Gjest Slettet+127836 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Vel, hva er originalkilden til disse tallene da? Du lister opp en haug med tilfeldige bøker for å gi påstanden din kredibilitet - kanskje fordi du ikke har noen? Kan godt være det lønner seg å åpne spoilere. Her har jeg hentet ut referanse på det originale dokumentet som er brukt for å avgjøre kapasitet i noen av bøkene jeg presenterte: [PMO file BW 30/42 page 2 and Archiv Domburg (GDR) ND 4586] Endret 25. april 2012 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan godt være det lønner seg å åpne spoilere. Her har jeg hentet ut referanse på det originale dokumentet som er brukt for å avgjøre kapasitet i noen av bøkene jeg presenterte: [PMO file BW 30/42 page 2 and Archiv Domburg (GDR) ND 4586] Jeg åpnet spoileren, men den inneholdt som sagt bare en oppramsing av bøker. Er det dette dokumentet du snakker om: http://www.vho.org/VffG/1998/3/Image0.gif ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Kan godt være det lønner seg å åpne spoilere. Her har jeg hentet ut referanse på det originale dokumentet som er brukt for å avgjøre kapasitet i noen av bøkene jeg presenterte: [PMO file BW 30/42 page 2 and Archiv Domburg (GDR) ND 4586] Jeg åpnet spoileren, men den inneholdt som sagt bare en oppramsing av bøker. Er det dette dokumentet du snakker om: http://www.vho.org/V...98/3/Image0.gif ? De er like fullt kilder selv om de ikke er å oppdrive i internetts bakhage. Her er en bedre scan. Spar meg for Germar Rudolf a.k.a Germar Scheerer, Manfred Gerner, Ch. Konrad, Werner Kretschmer, Lennard Rose, R. Scholz, H.K. Westphal, kongen av sirkelsiteringer, falske titler og førstereferent av sine egne pseudonymers produksjoner. Endret 25. april 2012 av Slettet+127836 Lenke til kommentar
Salvo Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg åpnet spoileren, men den inneholdt som sagt bare en oppramsing av bøker. Det du kaller tilfeldige bøker er faktisk resultatet av en aktivitiet som kalles historieforskning. Har du hørt om det? Hvis dette interesser deg er det en god ide å ta steget fullt ut, selv om det kan virke skremmende i begynnelsen, og faktisk åpne en slik bok. Si fra hvis du lurer på hva et bibliotek er, så kan vi hjelpe deg med det også. 7 Lenke til kommentar
Bidalaka Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) z0roaster, det er enkelt å si "nei, det stemmer ikke, det er latterlig." Hva er din versjon? Hva skjedde egentlig? Hvor mange Jøder døde? Hvordan døde de? Hvor ble resten av? Hvordan bortforklarer du bevisene for den vanlige versjonen? Og ikke minst, hva er kildene for _din_ versjon, som da bør henge sammen bedre enn den konvensjonelle. Det er nok av tid og plass. Forsyn deg. Endret 25. april 2012 av Bidalaka 3 Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 – Det er en tvangstanke at man sammenligner nazistenes avbrenning med vanlig kremasjon slik den foregår i et dansk krematorium i dag, hvor formålet er å gi de etterlatte en fin og ensartet aske. – Men vi har til gjengjeld nøyaktige tall fra konsentrasjonsleiren som heter Mauthausen-Gusen. På mindre enn 20 timer kunne man i to ovnkamre brenne 47 mennesker. – Hvis man bruker den ovnen som utgangspunkt – selv om den var noe eldre og mindre i design enn hoveddelen av ovnene i Auschwitz – når man fram til en maksimalkapasitet på litt under en million i løpet av et år. Auschwitz var i drift betydelig lengre. http://www.forskning.../februar/242249 Les hele artikkelen viss du er en Holocaust fornekter! En tvangstanke, faktisk. Vel, igjen er spørsmålet mitt: hva er originalkilden? Ellers er det lite nytt å lese der. Mesteparten av disse innsigelsene er besvart utfyllende av Rudolf, Graf og Mattogno. Se f.eks. 2. reviderte utgave av 'The Rudolf Report'(Rudolf, 2011). Morsomt er det jo at denne eksperten uttaler at – Vi har ingen tall for den eksakte kapasiteten i kremasjonen. Alle tall ble destruert av den politiske ledelsen, umiddelbart før den evakuerte leiren. for her har jo posteren GM250 nettopp forsynt oss med en kjempelang liste av det han mener inneholder kilder til disse angivelige tallene. Dette er typisk for sjongleringen til Holocaust-konformister: de hevder alle dokumenter ble brent i én setting og at det finnes tuuuusenvis av dokumenter som dokumenterer Holocaust i en annen. Sånn går det når man må tilpasse løgner i stedet for å forholde seg til fakta. Kan ikke heller du forklare meg hvorfor de valgte å gi jødene en verdig kremasjon ved bare å brenne et lik om gangen en hel time? Det sier seg selv at når dem har gasset dem ihjel, så gir dem dem ikke en verdig kremasjon i ettertid. De stapper ovnen full ved å presse, og brenner dem opp så fort som mulig uten nødvendigvis brenne absolutt alt. Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 De er like fullt kilder selv om de ikke er å oppdrive i internetts bakhage. Ja, vel, om man skal beefe opp innleggene sine med referanser til bøker, er det nok en fordel å ha lest dem først og ikke bare plukke navn som høres fortreffelige ut. I den første referansen du oppgir, Jean-Claude Pressacs 'Auschwitz: Technique and Operation of the Gas Chambers' heter det om dette dokumentet at On 28th June, following the handover of Krematorium III, the last one to be completed, Jährling calculated the overall throughout for the five Krematorien as 4,756 people in 24 hours, and sent this information to SS General Kammler in Berlin [Document 68]. This “official” figure, coolly doubled when explaining operations to high ranking visitors (cf. SS Major Franke Gricksch’s report above, giving a figure of 10,000 in 24 hours), had no basis in practice, and probably has to be divided by two or three to arrive at the true figure. (s. 244) Og i den andre kilden du oppgir, 'Die Krematorien von Auschwitz. Die Technik des Massenmordes.', kaller Pressac dokumentet an internal propaganda lie of the SS (s. 103) Så i din uvitenhet har du faktisk prestert å referere til kilder som går imot din egen påstand! Det viser vel bare at om man skal skryte på seg kompetanse på internett, er det i det minste lurt å KIKKE på kildene sine først :-) Og ang. dette dokumentet så har Pressac helt rett. Det er simpelthen en byråkrats kalkulering av hva han tror ovnene er i stand til. Tallet 1440 er bare minutter pr. time ganget med timer pr. døgn(60*24 = 1440) mens 768 er utledet fra det igjen ved å gange med 8/15 (1440*8/15, 8 muffles i krema IV & V, 15 muffles i krema II & III). Så dette tallet er kun en lekmanns oppfatning og har ingen basis i hva ovnene faktisk var i stand til, noe man vet med sikkerhet blant annet fra firmaet som produserte dem(Topf & Son). Her er en bedre scan. Spar meg for Germar Rudolf a.k.a Germar Scheerer, Manfred Gerner, Ch. Konrad, Werner Kretschmer, Lennard Rose, R. Scholz, H.K. Westphal, kongen av sirkelsiteringer, falske titler og førstereferent av sine egne pseudonymers produksjoner. Hva bygger du alt dette på da? Det stemmer at Germar Rudolf en tid skrev under pseudonym før han ble avslørt og måtte sitte de neste 6 årene av livet sitt i fengsel. Så akkurat den biten kan jeg tilgi ham for. At alle disse forfatterne er Germar Rudolf tviler jeg dog sterkt på, så jeg vil gjerne høre grunnlaget for den påstanden. Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Det du kaller tilfeldige bøker er faktisk resultatet av en aktivitiet som kalles historieforskning. Har du hørt om det? Hvis dette interesser deg er det en god ide å ta steget fullt ut, selv om det kan virke skremmende i begynnelsen, og faktisk åpne en slik bok. Si fra hvis du lurer på hva et bibliotek er, så kan vi hjelpe deg med det også. Dette er kun tåpelige hersketeknikker fra en som ikke klarer å produsere argumenter. Spesielt tåpelig blir det når posteren GM250 åpenbart ikke behersker de kildene han pynter innleggene sine med. Jeg fikk inntrykk fra første innlegg i denne tråden at dette skulle være en saklig diskusjon, men det her er jo bare barnehagepjatt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg ser deg svare på noen spørsmål, men ikke alle. Det er ikke slik man diskuterer. Svar på resten av spørsmålene du er blitt stilt, så kanskje noen gidder å svare på dine egne spørsmål. Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 z0roaster, det er enkelt å si "nei, det stemmer ikke, det er latterlig." Hva er din versjon? Hva skjedde egentlig? Hvor mange Jøder døde? Hvordan døde de? Hvor ble resten av? Hvordan bortforklarer du bevisene for den vanlige versjonen? Og ikke minst, hva er kildene for _din_ versjon, som da bør henge sammen bedre enn den konvensjonelle. Det er nok av tid og plass. Forsyn deg. Når du er ærlig nok til å svare på spørsmålene mine, skal jeg vurdere å svare deg. Du kom med noen temmelig grove påstander om David Irving blant annet, som du nektet å gi kilder på når jeg spurte deg. Og igjen, videoen som jeg postet i mitt første innlegg i denne tråden inneholdt referanser til både konformistiske og revisjonistiske kilder. Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan ikke heller du forklare meg hvorfor de valgte å gi jødene en verdig kremasjon ved bare å brenne et lik om gangen en hel time? Det sier seg selv at når dem har gasset dem ihjel, så gir dem dem ikke en verdig kremasjon i ettertid. De stapper ovnen full ved å presse, og brenner dem opp så fort som mulig uten nødvendigvis brenne absolutt alt. Hvis noe virker logisk merkelig, så er det alltid en idé å kikke på premissene sine. I dette tilfellet første setning i andre avsnitt. Jeg ser deg svare på noen spørsmål, men ikke alle. Det er ikke slik man diskuterer. Svar på resten av spørsmålene du er blitt stilt, så kanskje noen gidder å svare på dine egne spørsmål. Vet ikke om