Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Skal vi spørre historikerne mener du? De mener de ble drept i et planlagt og delvis industrielt massemord.

 

Du snakker som om historikere utgjør en homogen, ensartet gruppe. Det gjør de ikke. Selv ikke etter mange tiår med forfølgelse.

 

Israels befolkning økte med ca. 600,000 fra 1949 - 1954. Det beste anslaget på drepte jøder under Holocaust er så vidt jeg vet fra 5,1 - 5,9 millioner. Nå virker det som du sier en del av dem ble i europa. vet du om noe dokumentasjon om jøder som ble fraktet til f.eks AR-leirene, som så bosatte seg i europa etter 1945? Flyttet de hjem igjen? Så vidt jeg vet har ikke noen av de norske jødene som ble deportert, og antatt myrdet, flyttet hjem igjen. Det er snakk om millioner av mennesker som plutselig blir borte. jeg vil veldig gjerne forsto hvordan det skal henge sammen om ikke den konvensjonelle historien er sann, men du gir meg ikke så veldig mye å gå på.

 

Jeg har vel nettopp henvist til en hel bok.

 

 

Vel, den konvensjonelle siden mener jo de har det.

 

Det tror jeg neppe, men fyr løs. Ingen grunn til å spare på kruttet, hva? :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, så nå hevder du at Treblinka var en transittleir. Etter at jødene og de andre uønskede ble fraktet til Treblinka, hvor ble de av da? Vi har altså togtabeller og transportdokuemnter som leder fram til Treblinka, og vi kan være enige om at, mange jøder ble transportert dit, ikke sant?

 

Vet du om togtabeller eller transportdokumenter som leder videre? Har Graf & Mattogno noe sånt? Har noen SS-tropper avgitt vitnemål om at jødene ble transportert videre østover? Hva med polske vitner? Eller stopper også de bevisene ved Treblinka, leiren du hevder er en transittleir?

 

Fins det i det hele tatt et fnugg av dokumentasjon på at de jødene som den konvensjonelle historien hevder ble myrdet dukker opp noe annet sted? I så fal vil vi veldig gjerne se det.

 

Oh, puhlease - ikke lat som jeg har endret forklaring, hva? Jeg har aldri sagt noe annet enn at Treblinka var transittleir. Jeg anser det som den mest fornuftige hypotesen, ja. Spørsmålene dine besvares i boken.

Lenke til kommentar

Skal vi spørre historikerne mener du? De mener de ble drept i et planlagt og delvis industrielt massemord.

 

Du snakker som om historikere utgjør en homogen, ensartet gruppe. Det gjør de ikke. Selv ikke etter mange tiår med forfølgelse.

 

Israels befolkning økte med ca. 600,000 fra 1949 - 1954. Det beste anslaget på drepte jøder under Holocaust er så vidt jeg vet fra 5,1 - 5,9 millioner. Nå virker det som du sier en del av dem ble i europa. vet du om noe dokumentasjon om jøder som ble fraktet til f.eks AR-leirene, som så bosatte seg i europa etter 1945? Flyttet de hjem igjen? Så vidt jeg vet har ikke noen av de norske jødene som ble deportert, og antatt myrdet, flyttet hjem igjen. Det er snakk om millioner av mennesker som plutselig blir borte. jeg vil veldig gjerne forsto hvordan det skal henge sammen om ikke den konvensjonelle historien er sann, men du gir meg ikke så veldig mye å gå på.

 

Jeg har vel nettopp henvist til en hel bok.

 

 

Vel, den konvensjonelle siden mener jo de har det.

 

Det tror jeg neppe, men fyr løs. Ingen grunn til å spare på kruttet, hva? :-)

Skal vi spørre historikerne mener du? De mener de ble drept i et planlagt og delvis industrielt massemord.

 

Du snakker som om historikere utgjør en homogen, ensartet gruppe. Det gjør de ikke. Selv ikke etter mange tiår med forfølgelse.

