Gå til innhold

Holocaust - fakta eller fiksjon? (Les reglene i førstepost)


Anbefalte innlegg

Så du er villig til å motbevise hvert enkelt øyenvitne noen av oss nevner? For jeg har personlig snakket med flere!

 

Såkalte "øyenvitner" som sier at jøder ble sendt i gasskamre lyver uten unntak, for hvis tyskerne ønsket å drepe alle jødene så ville de gjort det, og ingen av jødene i leirene ville sluppet unna.

 

Om det er øyenvitner til at tyskerne samlet inn jøder og sendte dem til tyskland, så lyver de kanskje ikke.

Men at jøder ble samlet inn og sendt til tyskland betyr slett ikke at de ble sendt i gasskamre.

At jøder døde i tyske leire betyr heller ikke at de ble sendt i gasskamre.

Det var mange flere enn jøder som døde i tyske leire, og jødene var ganske sikkert i mindretall av dem som døde der, men ingen ble sendt i gasskamre for det var ingen gasskamre.

 

Ingen kan ha vært øyenvitner til noe som aldri har skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såkalte "øyenvitner" som sier at jøder ble sendt i gasskamre lyver uten unntak, for hvis tyskerne ønsket å drepe alle jødene så ville de gjort det, og ingen av jødene i leirene ville sluppet unna.

 

Unnskyld meg, men dette her tar kaka.

 

Er du helt seriøs? Jeg har nemlig veldig store problemer med å tro på at du ikke tuller. Og jeg er helt seriøs.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ingen nekter for at tyskerne var brutale, at de satte jøder i arbeidsleire og utnyttet dem kynisk, eller at jøder ble drept. Men dette skjedde også med andre politiske fanger, spioner osv.

I tilleg kommer flere milloner sivile som ble drept i sine hjemland av forskjellige årsaker.

Du glemmer alle de 1000 på 1000 av øyevitnene etter krigen, som kunne fortelle om gasskamrene.

 

Du glemmer også alle som kunne vitne om at jøder ble pekt ut, også i Norge, og sendt av gårde.

 

Alle disse jødiske øyenvitnene du nevner fins ikke. Og om det var slik at holocaust skjedde, så ville det vel uansett ikke være mange øyenvitner ?

Hvis myten om holocaust var riktig, så ville det ikke vårt noen jødiske øyenvitner, de ville alle vært døde.

For tyskerne var jo veldig effektive.og gikk systematisk til verks, og som du påpeker så samlet de inn jøder i alle land de okkuperte, også i Norge ved hjelp av lokalt politi.

 

At de samlet inn disse jødene betyr jo ikke automatisk at det var for å drepe dem.

 

Men om det hadde vært for å drepe dem i gasskamre, så ville de blitt drept, og da ville det heller ikke vært noen jødiske "øyenvitner"

 

Hva skulle de med de gravide, spedbarna, barna, de uføre og eldre??

 

Hvorfor var jødiske polske soldater tryggere i den russiske hæren i KRIG mot Tyskland enn i tyske fangeleirer?

 

Hvorfor har de ikke ordentlige fangeprotokoller?

 

Hva skulle de med 46 krematorum i Auschwitz-Birkenau?

 

Hvor er vitnene dine fra "dødsleirene" som MOTSIER de tusener av vitnefortellingene som bekrefter den offisielle historien?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ingen nekter for at tyskerne var brutale, at de satte jøder i arbeidsleire og utnyttet dem kynisk, eller at jøder ble drept. Men dette skjedde også med andre politiske fanger, spioner osv.

I tilleg kommer flere milloner sivile som ble drept i sine hjemland av forskjellige årsaker.

Du glemmer alle de 1000 på 1000 av øyevitnene etter krigen, som kunne fortelle om gasskamrene.

 

Du glemmer også alle som kunne vitne om at jøder ble pekt ut, også i Norge, og sendt av gårde.

 

Alle disse jødiske øyenvitnene du nevner fins ikke. Og om det var slik at holocaust skjedde, så ville det vel uansett ikke være mange øyenvitner ?

Hvis myten om holocaust var riktig, så ville det ikke vårt noen jødiske øyenvitner, de ville alle vært døde.

For tyskerne var jo veldig effektive.og gikk systematisk til verks, og som du påpeker så samlet de inn jøder i alle land de okkuperte, også i Norge ved hjelp av lokalt politi.

 

At de samlet inn disse jødene betyr jo ikke automatisk at det var for å drepe dem.

