Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
name='z0roaster' timestamp='1335736013' post='19213730']Reinhardt-leirene er jo de letteste å ta for seg da det ikke finnes NOE fysisk bevis derfra.
Vel, bortsett fra store graver som f.eks i Sobibor og Treblinka. Prof. Kola drillet 78 hull i grav 4 i Sobibor og fant dette:

 

Grave no 4. It’s a grave with significant size, located in southern part of hectare 11, as well as northern and central parts of hectare 18. It was excavated by 78 drills. Horizontally, in NS position, it measures 70 x 20-25 m with the depth of around 5m. In bottom layers the grave is bony, with human remains in wax- fat transformation. The upper layers are a mixture of burnt body remains with layers of lime stone, sand and charcoal.

 

Når og hvordan reiste de som eventuelt ikke ble brent - av hvilken som helst årsak - fra Sobibor og hvordan kom de seg videre til f.eks Israel?

 

Som du skjønner vil jeg gjerne diskutere dette med deg på dine premisser. Du sier det ikke var noen gasskamre som ble brukt til å utrydde europeiske jøder og andre uønskede. Jeg vil veldig gjerne forstå hvordan dette har gått til, så vennligst forklar hva du vet om prosessen videre.

Lenke til kommentar
Partisaner i alle aldre, og av alle kjønn? Litt av en motstandsbevegelse.
Det er kun et par dokumenter av tvilsom karakter som nevner barn - resten går på anti-partisanvirksomhet.
Ok, så de av den jødiske befolkningen i f.eks de baltiske landene som ikke var partisaner rømte landet og ro til israel? Hvilken dokumentasjon fins om dette?

 

Og mener du at Ereignismeldungen UdSSR er tvilsomme dokumenter? Er både de amerikanske og russiske utgavene forfalsket? Er Jaeger-rapporten også falsk?

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
name='z0roaster' timestamp='1335736013' post='19213730']Reinhardt-leirene er jo de letteste å ta for seg da det ikke finnes NOE fysisk bevis derfra.
Vel, bortsett fra store graver som f.eks i Sobibor og Treblinka. Prof. Kola drillet 78 hull i grav 4 i Sobibor og fant dette:

 

Grave no 4. It’s a grave with significant size, located in southern part of hectare 11, as well as northern and central parts of hectare 18. It was excavated by 78 drills. Horizontally, in NS position, it measures 70 x 20-25 m with the depth of around 5m. In bottom layers the grave is bony, with human remains in wax- fat transformation. The upper layers are a mixture of burnt body remains with layers of lime stone, sand and charcoal.

 

Når og hvordan reiste de som eventuelt ikke ble brent - av hvilken som helst årsak - fra Sobibor og hvordan kom de seg videre til f.eks Israel?

 

Som du skjønner vil jeg gjerne diskutere dette med deg på dine premisser. Du sier det ikke var noen gasskamre som ble brukt til å utrydde europeiske jøder og andre uønskede. Jeg vil veldig gjerne forstå hvordan dette har gått til, så vennligst forklar hva du vet om prosessen videre.

 

Onus ligger jo på deg - det er du som hevder 5.1, 6, 7, 11, 12 millioner mennesker ble myrdet og ligger begravet i Øst-Europa et eller annet sted. Kola imponerer ikke meg. Han drillet hull i bakken - hvorfor ikke åpne gravene og slå fast én gang for alle at "benekterne" tar feil? Og gravene han angivelig fant stemmer overhodet ikke med vitnebeskrivelsene:

 

http://www.deathcamps.org/belzec/pic/bmap01.jpg

 

http://img208.imageshack.us/img208/6679/oneil.jpg

 

Så enten må du forkaste vitnene, eller så må du forkaste Kola. Det er forøvrig skrevet masse om dette. Se f.eks. Mattognos 'Bełżec in Propaganda, Testimonies, Archeological Research, and History': http://www.vho.org/GB/Books/b/

Lenke til kommentar

Det var 46 ovner i Birkenau. Det er nok til å kremere mange, mange tusen hver måned. Var det gjentatte Ebola-utbrudd de ventet?