 

Israels befolkning økte med ca. 600,000 fra 1949 - 1954. Det beste anslaget på drepte jøder under Holocaust er så vidt jeg vet fra 5,1 - 5,9 millioner. Nå virker det som du sier en del av dem ble i europa. vet du om noe dokumentasjon om jøder som ble fraktet til f.eks AR-leirene, som så bosatte seg i europa etter 1945? Flyttet de hjem igjen? Så vidt jeg vet har ikke noen av de norske jødene som ble deportert, og antatt myrdet, flyttet hjem igjen. Det er snakk om millioner av mennesker som plutselig blir borte. jeg vil veldig gjerne forsto hvordan det skal henge sammen om ikke den konvensjonelle historien er sann, men du gir meg ikke så veldig mye å gå på.

 

Jeg har vel nettopp henvist til en hel bok.

 

 

Vel, den konvensjonelle siden mener jo de har det.

 

Det tror jeg neppe, men fyr løs. Ingen grunn til å spare på kruttet, hva? :-)

Skal vi spørre historikerne mener du? De mener de ble drept i et planlagt og delvis industrielt massemord.

 

Du snakker som om historikere utgjør en homogen, ensartet gruppe. Det gjør de ikke. Selv ikke etter mange tiår med forfølgelse.

 

Israels befolkning økte med ca. 600,000 fra 1949 - 1954. Det beste anslaget på drepte jøder under Holocaust er så vidt jeg vet fra 5,1 - 5,9 millioner. Nå virker det som du sier en del av dem ble i europa. vet du om noe dokumentasjon om jøder som ble fraktet til f.eks AR-leirene, som så bosatte seg i europa etter 1945? Flyttet de hjem igjen? Så vidt jeg vet har ikke noen av de norske jødene som ble deportert, og antatt myrdet, flyttet hjem igjen. Det er snakk om millioner av mennesker som plutselig blir borte. jeg vil veldig gjerne forsto hvordan det skal henge sammen om ikke den konvensjonelle historien er sann, men du gir meg ikke så veldig mye å gå på.

 

Jeg har vel nettopp henvist til en hel bok.

Og hvor i boken forklarer de herrer Mattogno & Graf hvor jødene som ble deportert til transittleiren ble av, etter at sporene etter dem stopper i Treblinka? Vi kan ta for oss

 

Og hvor i boken forklarer de herrer Mattogno & Graf hvor jødene som ble deportert til transittleiren ble av?

 

Mattogno & Graf henter tallet på jøder som ble deportert fra Warsava-ghettoen, fra det jødiske råd i ghettoen, ca. 250,000.

 

Så vi er alle sammen enige om at store folkemengder blir flyttet med tog til Treblinka. Vi er enige om at det er godt dokumentert. Vi er helt sikkert enige om at veldig mange mennesker ble transportert til de andre leirene også.

 

Og nå ser det ut til at vi også begynner å bli enige om at sporene stopper i leirene.

 

Hvis jødene ble transportert videre øst, hvorfor fins det ikke spor etter dem da? Og hvorfor finner du ikke en eneste SS-mann som jobbet i en av AR-leirene som vitner om videre transporter fra leirene?

 

Franz Stangl hadde tidligere jobbet med T4 eutanasi-programmet, og nå hadde han altså blitt kommandant for Treblinka. Hvorfor det? Hvis leiren var en transittleir, hvorfor setter man inn Stangl der? personlige egenskaper kanskje.

 

I Belzec, Sobibor, Treblinka: The operation Reinhard Death Camps (Yitzhak Arad 1987) sire han blant anent dette:

To tell the truth, one did become used to it...they were cargo. I think it started the day I first saw the Totenlager [extermination area] in Treblinka. I remember Wirth standing there, next to the pits full of black-blue corpses. It had nothing to do with humanity — it could not have. It was a mass — a mass of rotting flesh. Wirth said 'What shall we do with this garbage?' I think unconsciously that started me thinking of them as cargo....I rarely saw them as individuals. It was always a huge mass. I sometimes stood on the wall and saw them in the "tube" — they were naked, packed together, running, being driven with whips....

 

Hvorfor fortalte han ikke om hvordan Treblinka fungerte som en transittleir?

 

Dessuten er det en liten ting til. Ved hjelp av GPR har man funnet mange store områder med forstyrret jordsmonn i Treblinka. Områdene er forenlig med at noen har gravd store graver eller grøfter. Så har de fylt dem inn. Hva skal du med så store graver i en transittleir?

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Det burde ikke være så vanskelig å finne ved å lese innholdsfortegnelsen, hva?

 

Jeg tror ikke vi er enige om noe som helst.

 

Franz Stangl ser ut til å blande HCN forgiftning, som gir en blå effekt på huden og karbonmonoksidforgiftning som gir en tilsvarende rød effekt. Ooops.

 

Studien til Carolyne Sturdy Colls gav ingen resultater som kan understøtte utryddelseshypotesen, og Richard Krege har gjort det samme uten å finne noen ting.

Lenke til kommentar

Jeg synes z0roaster skal få skryt for å ha skiftet syn på bøker som kilder bare i løpet av denne debatten. Han snur også når det gjelder innholdsfortegnelser:

 

Først er det:

 


Vel, hva er originalkilden til disse tallene da?

Du lister opp en haug med tilfeldige bøker for å gi påstanden din kredibilitet - kanskje fordi du ikke har noen?


 



Igjen en masse piss. En innholdsfortegnelse fra en bok beviser ingen verdens ting.

 



Jeg gidder ikke å argumentere imot en hel bok. Hvis du har så mange eksempler som du hevder, så får du hoste opp det beste du har da. Jeg tror ikke du tør.


 




Du har henvist til en bok - det er ikke et argument. 


 

---------

 

Men så:

 



Det er forøvrig skrevet masse om dette. Se f.eks. Mattognos 'Bełżec in Propaganda, Testimonies, Archeological Research, and History': http://www.vho.org/GB/Books/b/

 



Jeg har vel nettopp henvist til en hel bok.



 


Det burde ikke være så vanskelig å finne ved å lese innholdsfortegnelsen, hva?




 


Anbefaler Graf&Mattognos 'Treblinka Extermination Camp or Transit Camp?' http://www.vho.org/GB/Books/t/ - Den har et helt kapittel dedikert til togtabeller osv. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar

og Richard Krege har gjort det samme uten å finne noen ting.

 

Richard Krege? For å sitere deg selv: "Jeg tror du tuller med meg."

 

Richard Krege ble ansatt av Gerald Töben for å dra til Treblinka og se om han fant noe med GPR. Etterpå publiserte Krege bilder som kan være fra hvor som helst, og sa han ikke fant noe. Han uttalte vel at bildene viste at jorda ved Treblinka hadde vært uforstyrret i millioner av år. Noe som passer dårlig når man vet at det har vært drevet jordbruk der, så sent som i etterkrigstiden. Oops. Det hele var så dårlig at ikke en gang Töben brukte materialet videre.

 

 

Og Töben er ikke den som er mest kresen selv når det gjelder argumentasjon. Jeg glemmer ikke videoen der han skal vise at Zyklon-B er helt ufarlig, med å sperre noen av hans tilhengere inne i en bunker med en god del Zyklon-B i en time. Problemet er at man ser på videoen at skyggene ikke forandrer seg på den "timen" de skal ha vært der inne.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Birkenau var en del av Auschwitz. Det var tre leire i samme by.

 

No shit, Sherlock.

 

Det er da ingen vits å bli frekk, det virket som om du ikke visste dette! Birkenau var under felles ledelse med Auschwitz 1 og 3, så det er åpenbart at mange av tallene er felles. Jeg vet ikke om disse tallene er det, men jeg tenkte at du kanskje ville sette pris på opplysningen.

 

Sukk, I get no respect...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å se litt større på dette et øyeblikk. Den konvensjonelle versjonen sier at da Birkenau var i full gang, så ble Jøder selektert ved ankomst. Da ble barn under 15, syke og eldre tatt med til gasskamrene nærmest umiddelbart.

 

Det er en hel del overleverhistorier fra Birkenau, og hvis z0roasters versjon er sann, så burde det være en representativ mengde Jødiske overlevere som ankom Birkenau da de var under 15 eller over 60.

 

Kan z0roaster vise til noen slike? (Barn som ble tatt ut til medisinske forsøk og overlevde teller selvfølgelig ikke.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det burde ikke være så vanskelig å finne ved å lese innholdsfortegnelsen, hva?