 

Men om det hadde vært for å drepe dem i gasskamre, så ville de blitt drept, og da ville det heller ikke vært noen jødiske "øyenvitner"

Hvor har jeg skrevet at øyenvitnene var jøder?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Men at jøder ble samlet inn og sendt til tyskland betyr slett ikke at de ble sendt i gasskamre.

At jøder døde i tyske leire betyr heller ikke at de ble sendt i gasskamre.

Det var mange flere enn jøder som døde i tyske leire, og jødene var ganske sikkert i mindretall av dem som døde der, men ingen ble sendt i gasskamre for det var ingen gasskamre.

 

Når du tror at gasskamrene påstås å ha vært i Tyskland, så viser det en ignoranse rundt temaet som diskvalifiserer deg fra å bli tatt seriøst.

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Men at jøder ble samlet inn og sendt til tyskland betyr slett ikke at de ble sendt i gasskamre.

At jøder døde i tyske leire betyr heller ikke at de ble sendt i gasskamre.

Det var mange flere enn jøder som døde i tyske leire, og jødene var ganske sikkert i mindretall av dem som døde der, men ingen ble sendt i gasskamre for det var ingen gasskamre.

 

Når du tror at gasskamrene påstås å ha vært i Tyskland, så viser det en ignoranse rundt temaet som diskvalifiserer deg fra å bli tatt seriøst.

 

 

Nå må du slutte å vri på innleggene mine for å få frem det som du vil.

Jeg begynner å tro at det ligger i din natur å være uærlig og at du ikke klarer å opptre ærlig.

 

Hvis du leser mitt innlegg om igjen så kanskje du klarer å oppdage at jeg skrev at jøder ble sendt til Tyskland, videre så skrev jeg at ingen jøder ble sendt i gasskammer i tyske leire.

 

Det vrøvlet du påstår jeg skrev er noe du har funnet på selv ved å vri litt på det jeg skrev samt litt egenprodsert løgn.

Mao en blanding av løgn og sannhet slik uærlige personer har for vane når de skal sette merkelapper på sine debattmotstandere.

 

Jeg har imidlertid ingen illusjoner om at noen andre av jødetilbederne her skal reagere på dette, for de er like uærlige og løgnaktige selv.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Auschwitz the Comedy:

Anbefales.

 

Hva er grunnen til at du anbefaler den egentlig? Hva er det han forteller som er interessant, i følge deg? Du har kanskje en merkelig humoristisk sans? Kanskje du smiler av beskrivelser av drap?

 

"Denierbud", som mannen bak "heter" er jo hovedsakelig kjent for å lyge, bløffe og dikte.

 

Lite eksempel: for å kritisere en rapport om Warszawa-opprøret viser han et bilde av en Tysk artillerivogn, og hevder at den kan ikke ha vært til stede, i forbindelse med produksjonsår osv. Problemet hans er at bildet han viser til aldri var en del av rapporten. Oops.

 

I sitt epos "One Third of the Holocaust" forsøker han å regne seg frem til at det antall lik som sies å være begravd ved Treblinka ikke ville fått plass. Høres plausibelt nok ut det, til du går ham etter i sømmene og finner ut at han bruker dimensjoner på likene som er større enn velfødde amerikanske fotballspillere. Oops.

 

Det finnes talløse andre eksempler. Så jeg spør igjen z0roaster, hvorfor anbefaler du denne filmen av Denierbud?

Endret av Bidalaka
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hvis man da ser filmen, så er jo det et forutsigbart oppkok av løgn og fusk. Han bruker regnestykker med ett lik pr ovn, og en kremeringstid på en time. Hvis jeg var en uinformert tosk, og ikke var klar over at det er tall som bare passer for siviliserte kremeringer i fredstid, så ville jeg kanskje blitt imponert av det argumentet.

 

Men jeg er ikke det. Er du, z0roaster?

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Auschwitz the Comedy:

Anbefales.

 

Hva er grunnen til at du anbefaler den egentlig? Hva er det han forteller som er interessant, i følge deg? Du har kanskje en merkelig humoristisk sans? Kanskje du smiler av beskrivelser av drap?

 

"Denierbud", som mannen bak "heter" er jo hovedsakelig kjent for å lyge, bløffe og dikte.

 

Lite eksempel: for å kritisere en rapport om Warszawa-opprøret viser han et bilde av en Tysk artillerivogn, og hevder at den kan ikke ha vært til stede, i forbindelse med produksjonsår osv. Problemet hans er at bildet han viser til aldri var en del av rapporten. Oops.

 

I sitt epos "One Third of the Holocaust" forsøker han å regne seg frem til at det antall lik som sies å være begravd ved Treblinka ikke ville fått plass. Høres plausibelt nok ut det, til du går ham etter i sømmene og finner ut at han bruker dimensjoner på likene som er større enn velfødde amerikanske fotballspillere. Oops.

 

Det finnes talløse andre eksempler. Så jeg spør igjen z0roaster, hvorfor anbefaler du denne filmen av Denierbud?

 

Jeg har allerede skrevet hvorfor jeg synes filmen er interessant. Det humoristiske i den ligger i at historien er så latterlig lite troverdig. Du anklager denierbud for løgn, men henviser til ting som like gjerne kan ha vært ærlige feil - typisk. Artillerivogn-eksempelet ditt kan jeg ikke engang huske - kanskje du kan fortelle meg hvor jeg finner det. Ang. bredden på likene, så har han innrømmet å ha brukt et for stort breddemål. Dette utgjorde ca. 20% av den endelige beregningen av volum, og altså noe som ikke har noen som helst innvirkning på konklusjonen. Selv om vi legger til grunn en teoretisk maksimumskapasitet på 8 lik pr. kubikkmeter(høyst usannsynlig), så er fremdeles massegravene som beskrives altfor små(se f.eks. Carlo Mattogno's beregninger). Og denierbud var særdeles generøs med en del av de andre målene han brukte, så grunnlaget ditt for å holde akkurat denne feilen mot han er ikke spesielt godt fundert.

 

Hvis man da ser filmen, så er jo det et forutsigbart oppkok av løgn og fusk. Han bruker regnestykker med ett lik pr ovn, og en kremeringstid på en time. Hvis jeg var en uinformert tosk, og ikke var klar over at det er tall som bare passer for siviliserte kremeringer i fredstid, så ville jeg kanskje blitt imponert av det argumentet.

Men jeg er ikke det. Er du, z0roaster?

 

Om du faktisk hadde sett filmen før du uttalte deg om den, ville du ha sett hvorfor man ikke kan kremere flere enn ett lik per time per muffle. Det er noe av hva filmen tar for seg.

Lenke til kommentar

Jeg noterer meg forøvrig at du drar den klassiske "X er kjent for å lyve". Hvor har du det fra at han er kjent for å lyve? Hittil har man bare sett deg anklage ham for det.

 

Det du gjør er et klassisk eksempel på brønpissing; engelsk: poisoning the well. Du tar mannen i stedet for ballen og forsøker å assosiere alt som kommer fra en kilde med løgn. Nøyaktig hva som ødela David Irving og utallige andre frihetskjempere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Litt info om Auschwitz:

 

 

Planløsning over krematorier i Birkenau (Auschwitz II):

AUSCHWITZ-BIRKENAU.png

Her er gjennomsnittskapasitet for ovnene i Auschwitz I og II, i form av de tre dobbeltovnene i Stammlager (Auschwitz I), samt krematoriene i Birkenau (Auschwitz II).

 

ermittelte Kapazität in 24H laut Zentralbauleitung (28. Juni 1943)

post-59728-0-04046200-1335299461_thumb.jpg

Her er oppsummerte tall for tiden hvert krematorium (i Auschwitz II (Birkenau)) var i drift:

 

Kremeringskapasitet (Lik pr dag)

Benyttet (Dager)

Samlet (Lik)

 

II

1.440

603

868.320

 

III

1.440

517

744.480

 

IV

768

562

431.616

 

V

768

666

511.488

 

Til sammen er kapasiteten: 4.416

Total kapasitet for Birkenau var med andre ord:

2.555.904 (2,6 Millioner)

 

 

 

Jean-Claude Pressac: Auschwitz: Technique and Operation of the Gas Chambers. Beate Klarsfeld Foundation, New York, 1989

Jean-Claude Pressac: Die Krematorien von Auschwitz. Die Technik des Massenmordes. Piper-Verlag, Neuausgabe München 1995, ISBN 3-492-12193-4

Robert-Jan van Pelt: The Case for Auschwitz. Indiana University Press, Bloomington 2002, ISBN 0-253-34016-0

Fritz Bauer Institut und Staatliches Museum Auschwitz-Birkenau (Hrsg.): Der Auschwitz-Prozeß, Tonbandmitschnitte, Protokolle und Dokumente. Digitale Bibliothek, Band 101

Annegret Schüle: Technik ohne Moral, Geschäft ohne Verantwortung. In: Irmtrud Wojak / Susanne Meinl (Hrsg.): Im Labyrinth der Schuld. Campus Verlag, Frankfurt am Main, 2003, ISBN 3-593-37373-4, S. 199 - 229

Danuta Czech: Kalendarium der Ereignisse im Konzentrationslager Auschwitz-Birkenau 1939–1945., Rowohlt Verlag, 1989, ISBN 3-498-00884-6

Stiftung Gedenkstätten Buchenwald und Mittelbau-Dora, Volkhard Knigge (Hrsg.): Techniker der "Endlösung" Topf & Söhne - Die Ofenbauer von Auschwitz.Weimar, 2005, ISBN 3-935598-10-6 (Begleitband zur Ausstellung)

Eric Friedler, Barbara Siebert, Andreas Kilian: Zeugen aus der Todeszone - das jüdische Sonderkommando in Auschwitz, DTV, 2005, ISBN 3-423-34158-0

Eugen Kogon, Hermann Langbein, Adalbert Rückerl (Hrsg.): Nationalsozialistische Massentötungen durch Giftgas. Fischer Verlag, Frankfurt, 1983, ISBN 3-10-040402-5

Shlomo Venezia: Meine Arbeit im Sonderkommando Auschwitz. Blessing-Verlag: München 2008

 

 

 

Ps. kildene i spoiler er faktisk ikke fra en youtubevideo! :) De er også lett etterprøvbare, en må bare gå til et bibliotek!

Lenke til kommentar

Jeg noterer meg forøvrig at du drar den klassiske "X er kjent for å lyve". Hvor har du det fra at han er kjent for å lyve? Hittil har man bare sett deg anklage ham for det.

 

Det du gjør er et klassisk eksempel på brønpissing; engelsk: poisoning the well. Du tar mannen i stedet for ballen og forsøker å assosiere alt som kommer fra en kilde med løgn. Nøyaktig hva som ødela David Irving og utallige andre frihetskjempere.

 

Det finnes utallige sider på nettet som tar for seg Denierbud og hans skeive forhold til fakta. Når det gjelder "frihetskjemperen" David Irving så foreslår jeg at du setter deg inn i rettsaken han anla mot Deborah Lipstadt. Der ble det påvist den mengden løgn, manipulering og unnlatelser han presterer i skriveriene sine.

 

Hvorfor stoler du på Denierbud? Hva slags etterprøvbare kilder er det han presenterer i videoen sin? Alt som påstås der er hans egne ord. Når han fortsatt holder på 1 time kremeringstid pr lik og ett lik pr muffel, så viser det bare at han enten ikke har fulgt med i timen, eller vet at det er tøv og allikevel presenterer det som fakta. Enten er han ignorant altså, eller så lyger han. Hvilke av delene er det z0roaster?

 

Hva skulle Krema II med et 50 meter langt avkledningsrom forresten? Det heter likkjeller først ja, men etterpå ble det omtalt som avkledningskjeller. Hvorfor bygde de om Krema II midt i krigen og innstallerte gasstette dører og snudde dørene så de vendte utover egentlig? Hvorfor ble det beordret at Røde Kors måtte holdes unna krematoriene da de var på besøk i leiren? Slike spørsmål må du ha svar på før du kan forvente å bli tatt alvorlig.

 

Det er som vanlig ingen argumenter som kommer fra dere z0roaster, bare fastslåinger av at dette er "latterlig." Innholdet glimrer med sitt fravær. Start med å lese denne tråden, og se på det presenterte bevismaterialet. Så kan du i tur og orden argumentere og dokumentere hvorfor _alt_ det som er lagt frem er feil.

 

Når du har gjort det, så kan jeg mer enn gjerne i stor detalj diskutere med deg hvorfor Denierbud og David Irving er full av løgn og fusk.

 

Inntil da er du nok en i rekken av benektere som tror dere er på sporet av noe som gjør dere viktig, men som nekter å faktisk sette seg inn i saken. Gjesp.

Endret av Bidalaka
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg noterer meg forøvrig at du drar den klassiske "X er kjent for å lyve". Hvor har du det fra at han er kjent for å lyve? Hittil har man bare sett deg anklage ham for det.

 

Det du gjør er et klassisk eksempel på brønpissing; engelsk: poisoning the well. Du tar mannen i stedet for ballen og forsøker å assosiere alt som kommer fra en kilde med løgn. Nøyaktig hva som ødela David Irving og utallige andre frihetskjempere.

 

Det finnes utallige sider på nettet som tar for seg Denierbud og hans skeive forhold til fakta. Når det gjelder "frihetskjemperen" David Irving så foreslår jeg at du setter deg inn i rettsaken han anla mot Deborah Lipstadt. Der ble det påvist den mengden løgn, manipulering og unnlatelser han presterer i skriveriene sine.

 

Hvorfor stoler du på Denierbud? Hva slags etterprøvbare kilder er det han presenterer i videoen sin? Alt som påstås der er hans egne ord. Når han fortsatt holder på 1 time kremeringstid pr lik og ett lik pr muffel, så viser det bare at han enten ikke har fulgt med i timen, eller vet at det er tøv og allikevel presenterer det som fakta. Enten er han ignorant altså, eller så lyger han. Hvilke av delene er det z0roaster?

 

Hva skulle Krema II med et 50 meter langt avkledningsrom forresten? Det heter likkjeller først ja, men etterpå ble det omtalt som avkledningskjeller. Hvorfor bygde de om Krema II midt i krigen og innstallerte gasstette dører og snudde dørene så de vendte utover egentlig?

 

Det er som vanlig ingen argumenter som kommer fra dere z0roaster, bare fastslåinger av at dette er "latterlig." Innholdet glimrer med sitt fravær. Start med å lese denne tråden, og se på det presenterte bevismaterialet. Så kan du i tur og orden argumentere og dokumentere hvorfor _alt_ det som er lagt frem er feil.

 

Inntil du gjør det, så er du bare full av ingenting. Når du har gjort det, så kan jeg mer enn gjerne i stor detalj diskutere med deg hvorfor Denierbud og David Irving er full av løgn og fusk.

 

Jeg spør deg om kilder, du nekter å oppgi dem og anklager meg samtidig for å komme med påstander? Rasjonell fyr, du. Denierbud oppgir flere kilder i den videoen, noe du ville ha fått med deg om du faktisk hadde sett den.

Lenke til kommentar

– Det er en tvangstanke at man sammenligner nazistenes avbrenning med vanlig kremasjon slik den foregår i et dansk krematorium i dag, hvor formålet er å gi de etterlatte en fin og ensartet aske.

 

– Men vi har til gjengjeld nøyaktige tall fra konsentrasjonsleiren som heter Mauthausen-Gusen. På mindre enn 20 timer kunne man i to ovnkamre brenne 47 mennesker.

 

– Hvis man bruker den ovnen som utgangspunkt – selv om den var noe eldre og mindre i design enn hoveddelen av ovnene i Auschwitz – når man fram til en maksimalkapasitet på litt under en million i løpet av et år. Auschwitz var i drift betydelig lengre.

 

http://www.forskning.no/artikler/2010/februar/242249

 

Les hele artikkelen viss du er en Holocaust fornekter!

Lenke til kommentar

– Det er en tvangstanke at man sammenligner nazistenes avbrenning med vanlig kremasjon slik den foregår i et dansk krematorium i dag, hvor formålet er å gi de etterlatte en fin og ensartet aske.

 

– Men vi har til gjengjeld nøyaktige tall fra konsentrasjonsleiren som heter Mauthausen-Gusen. På mindre enn 20 timer kunne man i to ovnkamre brenne 47 mennesker.

 

– Hvis man bruker den ovnen som utgangspunkt – selv om den var noe eldre og mindre i design enn hoveddelen av ovnene i Auschwitz – når man fram til en maksimalkapasitet på litt under en million i løpet av et år. Auschwitz var i drift betydelig lengre.

 

http://www.forskning.../februar/242249

 

Les hele artikkelen viss du er en Holocaust fornekter!

 

En tvangstanke, faktisk. Vel, igjen er spørsmålet mitt: hva er originalkilden?

 

Ellers er det lite nytt å lese der. Mesteparten av disse innsigelsene er besvart utfyllende av Rudolf, Graf og Mattogno. Se f.eks. 2. reviderte utgave av 'The Rudolf Report'(Rudolf, 2011). Morsomt er det jo at denne eksperten uttaler at

 

– Vi har ingen tall for den eksakte kapasiteten i kremasjonen. Alle tall ble destruert av den politiske ledelsen, umiddelbart før den evakuerte leiren.

 

for her har jo posteren GM250 nettopp forsynt oss med en kjempelang liste av det han mener inneholder kilder til disse angivelige tallene. Dette er typisk for sjongleringen til Holocaust-konformister: de hevder alle dokumenter ble brent i én setting og at det finnes tuuuusenvis av dokumenter som dokumenterer Holocaust i en annen. Sånn går det når man må tilpasse løgner i stedet for å forholde seg til fakta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...