jeg skal ta dette seriøst. Det kan synes som om du bare er ute etter å trolle her, og det er jo en vanlig reaksjon det og, når man er tom for argumenter :-) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Argumenter? Jeg har ikke diskutert mot deg i det hele tatt, jeg bare kommer med en kommentar! Faen i HELVETE så aggressiv noen folk er! Skal vi slåss eller? HÆ!??!?! HÆ?!??!?? ;p 2 Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan ikke heller du forklare meg hvorfor de valgte å gi jødene en verdig kremasjon ved bare å brenne et lik om gangen en hel time? Det sier seg selv at når dem har gasset dem ihjel, så gir dem dem ikke en verdig kremasjon i ettertid. De stapper ovnen full ved å presse, og brenner dem opp så fort som mulig uten nødvendigvis brenne absolutt alt. Hvis noe virker logisk merkelig, så er det alltid en idé å kikke på premissene sine. I dette tilfellet første setning i andre avsnitt. Istedenfor å prøve å vri seg unna spørsmålet, så kan du heller prøve å svare meg på det jeg spurte deg om, da det tross alt var du som postet videoen der det blir vist til at kun et lik ble plassert i ovnen om gangen, og der de valgte å la dette brenne i en hel time. Jeg stiller det igjen: Kan ikke heller du forklare meg hvorfor de valgte å gi jødene en verdig kremasjon ved bare å brenne et lik om gangen en hel time? Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Argumenter? Jeg har ikke diskutert mot deg i det hele tatt, jeg bare kommer med en kommentar! Faen i HELVETE så aggressiv noen folk er! Skal vi slåss eller? HÆ!??!?! HÆ?!??!?? ;p Den aggresjonen må ligge på din side, i så fall :-) Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Kan ikke heller du forklare meg hvorfor de valgte å gi jødene en verdig kremasjon ved bare å brenne et lik om gangen en hel time? Det sier seg selv at når dem har gasset dem ihjel, så gir dem dem ikke en verdig kremasjon i ettertid. De stapper ovnen full ved å presse, og brenner dem opp så fort som mulig uten nødvendigvis brenne absolutt alt. Hvis noe virker logisk merkelig, så er det alltid en idé å kikke på premissene sine. I dette tilfellet første setning i andre avsnitt. Istedenfor å prøve å vri seg unna spørsmålet, så kan du heller prøve å svare meg på det jeg spurte deg om, da det tross alt var du som postet videoen der det blir vist til at kun et lik ble plassert i ovnen om gangen, og der de valgte å la dette brenne i en hel time. Jeg stiller det igjen: Kan ikke heller du forklare meg hvorfor de valgte å gi jødene en verdig kremasjon ved bare å brenne et lik om gangen en hel time? Jeg har ikke vridd meg unna spørsmålet. Ikke min skyld at du ikke fatter at premisset ditt om gassing er feil og at jeg ikke tror på det. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Jeg har ikke vridd meg unna spørsmålet. Ikke min skyld at du ikke fatter at premisset ditt om gassing er feil og at jeg ikke tror på det. Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet, jeg tolker det som at du faktisk ikke har et svar, og at det faktisk er antisemittisme som ligger bak. Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 (endret) Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet, jeg tolker det som at du faktisk ikke har et svar, og at det faktisk er antisemittisme som ligger bak. 'Sufficiently advanced political correctness is indistinguishable from sarcasm' Endret 25. april 2012 av z0roaster Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Du har fremdeles ikke svart på spørsmålet, jeg tolker det som at du faktisk ikke har et svar, og at det faktisk er antisemittisme som ligger bak. :!: 'Sufficiently advanced political correctness is indistinguishable from sarcasm' Og ved ikke klare å svare på spørsmålet har du nå bevist for alle som leser her at du ikke kan tas seriøst. Det er din påstand at dem brant i en time da du brukte videoen som argument, da er det ditt ansvar å svare på hvorfor dem måtte brenne så lenge! Lenke til kommentar
z0roaster Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Og ved ikke klare å svare på spørsmålet har du nå bevist for alle som leser her at du ikke kan tas seriøst. Det er din påstand at dem brant i en time da du brukte videoen som argument, da er det ditt ansvar å svare på hvorfor dem måtte brenne så lenge! Du klarer visst ikke å henge med i det her. Det spørsmålet du stiller nå er besvart i videoen. Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Og ved ikke klare å svare på spørsmålet har du nå bevist for alle som leser her at du ikke kan tas seriøst. Det er din påstand at dem brant i en time da du brukte videoen som argument, da er det ditt ansvar å svare på hvorfor dem måtte brenne så lenge! Du klarer visst ikke å henge med i det her. Det spørsmålet du stiller nå er besvart i videoen. Og du kan ikke gjengi det fordi? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå