ha færrest mulig bevis for det de gjorde i gasskamrene. Du vet selv at Krema I er rett i nærheten av SS-sykehuset i Auschwitz-Stammlager. De dagene det ble foretatt gassinger der, var det forbud mot å se ut av vinduene som var rettet mot Krematoriet. Hvorfor det tro? SS var altså svært klar over at det de gjorde var suspekt, til og med i krig. Det ble satt i gang store operasjoner for å skjule de direkte sporene. I Reinhardleirene og andre steder gravde de opp lik og brant dem, de brente papirer og lister og de /sprengte/ Krematoriene før de dro. Hvordan vet vi dette? Blant annet et stort antall vitner fra begge sider av saken, som bekrefter hverandres historier. Gasskamrene ble altså fullstendig ødelagt, men man har dokumenter for innstallering av flere og flere ovner, for ventilasjonsanlegg, for gasstette dører og for nybygging av trapper. (Tyfusofre går neppe trapper.) Så har man vitner i massevis som beskriver det som skjedde i gasskamrene, vitner fra både Jødisk side og fra SS, vitner som bekrefter hverandres historier. Vi har spor av HCN på veggene, i mengder som passer med bruk mot mennesker. (Det er ikke noe behov for spor av HCN der hvis det bare var for sivilisert bruk i en likkjeller. HCN tar ikke bakterier. Din ekspert Faurisson forsøkte seg på den en gang.) På dokumentfronten har vi videre massevis av lister som viser tog med milioner av personer til Auschwitz, en leir med kapasitet på noen titusener, vi har Höfletelegrammet som viser at 1.2 millioner Jøder ble sendt til Reinhardleirene, hvorav ca 200 levde etter Mai 45. Hvor ble disse menneskene av? Derimot har man massegraver i store antall, rundt dødsleirene, ikke minst Reinhardleirene. Ja, jeg vet benekterguruene frenetisk hevder det motsatte, men det er rent fingrene-i-ørene og 'lalalalalala'. Fra Naziledelsen har vi slikt som Himmlers Posentaler der han direkte sier at man er i ferd med å utrydde jødene, og vi har til og med et telegram fra Hitler selv der han ber om at et spesifikt tog ikke blir likvidert. Et telegram som kom for sent. Hvorfor gir man beskjed om at en toglast med mennesker /ikke/ skal bli likvidert? Vi har også Josef Goebbels som skriver i sin dagbok hva Jødene for tiden ble utsatt for. Videre fins det absolutt fotografier. Man har bilder av en gruppe kvinnelik som blir brent utenfor Krema V, Birkenau, etter en gassing. Vi vet når, hvor, hvem, hva fordi bildene ble tatt av personer i Sonderkommandoen som sto for jobben, og deretter smuglet ut via Polske motstandsmenn. Dermed kan vi plassere bildene i sammenheng med alt det andre. Vi har også flyfoto som viser menneskekolonner på vei mot krematoriet på dager da vi vet det ble foretatt gassing. Husk så at dette gjelder bare omtrent halvparten av det Jødiske Holocaust, og langt mindre enn halvparten av den totale utslettelsen av "uønskede." Du sier at all denne organiseringen var tungvint og man ville gjort det med sult eller med ei kule hvis de ville gjøre det. Det var da akkurat det de gjorde. I ghettoene døde mange hundre tusen jøder av sult, sykdom og mangler. På østfronten ble godt over millionen av Jøder, og mange, mange andre, drept av Einsatzgruppen, som sirlig telte sine ofre, og meldte tilbake til sine sjefer. Dokumenter som vi har, og som har blitt fremlagt i denne tråden. Og ikke minst, vi har Koherr-rapporten, som altså er sentralledelsens egen statistiker, som førte oversikt over progresjonen med det Jødiske problemet i forskjellige sektorer av okkupert Europa, og skrev utførlige tall til Himmler. Denne rapporten har man altså i hende. Alt dette og mye, mye mer fins det, og selv om man ikke har Hitlers signatur på en ordre der det står "Utrydd alle Jøder, sofort.", så er det absolutt ingen tvil om hva som foregikk. Liten saksopplysning, man har ikke et dokument med Hitlers ordre om å starte krigen heller. Jeg tror vi er enige om at den startet. ---- Det fins ingen bevis sier du, igjen og igjen. Hva mer er det egentlig du vil ha? Endret 25. mars 2011 av Bidalaka 23 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bida Hva jeg vil ha? Jeg vil ha bevis for at så mye som én jøde ble intensjonelt utryddet av de tyske nazistene. Jeg snakker ikke om motstandsfolk som ble drept av Einsatzgruppen ute i felten, men helt vanlige, fredelige jøder som ble myrdet i et industrielt folkemord i konsentrasjonsleirene. Beviser for at gass ble brukt for å utrydde jøder vil jeg gjerne også se. Ikke spekulasjoner om at gass kunne vært brukt, men at det faktisk ble brukt. Samtidig vil jeg gjerne at du innrømmer at det har vært, og fremdeles er, kolossalt mye løgn og bedrag forbundet med Holocaust-historien fra bekrefternes side. Håper også du er OK med at vi bruker disse to uttrykkene: Bekreftere = de som tror på Holocaust. Benektere = de som ikke tror på Holocaust. Ettersom det motsatte av å bekrefte er å benekte. Og omvendt. 