 

Ikke 46 ovner i operasjon på én gang. Det ene krematoriet avløste det andre. Det kan fint dø 50 mennesker av gangen under en tyfusepidemi.

De hadde 4 store krematorier, med 46 ovner i tilfelle 46 personer døde samtidig? Er det god ressursbruk synes du?

 

 

Det er din påstand. Med 30 ovner kan man brenne 30 lik på en time. Med 4 timers vedlikehold tilsvarer det 600 lik i døgnet hvis man insisterer på å kjøre krematoriet på full guffe døgnet rundt.

 

Det er da i aller største grad _din_ påstand at det tar 1 hel time pr lik, og den er på ingen måte dokumentert. Det er smått meningsløst å holde seg til tidsbehov som gjelder i fredstid, der etikk og respekt for den avdøde og dens familie står fremst. Du og skjønner at man kan ta seg friheter og snarveier når man driver folkemord? Eller mener du seriøst at man bruker like lang tid som i fredstid? På alvor?

 

 

 

Den norske holocaust-survivoren Erling Bauck hevdet jo at 2 millioner ble myrdet med gummikøller i Mauthausen, så. Dette var i en reportasje i Hjemmet på slutten av 80-tallet en gang.

 

Som du så leste på Vigrid sine hjemmesider. Dine kilder imponerer mer og mer.

 

 

 

Jeg skrev ikke det, gjorde jeg vel? Det er en viss forskjell på å skyte jødiske partisaner og å utføre massemord på samtlige jøder fordi de er jøder. Deri ligger myten som ødelegges.

Det skal litt ekstra kynisme til for å kalle tusenvis av barn, dokumentert henrettet gjennom f.eks. Jägerrapporten for "partisanere." (Det minner meg om en annen persons retorikk jeg har hørt i det siste, hvor var nå det igjen...?)

 

Hvorfor var det så voldsomt mange Jødiske partisanere, menn, kvinner og barn som ble loggført som henrettet, og ikke andre folkeslag?

 

Som nevnt, Flat Jord. Lykke til med å benekte EG.

 

 

Er dette typisk for benektere? Virkelig? Reinhardt-leirene er jo de letteste å ta for seg da det ikke finnes NOE fysisk bevis derfra. At vi vet at 200 var i live er bare sprøyt.

 

Fingrene i ørene og NANANANANANA funker bare sånn passe for deg nå, z0roaster. Det fins fysiske bevis. Og vitner. Og dokumenter. Og togtider.

Men ok, hvis de ikke ble gasset, slik vitner fra begge sider beretter om, hvor ble de av? Månen?

 

Kan du i den sammenhengen fortelle meg hvorfor tilnærmet samtlige i ledelsen av OR-leirene hadde erfaring med gassing av mennesker fra Aktion T4? Tilfeldige arbeidsmarkedstiltak?

 

 

 

De ble enten brent eller lagt direkte i massegraver, antar jeg.

 

Ok, så nå er det _plutselig_ behov for å brenne dem? For et par innlegg siden så var det ikke det samme behovet. Du forandrer historien sånn etter hva som passer, er det så?

 

Mens tilsvarende, i et lavere tempo i Auschwitz er helt umulig, siden det da er Denierbuds kronargument? Ok. I følge den _originale_ TB 47, ble i underkant av 7000 lik brent på Altmark. Det var det eneste likbålet av noe skala i hele Dresden i følge mengder av dokumentasjon. Hvor ble de resterende, minst 128 tusen brent eller gravlagt? Et eller annet sted må de jo være. Eller har de fordunstet samme sted som Jødene?

 

Det går ikke helt opp dette, z0roaster.

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ok, så de av den jødiske befolkningen i f.eks de baltiske landene som ikke var partisaner rømte landet og ro til israel? Hvilken dokumentasjon fins om dette?

 

Og mener du at Ereignismeldungen UdSSR er tvilsomme dokumenter? Er både de amerikanske og russiske utgavene forfalsket?

 

At store deler av den jødiske befolkningen i Europa/baltikum flyktet til Israel etter krigen er grunnleggende kunnskap. Hvordan tror du Israel oppstod?

 

Kjenner ikke umiddelbart igjen dokumentet du henviser til, så da får du nesten quote.

Lenke til kommentar
name='z0roaster' timestamp='1335739402' post='19213904']
name='Salvo']

Som du skjønner vil jeg gjerne diskutere dette med deg på dine premisser. Du sier det ikke var noen gasskamre som ble brukt til å utrydde europeiske jøder og andre uønskede. Jeg vil veldig gjerne forstå hvordan dette har gått til, så vennligst forklar hva du vet om prosessen videre.

Onus ligger jo på deg - det er du som hevder 5.1, 6, 7, 11, 12 millioner mennesker ble myrdet og ligger begravet i Øst-Europa et eller annet sted.

Jeg sier jo at jeg er villig til å diskutere dette på dine premisser; nemlig at det ikke ble drept millioner av mennesker i gasskamrene.

 

Hvorfor vil du ikke forklare hva som skjedde med dem?

 

Du hevdet de fleste av dem flyttet til Israel. Hvor er dokumentasjonen på det?

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At store deler av den jødiske befolkningen i Europa/baltikum flyktet til Israel etter krigen er grunnleggende kunnskap. Hvordan tror du Israel oppstod?

 

Kjenner ikke umiddelbart igjen dokumentet du henviser til, så da får du nesten quote.

Hvor store deler av den jødiske befolkningen flyttet til israel? I Polen bodde det 3,300,000 jøder før krigen. 3,000,000 ble enten drept, som den konvensjonelle siden hevder, eller flyttet til israel som du sier. I tillegg er det ca. 2-3 millioner jøder fra resten av de tysk-kontrollerte områdene som skal ha emigrert et sted.

 

I Israel bodde det 1,174,000 mennesker i 1949. Tallet stiger til 1,718,000 i 1954, fem år etter at staten er opprettet.

 

Hvordan får du dette til å gå opp? Jeg sliter med å forstå, men er som sagt helt åpen for din alternative forklaring og dokumentasjon på hvor de europeiske jødene ble av, og hvor mange de var i utgangspunktet. Nazistene mente vel tallet var 10 millioner.

Endret av Salvo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De hadde 4 store krematorier, med 46 ovner i tilfelle 46 personer døde samtidig? Er det god ressursbruk synes du?

 

Det er jo ikke snakk om ressursbruk, men at en ønsket å bevare asken til hvert enkelt lik, åpenbart. Ressursbruk blir bare en faktor om man legger din hypotese til grunn.

 

Det er da i aller største grad _din_ påstand at det tar 1 hel time pr lik, og den er på ingen måte dokumentert. Det er smått meningsløst å holde seg til tidsbehov som gjelder i fredstid, der etikk og respekt for den avdøde og dens familie står fremst. Du og skjønner at man kan ta seg friheter og snarveier når man driver folkemord? Eller mener du seriøst at man bruker like lang tid som i fredstid? På alvor?

 

"Anseelig mengde" er din påstand. Man trengte kapasitet til å brenne en anseelig mengde lik effektivt på kort tid. At denne samme kapasiteten rent teoretisk OGSÅ kunne brukes til å drepe store deler av leiren dersom man holdt på i noen måneder, er en helt annen sak. Hvis jeg kjøper meg 50 Mbps bredbånd fordi jeg ønsker kapasitet til å laste ned en film på noen minutter i stedet for timer, er det ikke dermed sagt at jeg kommer til å laste ned 50 * 60 * 60 * 24 * 365 Mbit i året. Ser du forskjellen?

 

Som du så leste på Vigrid sine hjemmesider. Dine kilder imponerer mer og mer.

 

Vigrid, holder de på enda? Kilden er påskenummeret til Hjemmet, 1990:

 

http://www.picpaste....ck-8aJWlg5b.jpg

 

Det skal litt ekstra kynisme til for å kalle tusenvis av barn, dokumentert henrettet gjennom f.eks. Jägerrapporten for "partisanere." Hvorfor var det så voldsomt mange Jødiske partisanere, menn, kvinner og barn som ble loggført, og ikke andre folkeslag?

 

Jäger-rapporten er et kapittel for seg. Jeg ville ikke tatt den for god fisk. Og hvorfor det var så mange jødiske partisaner har du vel belyst selv - de gjorde motstand.

 

Feil igjen. Men ok, hvis de ikke ble henrettet, slik vitner fra begge sider beretter om, hvor ble de av? Månen?

 

Jeg tror jeg har besvart det spørsmålet 2 ganger allerede. På med brillene.

 

Ok, så nå er det plutselig behov for å brenne dem? For et par innlegg siden så var det ikke det samme behovet. Du forandrer historien sånn etter hva som passer, er det så?

 

Jeg skrev ENTEN brenne eller legge i massegraver. De som allerede var brent måtte åpenbart ikke brennes igjen.

 

Mens tilsvarende, i et lavere tempo i Auschwitz er heeeelt umulig, siden det da er Denierbuds kronargument? Ok. I følge den _originale_ TB 47, ble i underkant av 7000 lik brent på Altmark. Det var det eneste bålet av noe skala i hele Dresden i følge mengder av dokumentasjon. Hvor ble de resterende, minst 128 tusen brent eller gravlagt? Et eller annet sted må de jo være. Eller har de fordunstet samme sted som Jødene?

 

Du kan ikke sammenlikne kremering i en vanlig kremasjonsovn med brenning av lik på bål. Det er en helt annen prosess. Og hvor likene ble av, vet jeg ikke. Jeg kjenner ikke til detaljene i historien. Men de fleste som har fulgt med på 22/7-rettssaken har vel fått med seg hva som kan skje med en menneskekropp som befinner seg i nærheten av en bombe.

 

Det går ikke helt opp dette, z0roaster.

 

Nei, det gjør jo ikke det, men du får jo bare fortsette å kverulere i vei. Jo mer du klovner deg bort i detaljer, jo mer rett får jeg :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvor store deler av den jødiske befolkningen flyttet til israel? I Polen bodde det 3,300,000 jøder før krigen. 3,000,000 ble enten drept, som den konvensjonelle siden hevder, eller flyttet til israel som du sier. I tillegg er det ca. 2-3 millioner jøder fra resten av de tysk-kontrollerte områdene som skal ha emigrert et sted.

 

I Israel bodde det 1,174,000 mennesker i 1949. Tallet stiger til 1,718,000 i 1954, fem år etter at staten er opprettet.

 

Hvordan får du dette til å gå opp? Jeg sliter med å forstå, men er som sagt helt åpen for din alternative forklaring og dokumentasjon på hvor de europeiske jødene ble av, og hvor mange de var i utgangspunktet.

 

Jeg sier åpenbart ikke at ALLE flyttet til Israel, men at hovedtyngden gjorde det. Og dette skjedde selvsagt ikke over natten, men har vært en langsom prosess som har foregått etter krigen. Mange valgte å bli, og selv i 1945 var det fremdeles jøder som flyttet tilbake til Tyskland og Frankrike. Du forsøker å lage et poeng ut av en temmelig søkt sjonglering med tall. Jeg tror ikke noen har den fulle oversikten over hvordan den jødiske spredde seg etter krigens slutt. Ikke minst er det vanskeliggjort av jødenes tendens til å bytte navn avhengig av hvilket land de slår seg ned i.

Lenke til kommentar
Jeg sier åpenbart ikke at ALLE flyttet til Israel, men at hovedtyngden gjorde det. Og dette skjedde selvsagt ikke over natten, men har vært en langsom prosess som har foregått etter krigen. Mange valgte å bli, og selv i 1945 var det fremdeles jøder som flyttet tilbake til Tyskland og Frankrike. Du forsøker å lage et poeng ut av en temmelig søkt sjonglering med tall. Jeg tror ikke noen har den fulle oversikten over hvordan den jødiske spredde seg etter krigens slutt. Ikke minst er det vanskeliggjort av jødenes tendens til å bytte navn avhengig av hvilket land de slår seg ned i.

Du sier hovedtyngden av de europeiske jødene flyttet til israel, men at det tok tid. Det er greit. Hvor mange var de og hvor lang tid tok det? Sånn cirka holder.

 

Jeg ber på ingen måte om nøyaktige tall. Det var svært uoversiktlig etter krigen selvfølgelig.

 

Men når flere millioner mennesker flytter til et land som da det ble opprettet hadde litt over en million innbygere, burde det ikke blitt lagt merke til da?

 

Og hvis de oppholdt seg i tysk kontrollerte områder etter at de ble satt på togene, burde det ikke vært spor av dem da også? For eksempel de som ble observert av stasjonsmesteren i Treblinka. Hvor ble det av dem etterpå? Selv om det selvfølgelig er mulig at de 1,2 millionene han oppgir er feil, så er det allikevel snakk om veldig mange mennesker som satt på de togene.

 

Oppholdt de seg i og rundt Treblinka fram til frigjøringen tror du, eller ble de fraktet videre? I så fall bør vi finne ut av hvor og hvordan, synes du ikke det?

Endret av Salvo
Lenke til kommentar

 

 

Jeg skrev ENTEN brenne eller legge i massegraver. De som allerede var brent måtte åpenbart ikke brennes igjen.

 

De telte altså alle disse likene og lot mange av dem ligge igjen? Eller begravde de dem? Ligger det fortsatt titusenvis av lik igjen i Dresden, eller har de tatt seg bryet å gjøre noe med dem nå? Hvorfor brente de dem på bål og puttet lik i massegraver i Dresden, mens i Auschwitz, der hadde de en rørende omsorg og sørget for å kremere individuelle lik? Du vil ga oss til å tro de behandlet Jødiske og Sovjetiske tyfusofre bedre enn sine egne borgere? Det er en del hull i den historien din, z0roaster.

 

Når det gjelder OR så har vi togtabeller for transporten til leirene. Har du noe som helst fnugg av dokumentasjon for transporten videre? Har du generelt dokumentasjon for noe av det du holder som din versjon? Hva som helst? En togtabell? Et bilde av noen Jøder i Israel som tidligere var sendt til Treblinka? Instrukser for kremering i Birkenau der det står at man kan kun kremere ett lik om gangen? Noe som helst som indikerer at dette er noe annet enn din egen livlige fantasi?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jäger-rapporten er et kapittel for seg. Jeg ville ikke tatt den for god fisk. Og hvorfor det var så mange jødiske partisaner har du vel belyst selv - de gjorde motstand.

Var det mange kvinner og barn blant partisanene i Lithauen? Hvis det var spesielt mange, burde det ikke fantes spor etter disse kvinne- og barnepartisanene da? Endret av Salvo
Lenke til kommentar

Du sier hovedtyngden av de europeiske jødene flyttet til israel, men at det tok tid. Det er greit. Hvor mange var de og hvor lang tid tok det? Sånn cirka holder.

 

Jeg ber på ingen måte om nøyaktige tall. Det var svært uoversiktlig etter krigen selvfølgelig.

 

Men når flere millioner mennesker flytter til et land som da det ble opprettet hadde litt over en million innbygere, burde det ikke blitt lagt merke til da?

 

Og hvis de oppholdt seg i tysk kontrollerte områder etter at de ble satt på togene, burde det ikke vært spor av dem da også? For eksempel de som ble observert av stasjonsmesteren i Treblinka. Hvor ble det av dem etterpå? Selv om det selvfølgelig er mulig at de 1,2 millionene han oppgir er feil, så er det allikevel snakk om veldig mange mennesker som satt på de togene.

 

Oppholdt de seg i og rundt Treblinka fram til frigjøringen tror du, eller ble de fraktet videre? I så fall bør vi finne ut av hvor og hvordan, synes du ikke det?

 

Nei, det er ikke bare jeg som sier det. Det er en temmelig kjent sak. Hvor tror du Israel fikk så stort tilsig fra? Og formuleringen din er upresis. Det jeg sier er at hovedtyngden av de som flyttet flyttet til Israel. Åpenbart var det mange som valgte å bli; jødene styrte jo praktisk talk Ungarn etter krigen som mellommenn og agenter i de hemmelige tjenestene. Hvor mange som flyttet til Israel, hvor mange som ble igjen og hvor mange som flyttet til andre land er vanskelig å si, og du spør en lekmann. Jeg vet ikke. Dersom du forsøker å lage et argument ut av folketall, tror jeg du kommer til å mislykkes. Mange har prøvd før deg, på begge sider av debatten. Det er et blindspor.

 

Treblinka ble aldri frigjort.

 

Jäger-rapporten er et kapittel for seg. Jeg ville ikke tatt den for god fisk. Og hvorfor det var så mange jødiske partisaner har du vel belyst selv - de gjorde motstand.

Var det mange kvinner og barn blant partisanene i Lithauen? Hvis det var spesielt mange, burde det ikke fantes spor etter disse kvinne- og barnepartisanene da?

 

Å finne spor etter dem er vel din oppgave. Det er du som hevder de ble myrdet. Ca. 1 million av dem.

Lenke til kommentar

Og forresten, hva får deg til å mistro Jäger-rapporten?

 

Først og fremst de massive antallene som hevdes drept og mangelen på fysiske bevis som understøtter den. Den er temmelig spesifikk når den angir hvor disse massakrene fant sted. Og med øyenvitnebeskrivelser burde det være en enkel sak å lokalisere disse gravene. Og ja, jeg kjenner til at man har funnet enkelte graver, men ingenting i nærheten av å understøtte de enorme tallene som hevdes i Jäger-rapporten.

Lenke til kommentar

De telte altså alle disse likene og lot mange av dem ligge igjen? Eller begravde de dem? Ligger det fortsatt titusenvis av lik igjen i Dresden, eller har de tatt seg bryet å gjøre noe med dem nå? Hvorfor brente de dem på bål og puttet lik i massegraver i Dresden, mens i Auschwitz, der hadde de en rørende omsorg og sørget for å kremere individuelle lik? Du vil ga oss til å tro de behandlet Jødiske og Sovjetiske tyfusofre bedre enn sine egne borgere? Det er en del hull i den historien din, z0roaster.

 

Det er en temmelig tåpelig form for retorikk du driver med. Den hadde sikkert funket bra i en rettssal, men akkurat her fungerer den heller dårlig. Her er et bilde av Dresden etter bombingen:

 

http://spad1.files.w.../01/dresden.jpg

 

Hvor enkelt tror du det var å lokalisere, identifisere og ekstrahere lik i ruinene der? Dresden ble forvandlet til et flammehav av ødeleggelse, så ja, jeg antar at en stor del av likene aldri ble funnet. Hvor likene befinner seg hen? De ble vel måkt vekk under opprydningsarbeidet - det som var igjen av dem. Og igjen: sammenlikningen din med Auschwitz er bare tåpelig. I Auschwitz hadde man anledning til å gjøre ting under relativt ordnede forhold - det hadde man ikke i Dresden. Du har tydeligvis bestemt deg for at denne sammenlikningen din er ekstremt fortreffelig, men den skakkjørte logikken din bare preller av på meg.

 

Når det gjelder OR så har vi togtabeller for transporten til leirene. Har du noe som helst fnugg av dokumentasjon for transporten videre? Har du generelt dokumentasjon for noe av det du holder som din versjon? Hva som helst? En togtabell? Et bilde av noen Jøder i Israel som tidligere var sendt til Treblinka? Instrukser for kremering i Birkenau der det står at man kan kun kremere ett lik om gangen? Noe som helst som indikerer at dette er noe annet enn din egen livlige fantasi?

 

Det er masse dokumentasjon som sier at den endelige løsningen var deportasjon til okkuperte områder i Øst. Wannsee-protokollen som dere er så glade i å sitere, blant annet. Faktisk sier storparten av dokumentasjonen som fins akkurat det. Kun noen få dokumenter kan tolkes i annen retning. Anbefaler Graf&Mattognos 'Treblinka Extermination Camp or Transit Camp?' http://www.vho.org/GB/Books/t/ - Den har et helt kapittel dedikert til togtabeller osv. Ang. 1 time pr. lik så har jeg dokumentert det for lenge siden. Ikke min skyld at du ikke klarer å følge med(evt. at du nå har nådd fram til start igjen).

Lenke til kommentar
Hvor tror du Israel fikk så stort tilsig fra? Og formuleringen din er upresis. Det jeg sier er at hovedtyngden av de som flyttet flyttet til Israel. Åpenbart var det mange som valgte å bli; jødene styrte jo praktisk talk Ungarn etter krigen som mellommenn og agenter i de hemmelige tjenestene. Hvor mange som flyttet til Israel, hvor mange som ble igjen og hvor mange som flyttet til andre land er vanskelig å si, og du spør en lekmann.

Skal vi spørre historikerne mener du? De mener de ble drept i et planlagt og delvis industrielt massemord.

 

Israels befolkning økte med ca. 600,000 fra 1949 - 1954. Det beste anslaget på drepte jøder under Holocaust er så vidt jeg vet fra 5,1 - 5,9 millioner. Nå virker det som du sier en del av dem ble i europa. vet du om noe dokumentasjon om jøder som ble fraktet til f.eks AR-leirene, som så bosatte seg i europa etter 1945? Flyttet de hjem igjen? Så vidt jeg vet har ikke noen av de norske jødene som ble deportert, og antatt myrdet, flyttet hjem igjen. Det er snakk om millioner av mennesker som plutselig blir borte. jeg vil veldig gjerne forsto hvordan det skal henge sammen om ikke den konvensjonelle historien er sann, men du gir meg ikke så veldig mye å gå på.

Var det mange kvinner og barn blant partisanene i Lithauen? Hvis det var spesielt mange, burde det ikke fantes spor etter disse kvinne- og barnepartisanene da?
Å finne spor etter dem er vel din oppgave. Det er du som hevder de ble myrdet. Ca. 1 million av dem.
Vel, den konvensjonelle siden mener jo de har det.
Lenke til kommentar

Det er masse dokumentasjon som sier at den endelige løsningen var deportasjon til okkuperte områder i Øst. Wannsee-protokollen som dere er så glade i å sitere, blant annet. Faktisk sier storparten av dokumentasjonen som fins akkurat det. Kun noen få dokumenter kan tolkes i annen retning. Anbefaler Graf&Mattognos 'Treblinka Extermination Camp or Transit Camp?

Ok, så nå hevder du at Treblinka var en transittleir. Etter at jødene og de andre uønskede ble fraktet til Treblinka, hvor ble de av da? Vi har altså togtabeller og transportdokuemnter som leder fram til Treblinka, og vi kan være enige om at, mange jøder ble transportert dit, ikke sant?

 

Vet du om togtabeller eller transportdokumenter som leder videre? Har Graf & Mattogno noe sånt? Har noen SS-tropper avgitt vitnemål om at jødene ble transportert videre østover? Hva med polske vitner? Eller stopper også de bevisene ved Treblinka, leiren du hevder er en transittleir?

 

Fins det i det hele tatt et fnugg av dokumentasjon på at de jødene som den konvensjonelle historien hevder ble myrdet dukker opp noe annet sted? I så fal vil vi veldig gjerne se det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...