 

Jeg tror ikke vi er enige om noe som helst.

 

Franz Stangl ser ut til å blande HCN forgiftning, som gir en blå effekt på huden og karbonmonoksidforgiftning som gir en tilsvarende rød effekt. Ooops.

 

Studien til Carolyne Sturdy Colls gav ingen resultater som kan understøtte utryddelseshypotesen, og Richard Krege har gjort det samme uten å finne noen ting.

Igjen, jeg kan ikke se at Mattogno kommer med noe som helst av substans som kan dokumentere at noen millioner mennesker ble fraktet videre fra leirene. Han spekulerer, intet annet.

 

Jeg kan heller ikke se at du har kommet noe som helst som minner om dokumentasjon på dette. Din eneste teori var at de "fleste flyttet til israel", noe Israelske folketellinger viser er det rene nonsens.

 

Når du blir konfrontert med dette flytter du målstengene noen nautiske mil (du bruker jo robåt, må vite) og presterer å si at det bare var de fleste som flyttet som flyttet til israel. Da er vi like langt. Hverken du eller M&G klarer å vise til et eneste eksempel på en jøde som ble transportert videre.

 

Kan du gi en god grunn til hvorfor vi skal tro på det?

 

I mars 1942 starter deportasjonene av jøder fra Lwow. De har blitt fortalt at slektningene deres er deportert til Lublin.

 

Men ingen av dem kom fram til Lublin. De ble sendt til Belzec, noe som bekreftes av polse motstandsfolk(1).

 

Mattogno ser ut til å akseptere at Himmler ville fjerne alle fjøder fra Polen. Flere ganger siterer han fra et direktiv fra Reichsführer SS til Krüger, datert 19. juli 1942:

 

I herewith order that the resettlement of the entire Jewish population of the Government-General be carried out and completed by December 31, 1942.

 

From December 31, 1942, no persons of Jewish origin may remain within the Government-General, unless they are in collection camps in Warsaw, Cracow, Czestochowa, Radom, and Lublin. All other work on which Jewish labor is employed must be finished by that date, or, in the event that this is not possible, it must be transferred to one of the collection camps.

These measures are required with a view to the necessary ethnic division of races and peoples for the New Order in Europe, and also in the interests of the security and cleanliness of the German Reich and its sphere of interest. Every breach of this regulation spells a danger to quiet and order in the entire German sphere of interest, a point of application for the resistance movement and a source of moral and physical pestilence. For all these reasons a total cleansing is necessary and therefore to be carried out.

 

Mattogno siterer kun fram til den uthevede delen. ordlyden, og hvordan Himmler omtaler det jødiske problemet, er nærmest som et refreng, når han beordrer videre deportasjoner fra The Generalgouvernement og Biyalastok.

 

28 Juli skriver Himmler til Gottlob Berger, sjef for SS-Hauptamt. “The occupied Eastern territories will be freed of Jews (judenfrei). The Führer has laid upon my shoulders the execution of this very difficult order. Moreover, no one can relieve me of this responsibility.”(2)

 

Er det meningen at jøder fra Polen skal forflyttes til de områdene Himmler sier skal bli Judenfrei?

 

Det begynner å bli fullstendig surrealistisk når vi tenker på korrespondansen mellom SS-Obergruppenführer Wolff, stabssjef for Reichsführer SS, og statssekretær for transport ganzenmüller beskriver daglige tog fra Warsava-ghettoen via Malkinia til Treblinka, uten å nevne videre transport fra Treblinka med ett eneste ord.(3)

 

Mattogno vil ha oss til å tro at tyskerne, grundige som de var, skulle flytte jødene østover, til områder Himmler krever skal bli jødefrie, uten et eneste konkret papirspor.

 

Samtidig har vi altså Höfle-telegrammet (og Korherr-rapporten), som beskriver hvor mange mennesker (totalt 1,274,166) som har blitt sendt til AR-leirene per. 31. desember 1942.

 

Hvorfor fins det ingen tilsvarende dokumenter som viser transporten videre?

 

Svaret er enkelt. Det var ingen transport videre. Hele ideen til Mattogno er en tåkedrøm. Og selv om Sturdy Colls ikke har gravd opp gravene i treblinka, så vet vi blant annet at

 

a) at over en million jøder ble transportert dit, og der opphører et hvert spor etter dem.

b) det er klare tegn på at det kan være massegraver der, og det er fullstendig utelukket at jorden er uforstyrret.

c) Franz Stangl erkjenner leirens virkelige funksjon.

d) vitenmål fra overlevere bekrefter at Treblinka var en dødsleir.

 

Dere har med andre ord ikke en spesielt god sak.

 

-------------------

 

Angående hudfarge på ofrene, som Stangl beskriver. Hos mennesker med anemi, vil for eksempel ikke den rosa fargen oppstå annet enn for eksempel på innsiden av leppene og under øyelokkene.

 

When the victim is anaemic the (classical ‘cherry-pink’) color may be faint or even absent because insufficient haemoglobin is present to display the color. In racially-pigmented victims the color may obviously be masked, though may still be seen on the inner aspect of the lips, the nail-beds, tongue, and palms and soles of hands and feet. It is also seen inside the eyelids, but rarely in the sclera.(4)

 

Og

 

From the data from our study pool, we conclude that CO intoxication often occurs without cherry red lividity, in part from decompositional color alterations manifested at autopsy (5)

 

Jødene i ghettoene ble konsekvent nektet tilstrekkelig næring. Det blir man anemisk av. De var utsultet, og hadde redusert oksygentransport på grunn av dette. I tillegg vil det ikke ha vært mye oksygen i et tettpakket og tett rom.

 

------------------------

 

Har du forresten nå noen god forklaring på hvorfor ingen av gjerningsmennene, for eksempel Stangl, hevder AR-leirene var transittleirer, når de står anklaget for folkemord?

 

Ingen ting? Ikke en gang en liten konspirasjonside?

 

1: Zygmunt Marikowski, Zwiazek Walki Zbrojnej, I, Armia Krajowa w Okregu Lubelskim, London. 1973. Book Two, Documents, pp.34-35.

2: Himmler an Berger, 28.7.42, NO-626, cf. Fleming, Hitler and the Final Solution, p.112.

3: Ganzenmüller an SS-Obergruppenführer Wolff, 28.7.42, NO-2207, also T/251.

4: Bernard Knight, Forensic Pathology (New York: Oxford University, 1991), p.507

5. Sean M. Griffen, Michael K. Ward, Andrea R. Terrell, and Donna Stewart, ‘Diesel Fumes Do Kill: A Case of Fatal Carbon Monoxide Poisoning Directly Attributed to Diesel Fuel Exhaust with a 10-year Retrospective Case and Literature Review,’ Journal of Forensic Science, 53/5, September 2008, p.1208.

Endret av Salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal vi spørre historikerne mener du? De mener de ble drept i et planlagt og delvis industrielt massemord.

 

Du snakker som om historikere utgjør en homogen, ensartet gruppe. Det gjør de ikke. Selv ikke etter mange tiår med forfølgelse.

Javel. Hvilke historikere er det du mener er uenig i at Holocaust fant sted? jeg mistenker at du i stor grad må lene deg på en rekke legmenn som deg selv, eller løgnere som Mattogno og Irving.

 

Dessuten var jeg ikke klar over at historikere var forfulgt. Sikker på at du ikke blander dem sammen med jøder?

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å gå helt tilbake til der z0roaster startet. Denierbuds film har to hovedargumenter, det ene er at det tar for lang tid å kremere så mange lik, anslagsvis 1 lik pr ovn pr time, og det andre er at Tyskerne ville gjort det bedre, mer effektivt hvis de hadde gjort dette. De ville brukt en samlebåndsversjon, og en industriell type kremeringsovn.

 

Argument 1 finner lite støtte hos de som laget ovnene. Det er flere dokumenter, avhørsprotokoller o.l. der ingeniørene i Topf forteller om at flere lik ble puttet inn om gangen. Denierbud bruker hele tiden 5 samtidig som sitt tall, men leser man vitnemål, f.eks. fra Henryk Tauber, som jobbet med kremering, så sier han at 5 var helt unntaksvis, og da kun i forbindelse med barn, eller avmagrede lik. De mer vanlige tallene er 2-3 om gangen. Mattogno sier jo selv at man kan putte to i høyden.

 

Kurt Pruefer, en av Topfs ingeniører, ble tatt til fange av Sovjeterne. Han fortalte(i likhet med flere andre vitner) i avhør at han observerte flere lik i gangen bli puttet inn i ovnene,noe han ikke likte, for han var skeptisk til om ovnene ville tåle det. Mattogno har feilaktig brukt dette sitatet til å påstå at Pruefer slo fast at ovnene ikke tålte flere lik, men har senere innrømmet at sitatet ikke nødvendigvis kan tolkes slik.

 

Se f.eks. : http://holocaustcont...gations-of.html

 

Det er som nevnt et stort antall andre vitner til at flere lik ble puttet i ovnene samtidig.

 

Er man fortsatt ikke trygg på at dette går an, kan man jo gå helt til basis, nemlig bruksanvisningen for ovnene.

 

Se: http://www.mazal.org...Pressac0136.htm som har vært linket til tidligere.

(Vi har vært gjennom dette før, skjønner du z0roaster.)

 

Der finner vi en tekst fra Topf angående ovnene i Krema I, som er like for Krema II, der det oversatt til Engelsk står:

 

Once the cremation chamber (muffle) has been brought to a good red heat (approximately 800°C), the corpses can be introduced one after the other in the cremation chambers.

(...)

As soon as the remains of the corpses have fallen from the chamotte grid to the ash collection channel below, they should be pulled forward towards the ash removal door, using the scraper. Here they can be left for a further 20 minutes to be fully consumed, then the ashes should be placed in the container and set aside to cool.

In the meantime, further corpses can be introduced one after the other into the chambers.

(Min utheving)

 

Man kan altså seriemate inn lik, akkurat som Henryk Tauber forteller. Man trenger altså ikke plass til flere lik samtidig, de kan overlappe hverandre. Denne muligheten tror jeg Denierbud og Mattogno glemte.

 

---

 

Når det gjelder argument 2, om at Tyskerne ville gjort det bedre, om de virkelig hadde gjort dette, så har dette alltid slått meg som et merkelig argument, selv om det gjentas ofte. Det er enkelt å sitte i etterkant og si at dette var upraktisk og tungvint, men man må se det i lys av datiden, og av at det var krigstid. (Det er ufattelig tungvint og upraktisk å invadere Sovjet også, men jeg vet ikke om z0roaster hevder at det ikke skjedde?)

 

Ikke minst må vi huske at Jødeutryddelsen ikke var noe som var klart og planlagt før krigen startet, som mange virker å tro. De praktiske løsningene ble til etter hvert, og det var mange blindspor underveis. Kremaene i Birkenau ble planlagt sommeren 1942, og Krema II ble bygget først. Man bestilte da de beste ovnene som Topf hadde for formålet. Underveis i byggingen fant man så ut at ja, dette var litt underdimensjonert og upraktisk, men da var man allerede godt i gang.

 

Når det gjelder påstanden at de ville brukt en samlebåndsløsning, så er faktisk Topf enig. Det er bare det at de startet utviklingen for sent. Høsten 1942 patenterte Fritz Sander, ingeniør hos Topf en ny kremeringsovn, med samlebånd og voldsom kapasitet.

Se et brev om saken her: http://www.topfundso...de/abb_047.html

 

Det interessante også i forbindelse med det første argumentet, er at Sander skriver: "Man hilft sich mit einer Vielzahl von Öfen bzw. Muffeln und mit einem Vollstopfen der einzelnen Muffeln mit mehreren Leichen, ohne dabei aber die Grundursache, nämlich die Mängel des Muffelsystems, zu beheben."

 

z0roaster er stø i Tysk. Kan du være så snill å oversette dette, spesielt: "einem Vollstopfen der einzelnen Muffeln mit mehreren Leichen"?

 

Sander skriver videre: "Damit bin ich mir vollkommen klar darüber, dass ein solcher Ofen als reine Vernichtungs-Vorrichtung anzusehen ist, dass also die Begriffe Pietät, Aschetrennung sowie jegliche Gefühlsmomente vollständig ausgeschaltet werden müssen."

 

Det kan vel oversettes grovt til noe ala "Så er jeg fullt klar over at en slik ovn vil være et rent utryddelsesapparat, så begreper som fromhet, askeadskillelse og andre følelsesinntrykk må slås av."

 

Vil du korrigere oversettelsen, z0roaster?

 

Det er altså tydelig at de som faktisk lagde ovnene er klare på at man putter flere lik inn på en gang. Denierbud har _ingen_ kilder for at man i Birkenau trengte en hel time for hvert lik, den tiden som kan estimeres for fredstid og siviliserte forhold Er vi snille med Denierbud og sier bare to om gangen, og reduserer kremeringstiden til en halvtime, som er sjenerøst i følge vitnene, så øker vi kapasiteten med en faktor 4.

Fortsatt var dette anstrengende for ovnene, og ja, Topf er enig med Denierbud, et samlebåndssystem ville vært praktisk, så de planla akkurat det.

 

 

Dermed forsvinner begge argumentene, og også hovedpoengene i begge filmene z0roaster har lagt frem.

Endret av Bidalaka
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er kun et par dokumenter av tvilsom karakter som nevner barn - resten går på anti-partisanvirksomhet.

Barn blir nevnt flere steder i situasjonsrapportene fra diverse Einsatzgruppen. I tillegg er det bilder.

A%20German%20policeman%20prepares%20to%20complete%20a%20mass%20execution%20by%20shooting%20two%20Jewish%20children,%20who%20were%20shot%20with%20the%20others%20in%20connection%20with%20the%20liquidation%20of%20the%20Mizocz%20ghetto.jpg

 

 

A%20German%20police%20officer%20shoots%20Jewish%20women%20still%20alive%20after%20a%20mass%20execution%20of%20Jews%20from%20the%20Mizocz%20ghetto.jpg

 

Ser det ut som kamp mot partisaner syns du?

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Og forresten, hva får deg til å mistro Jäger-rapporten?

 

Først og fremst de massive antallene som hevdes drept og mangelen på fysiske bevis som understøtter den. Den er temmelig spesifikk når den angir hvor disse massakrene fant sted. Og med øyenvitnebeskrivelser burde det være en enkel sak å lokalisere disse gravene. Og ja, jeg kjenner til at man har funnet enkelte graver, men ingenting i nærheten av å understøtte de enorme tallene som hevdes i Jäger-rapporten.

Jäger-rapporten bekreftes av Ereignismeldungen. Jødene som ble drept av Einsatzkommando 3 under kommando av Karl Jäger er aldri sett i live igjen. Blant dem er det 35,000 barn. Det er funnet mange massegraver i Litauen, og det er mange øyenvitner, både tyske, litauiske og noen få jødiske som klarte å flykte. Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Auschwitz -The Suprising Hidden Truth: http://www.youtube.com/watch?v=sTdB57gamT4

 

Synopsis: Basert på samme materiale som 'Auschwitz - The comedy', men med langt mer materiale. Besvarer spørsmål som:

- Hvordan fungerte prosessen i gasskamrene?

- Hvor mange lik kunne kremeres per døgn?

- Hvordan reagerte menneskene i gasskammeret?

- Hvor troverdig er øyenvitnene?

- Hva var formålet til Krema II om det ikke var gasskammer?

 

Anbefales.

 

Tusen takk for den der... Genial film...

Lenke til kommentar

Tusen takk for den der... Genial film...

Hvis du vil vite hva nazistene drev med i forhold til jødene gir denne filmen et langt bedre bilde av saken. Den viser en ørliten del av Holocaust utført av Einsatzgruppen i Liepaja, Latvia.

http://www.youtube.com/watch?v=ParxL_mmi-Y

Og denne, som ikke har levende bilder, men stills:

http://www.youtube.com/watch?v=Pur9Bmj8k9M

 

Til sammen er de rett over 3 minutter lange. Vær så snill å se dem.

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...