1 Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 BBC History har tatt for seg Holocaust Denial. Verdt å lese: Some deniers explain away the confessions by positing that after the war these Germans were subjected to a barrage of propaganda, and themselves become victims of the hoax. One must marvel at the power of those supposed to be responsible for this hoax. Not only did they win the cooperation of the world's greatest military and political powers, forge thousands of documents in record time without being detected, and create physical evidence attesting to an annihilation programme, but they even convinced the very people said to be a part of the hoax that it had actually happened. http://www.bbc.co.uk...rs_01.shtml#six 4 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Bida Hva jeg vil ha? Jeg vil ha bevis for at så mye som én jøde ble intensjonelt utryddet av de tyske nazistene. Goodie. Da er det bare å lese tråden da. Lykke til, og bare spør om det er noe du lurer på. 2 Lenke til kommentar
BelzeBob Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) BBC History har tatt for seg Holocaust Denial. Verdt å lese: Some deniers explain away the confessions by positing that after the war these Germans were subjected to a barrage of propaganda, and themselves become victims of the hoax. One must marvel at the power of those supposed to be responsible for this hoax. Not only did they win the cooperation of the world's greatest military and political powers, forge thousands of documents in record time without being detected, and create physical evidence attesting to an annihilation programme, but they even convinced the very people said to be a part of the hoax that it had actually happened. http://www.bbc.co.uk...rs_01.shtml#six La meg påpeke noen kritikkverdige punkter i denne propaganda-biten fra British Brainwashing Central: 1. "Deniers".... i hvilke andre sammenhenger bruker man det merkverdige ordet "denier"? Det høres liksom ut som en sykdom. Å være "en benekter." 2. Forfalske tusenvis av dokumenter? Hvem er det som påstår at tusenvis av dokumenter har blitt forfalsket? Noe som derimot er dokumentert fakta er at en god del dokumenter ble ekskludert fra Nuremberg-arkivet. Deriblandt en god del vitnemål som "ikke passet." 3. Hvilke fysiske bevis? En haug med sko i Auschwitz? En tom boks med skadedyrdreper-middelet Zyklon B? En likkjeller? En krematorieovn? For en sleip og ekkel propaganda BBC presenterer. BBC - som er kontrollert av sionistene. What else is new? Bida Jeg venter fremdeles på beviser for at en eneste jøde ble holocaustet. Om du har et slikt bevis kan du jo være så grei og poste det? Poster du dette beviset har jeg jo intet annet valg enn å bekrefte at et holocaust skjedde. Endret 26. mars 2011 av BelzeBob 1 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) http://www.bbc.co.uk...rs_01.shtml#six Flott artikkel. Jeg synes dette argumentet var godt: "Not only is such a scenario fantastically improbable, it fails to explain why these supposedly incredibly talented forgers did not succeed in producing the one piece of paper that deniers demand as 'proof' that genocide took place under the Third Reich - an order from Hitler authorising the destruction of the Jews." BelzeBob og hans likesinnede må jo være av den oppfatningen at alt bevismaterial nødvendigvis er forfalsket. Det er da som det sies her snodig at i alt arbeidet med å forfalske det, ingen tenkte på å forfalske en Hitler-ordre, eller noen skikkelig juicy bilder. (Litt som når de samme strever med å forklare at alt 9/11-materialet er faket eller plantet, men ingen kom på å fake eller plante spor som ledet direkte til Saddam og Irak. Ett eneste Irakisk pass, og Bush hadde kunnet bombe Bagdad dagen etter med full støtte fra verdenssamfunnet. Men nei, så smarte var de ikke.) Endret 26. mars 2011 av Bidalaka 5 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) For en sleip og ekkel propaganda BBC presenterer. BBC - som er kontrollert av sionistene. What else is new? Oi. Er du den samme personen som på forrige side skrev: Dessverre, Bidalaka, så kan du ikke bestemme hvilke kilder jeg "kan" bruke. Sier jeg kanskje at du ikke har lov å bruke jødestyrte nettsider som Wikipedia aller New York Times? Sier jeg at du ikke "har lov" til å sitere bøker skrevet av jøder og kommunister? Sier jeg at en nettside er "ugyldig" fordi de som har nettsiden har et politisk syn jeg ikke deler? Nei, ta heller for deg det som faktisk står i artikkelen. Vis meg hva som er feil med den. Oi Kan du ikke heller ta for det som faktisk står i artikkelen, (fortrinnsvis uten stråmenn) og vise oss hva som er feil med den? Endret 26. mars 2011 av Bidalaka 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå