Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Egentlig ikke... Vi vet at vi har rett, og benekterne klarer ikke få nok omtale til å endre dagsorden, så det er unødvendig å skape mer blest. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Hvorfor sendte de disse barna og eldre og syke menneskene til leirene som var uten matforsyninger og uten arbeidsmuligheter til millioner av fanger, men som hadde 66 krematorium? Hvorfor er det så viktig for dere å promotere denne løgnen om det såkalte holocaust at dere stadig finner opp nye egenproduserte argumenter for å forsvare de "stakkars" jødene og deres løgner ? Endret 17. mars 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Du mener "hvorfor er det så viktig for dere å hindre at nynazister får makt ved å minimere skadene nazistene gjorde under krigen og sette jødene i negativt lys"? Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Når man googler Holocaust og velger bilder så kommer det frem en del interessante treff. Hvordan kan vi vite at dette er jøder og at deres død var resultat av en villet politikk? Nei, det har du rett i, man kan ikke se annet ut fra bildene enn at noen har i hvert fall villet avmagre dem ... Det er ikke mulig å "se" dette heller. Det eneste man kan se av dette bildet er en haug med magre lik. Dette kan like gjerne være mennesker som døde av sykdommer. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Og når du beviser at det er det som har skjedd, har du et argument. Nå pjatter du bare. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Du mener "hvorfor er det så viktig for dere å hindre at nynazister får makt ved å minimere skadene nazistene gjorde under krigen og sette jødene i negativt lys"? Har du noe å bidra med så svar på spørsmålet, og ikke vri på spørsmålet og stille motspørsmål for å vri deg unna. Endret 17. mars 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Du mener "hvorfor er det så viktig for dere å hindre at nynazister får makt ved å minimere skadene nazistene gjorde under krigen og sette jødene i negativt lys"? Har du noe å bidra med så svar på spørsmålet, og ikke vri på spørsmålet og stille motspørsmål for å vri deg unna. Det VAR svar på spørsmålet. Er du for dum til å forstå det, så bør du ikke kritisere andre. 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Du mener "hvorfor er det så viktig for dere å hindre at nynazister får makt ved å minimere skadene nazistene gjorde under krigen og sette jødene i negativt lys"? Har du noe å bidra med så svar på spørsmålet, og ikke vri på spørsmålet og stille motspørsmål for å vri deg unna. Det VAR svar på spørsmålet. Er du for dum til å forstå det, så bør du ikke kritisere andre. Nei det var ikke noe svar på spørsmålet. Man må være ganske forvridd i hodet for å mene at et spørsmål er besvart ved å vri på spørsmålet og deretter bruke det til å stille et hånlig og ondskapsfullt motspørsmål. Endret 17. mars 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Som sagt: spørsmålet er besvart. Hvis du ikke skjønte svaret får du heller videreutdanne deg, eller spørre noen smartere enn deg selv. 3 Lenke til kommentar
Tensai Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Er så mange gode argumenter for holocaust på forrige side som står ubesvart, og Balthazar94 kommer her og tilbyr ingenting bortsett fra divertering fra saken. Skal diskusjonen begynne igjen så er det bare for benekterne å komme med motargument mot poengene på side 108. Når det er sagt, har jeg lyst til å høre deres meninger om hvor stor sikkerheten på dødstallene på jøder under andre verdenskrig er. Fra et rent menneskelig standpunkt, så hadde ikke bare mektige personer, men mektige nasjoner mye å tjene på å inflatere disse tallene(både øst og vest), og vi alle vet hvordan historien er skrevet av vinnerne. Jeg finner det skammelig at det i dagens verden finnes land hvor det er straffbart å argumentere mot disse tallene. Først og fremst er de synsing, og jo lengre tid som går, jo mer informasjon får vi og bedre synsinger kan gjøres slik at vi får mer korrekte tall.(http://en.wikipedia....olocaust_denial) Godt undersøkt historisk materiale kan stå på sine egne meritter uten disse lovene, som er intet annet enn et tråkk på ytringsfriheten. OBS: kommer ikke med den påstanden at det ikke står på sine egne meritter. Mener jeg har lest en god del at det aksepterte tallet på 6 millioner ikke lenger er hva historikere selv mener er sannheten, og at det i realiteten er en god del lavere. Noen som har gode kilder enten den ene veien eller den andre? Skeptikeren i meg sier at disse tallene har potensial til å synke dramatisk når lovene i Polen, Tsjekkia etc åpner for etterforskning på temaet. Et eksempel på akkurat dette er vel dødstallene rapportert i Auschwitz etter krigen på 4 millioner. Deretter slipper Sovjetunionen ut dødsregistrene fra perioden i 1989 og de offisielle tallene synker ned til 1-1.5 millioner. http://i.imgur.com/6zbLQ.jpg Ignorer den åpenbare propoganda følelsen av bildet. Hvorfor senket de tallet på døde med 2.5 millioner, men så vidt jeg vet så rikket ikke engang de offisielle dødstallene på 6 millioner på seg. Dette er bare et bilde jeg kom over, kan godt være feil. Sitter her egentlig med bare spørsmål og ingen påstander. Noen som har lyst til å prøve å informere meg? Endret 18. mars 2012 av Tensai Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg er helt sikker på at det finnes mange myter om holocaust. Antallet drepte er usikkert, akkurat som antall drepte i Irak-krigen er usikkert. Det oppstår mange myter rundt alle kriger og katastrofer. Å si at hele Irak-krigen en myte blir en annen sak. Det tyder på at man enten er brutalt dum eller driver en bevisst løgnkampanje. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Hvorfor er det så viktig for dere å promotere denne løgnen om det såkalte holocaust at dere stadig finner opp nye egenproduserte argumenter for å forsvare de "stakkars" jødene og deres løgner ? 1. Du forutsetter at det er en løgn. Det kan du selvsagt mene. Men de som "promoterer" den (her på forumet) mener ikke at det er løgn, og dermed faller argumentet om at de finner opp argumentene i den hensikt.. 2. Argumentene er da ikke funnet opp, de er hentet fra ulike kilder, akkurat som benekternes er det. Nå vet jeg ikke hva som er best, argumenter basert på egen logikk eller argumenter basert på utvalgte kilder. Men begge sider synder like mye der. Dette er en debatt med to klart definerte sider. Begge mener at det viktig at motpartens "løgner" avsløres og tilbakevises. Så du kan med samme resonnement rette spørsmålet ditt til skeptikerne: Hvorfor er det så viktig for dere? Geir Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 1. Du forutsetter at det er en løgn. Det kan du selvsagt mene. Men de som "promoterer" den (her på forumet) mener ikke at det er løgn, og dermed faller argumentet om at de finner opp argumentene i den hensikt.. Dette er en debatt med to klart definerte sider. Begge mener at det viktig at motpartens "løgner" avsløres og tilbakevises. Så du kan med samme resonnement rette spørsmålet ditt til skeptikerne: Hvorfor er det så viktig for dere? Dette såkalte holocaust er en løgn, fremsatt med en spesiell agenda for øyet, Denne løgnen inkluderer også ordet "antisemitt" som jødene bruker mo alle som kritiserer dem, eller stille "ubehagelige" spørsmål. Du kan nok si at det gjeldende spørsmålet like gjerne kunne vært stilt av noen fra "den andre siden"og da med motsatt fortegn. Men å komme med et slikt motspørsmål er likevel ikke noe svar på mitt spørsmål. Egentlig er ikke dette noen debatt eller diskusjon. Det er på den ene siden noen som prøver å diskutere saklig, og på den andre siden en blind mobbegjeng som av en eller annen grunn finner det livsviktig og forsvare løgnen om holocaust. Denne mobbegjengen har en eneste agenda, og det er prøve å stoppe disse "avvikerne" fra å si sin mening, og alle midler er tillatt i denne "hellige" hensikt. Dokumentasjonen og bedisene for at holocaust aldri skjedde er mye mer grundig og overveldende enn de pstandene og "bevisene" som myten om hlocaust er basert på. Disse "bevisene" for holocaust er stort sett bilder av mage lik,hauger med klær og sko, og såkalte "øyenvitner" som for manges vedkommende allerede er blitt tatt i løgn. Og så har vi Elie Weasel da, som ble så grundig avslørt etter å ha levd godt på denne løgnen om holocaust i alle år etter krigen. Alle slike ting blir blindt og bevisstløst oversett av mobbegjengen her inne, for det viktiste for dem er ikke å få avslørt løgnen om holocaust, det viktigste for dem er å forsvare den, og spre den ytterligere slik at så mange som mulig vil godta den. Derfor må alle motforestillinger stoppes uansett midler, og all info. som viser at holocaust aldri skjedde må oversees og latterliggjøres sammen med dem som legger den frem, slik at ingen tør å ta opp dette spørsmålet igjen. Det siste påfunnet fra mobbegjengen er at de bruker selve eksistensen av disse konsentrasjonsleirene og det faktum at jødene ble sendt dit som "bevis" på at holocaust skjedde. Man kan ikke ha en seriøs diskusjon med slike folk, for de overser alle argumenter og all dokumentasjon og beviser som er politisk ukorrekt og avviser den som "useriøs" Men selv bruke de samme kilder om det er noe der som kan understreke deres eget syn, og da er plutselig alle kilder seriøse. Dette gjelder forøvrig ikke bare denne tråden, men også i andre spørsmål som er politisk ukorrekt, eller som går i mot mobbbegjengens oppfatning av virkeligheten. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Nå misforstår du alvorlig. Målet mitt var først og fremst å bevise at de fleste jødene døde i Tysk fangenskap, og få det på det rene. Når det er akseptert av alle parter kan vi diskutere hvordan disse 3 000 000 jødene fra Polen, Norge og Tyskland døde. Det er greiere å forholde seg til disse tre konkrete landene, framfor å trekke inn land med få dødsfall slik som Frankrikes jøder og så videre, der relativt få døde slik som i Norge. De norske jødene tas med fordi vi har så god dokumentasjon rundt utsendelsen og deres endelikt fordi det er våre riksarkiv saksmappene deres ligger i. Tyskland sine jøder er nest lettest å forholde seg til, da de har laget en bok med personalia for alle de tyske jødene som omkom: Gedenkbuch. Til sist døde flest polske jøder, og det polske folkeregisteret er grei nok dokumentasjon på det. Jeg varslet også om mine intensjoner i det jeg begynte med denne anti-gish-gallop og anti-stråmann-kampanjen. Første gang, for noen måneder siden, måtte jeg bare gi opp fordi benekterene ikke maktet å holde seg til ett tema om gangen og utdiskutere det slik at vi kunne trekke en konklusjon. Dette er andre gangen vi forsøker å få benekterene til å innse at vi enkelt kan skaffe navn og fødselsnummer og dokumentere 3 000 000 spesifikke jøders eksistens før den tyske okkupasjonen av polen og jødeaksjonene i andre land, samt disse samme 3 000 000 jødenes forsvinning eller død under krigen. Er vi alle enige om at disse spesifikke 3 000 000 jødene eksisterte og forsvant mens de var i nazi-tysklands vold? Hvorfor sendte de disse barna og eldre og syke menneskene til leirene som var uten matforsyninger og uten arbeidsmuligheter til millioner av fanger, men som hadde 66 krematorium? Hvorfor er det så viktig for dere å promotere denne løgnen om det såkalte holocaust at dere stadig finner opp nye egenproduserte argumenter for å forsvare de "stakkars" jødene og deres løgner ? Er det en løgn at 771 jøder ble deportert fra norge, fratatt sine hus og eiendeler, og at bare 34 returnerte i live eller ble hørt fra igjen? (Vi har utleveringsdokumentene, folkeregisteret, passasjermanifestet fra donau og overlevende som vitnet)i Er det en løgn at SS bestilte totalt 66 krematorieovner fra Topf og Sønner, hvorav 46 ble bygget i Auschwitz-Birkenau? (vi har bestillingene, og mange vitner fra Topf og Sønner, som forteller hva krematoriene ble brukt til...) Er det en løgn at gravide, kvinner, barn, eldre, syke og uføre ble sendt til leirene (de med mange krematorier)? (vi har bildemateriale, utallige vitner, folkeregister og utleveringsdokumentene for de norske barna og de eldre) Er det en løgn at 2 900 000 polske jøder døde under den tyske okkupasjonen (90%), mens bare 10% av den polske befolkning - inkludert ikke-jøder i arbeidsleirer og soldater - døde? (vi har det polske folkeregisteret, samt papirene soviet konfiskerte fra leirene) Vi kommer ikke med ny informasjon, vi kommer med en teskje om gangen. Jeg repeterer meg mye, men det er fordi jeg ikke får noe verifiserbart svar på hva som skjedde med de til sammen over 3 000 000 døde jødene fra Norge, Tyskland og Polen, som alene beviser at noe var alvorlig galt med nazistenes jødeleirer. Når dere kommer med svar, så kan vi tilbakevise dem fordi de er kildeløse. SÅ kan vi fortsette med å dokumentere HVA som hendte med disse jødene i leirene, når det. Jeg holder på med en paralell bevisføring som går ut på å bevise at Topf og Sønner totalt bygget 66 krematorier for tyskerene i "fangeleirer", og drev vedlikehold på disse. Dette er viktig for den videre bevisføringen da flere av byggerene også er vitner for holocaust. Endret 18. mars 2012 av Red Frostraven 2 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Dette som nevnes av kritikerne angående bildekritikk har noe med at bilder i generell forstand aldri er 100% troverdig, kritikere baserer sine kriterier ut ifra bildene selv, mens i rettsaken så snakkes det ikke kun om det de ser på bildene, men hvem som tok bildene, hva fotografer hadde å si, når bildene ble tatt, det ligger en historie bak bildene også som kritikerne fullstendig overser. De ser bare på bildene og konkluderer "Aha, det der er jo ikke bevis", hvilket også i en viss grad er sant, men husk at etterforskningen ikke bare tar et hvilket som helst bilde og godtar det som bevis, det ligger som sagt en dyp etterforskning bak bildene også. Tekniske og personlige etterforskninger. Endret 18. mars 2012 av LonelyMan 1 Lenke til kommentar
RoaldN Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Dette som nevnes av kritikerne angående bildekritikk har noe med at bilder i generell forstand aldri er 100% troverdig, kritikere baserer sine kriterier ut ifra bildene selv, mens i rettsaken så snakkes det ikke kun om det de ser på bildene, men hvem som tok bildene, hva fotografer hadde å si, når bildene ble tatt, det ligger en historie bak bildene også som kritikerne fullstendig overser. De ser bare på bildene og konkluderer "Aha, det der er jo ikke bevis", hvilket også i en viss grad er sant, men husk at etterforskningen ikke bare tar et hvilket som helst bilde og godtar det som bevis, det ligger som sagt en dyp etterforskning bak bildene også. Tekniske og personlige etterforskninger. Kanskje du kan være så vennlig å legge fram disse "tekniske og personlige etterforskingene". Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Kanskje du kan være så vennlig å legge fram disse "tekniske og personlige etterforskingene". Det kan hende at jeg gjør, men grunnen til at jeg sier dette er for at kritikerne skal forstå hvordan prosessen i en rettsak går i for jeg ser jo at kritikere bare ser på bildene og konkluderer "Aha, dette er jo ikke bevis", men det er jo også et bevis på at kritikere til en viss grad lider smått av dumheter. Endret 18. mars 2012 av LonelyMan Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Nå misforstår du alvorlig. Målet mitt var først og fremst å bevise at de fleste jødene døde i Tysk fangenskap, og få det på det rene. Når det er akseptert av alle parter kan vi diskutere hvordan disse 3 000 000 døde. Hvorfor sendte de disse barna og eldre og syke menneskene til leirene som var uten matforsyninger og uten arbeidsmuligheter til millioner av fanger, men som hadde 66 krematorium? Hvorfor er det så viktig for dere å promotere denne løgnen om det såkalte holocaust at dere stadig finner opp nye egenproduserte argumenter for å forsvare de "stakkars" jødene og deres løgner ? Hvorfor sendte de disse barna og eldre og syke menneskene til leirene som var uten matforsyninger og uten arbeidsmuligheter til millioner av fanger, men som hadde 66 krematorium? Hvorfor er det så viktig for dere å promotere denne løgnen om det såkalte holocaust at dere stadig finner opp nye egenproduserte argumenter for å forsvare de "stakkars" jødene og deres løgner ? Er det en løgn at 771 jøder ble deportert fra norge, fratatt sine hus og eiendeler, og at bare 34 returnerte i live eller ble hørt fra igjen? (Vi har utleveringsdokumentene, folkeregisteret, passasjermanifestet fra donau og overlevende som vitnet)i Er det en løgn at SS bestilte totalt 66 krematorieovner fra Topf og Sønner, hvorav 46 ble bygget i Auschwitz-Birkenau? (vi har bestillingene, og mange vitner fra Topf og Sønner, som forteller hva krematoriene ble brukt til...) Er det en løgn at gravide, kvinner, barn, eldre, syke og uføre ble sendt til leirene (de med mange krematorier)? (vi har bildemateriale, utallige vitner, folkeregister og utleveringsdokumentene for de norske barna og de eldre) Er det en løgn at 2 900 000 polske jøder døde under den tyske okkupasjonen (90%), mens bare 10% av den polske befolkning - inkludert ikke-jøder i arbeidsleirer og soldater - døde? (vi har det polske folkeregisteret, samt papirene soviet konfiskerte fra leirene) Vi kommer ikke med ny informasjon, vi kommer med en teskje om gangen. Jeg repeterer meg mye, men det er fordi jeg ikke får noe verifiserbart svar på hva som skjedde med de til sammen over 3 000 000 døde jødene fra Norge, Tyskland og Polen, som alene beviser at noe var alvorlig galt med nazistenes jødeleirer. Problemet ligger i programmeringen. Du, i likhet med de fleste av oss, er programmert til å tro det verste om tyskerne. Dette er en del av programmeringen fra skolen. Vi blir som ganske unge programmert med denne løgnen om holocaust, og deretter en blanding av sannhet og løgner om hva som skjedde med jødene, samt en del propaganda om hvor fæle tyskerne var. Dettte legger grunnlaget for at vi også senere i livet vil tro det verste om tyskerne, og sluke de mest fantasifulle og utrolige historier om hvor "onde" de var. Dette har ført til at om jøder dør, så tror mange automatisk at disse jødene ble gasset hjel, eller drept på en annen kriminell måte. At jøder kunne delta aktivt i krigen og bli drept i kamper, det tror de ikke, for jødene er jo sååå uskyldige at de aldri kan finne på noe slikt. På samme måte er vi programmert med positiv propaganda om hvor "uskyldige og engleaktig" jødene er. Det er av denne grunn at alle folkemordene jødene selv har utført er visket ut fra offisiell historie, og at det faktum at det som jødene ble utsatt for under krigen slett ikke er unikt for jødene, men mange ganger flere ikke-jøder ble utsatt for det samme og også værre ting, både under krigen og like etter krigen. Det var heller ikke bare jøder i l eirene. Mange døde også i leirene av forskjellige årsaker, de fleste døde av tyfus og andre sykdommer, og det var slett ikke bare jøder som døde, selv om jødene selv fremstiller det slik for å fiske sympati, og gi folk forståelsen av hvor "spesielle" og uskyldige de selv er.. Mange døde også av sult på slutten av krigen, fordi de allierte bombet forsyningslinjene slik at de ikke fikk forsyninger av mat og medisiner til lerene de siste månedene av krigen. I en stor permanent fangeleir hvor mange dør av smittsomme sykdommer så er det vel ikke så unaturlig at de har forordninger for å brenne likene for å prøve å hindre at sykdommene sprer seg. 1 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Løgnen om holocaust vil bli avslørt, det er bare et spørsmål om tid. Når det skjer så vil nok jødenes lydige disipler som promoterer jødenes løgner for dem også måtte stå til ansvar for det de har gjort, sammen med jødene selv, som jo har skapt denne løgnen. Endret 18. mars 2012 av Baltazar94 1 Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 18. mars 2012 Del Skrevet 18. mars 2012 Og så er det dette med "Det fins ikke noe bevis på gassingen", nå må vi huske på at nazistene var opptatt av å eliminere all bevis hvilket betyr at de også mest sannsynlig ikke ville filmet selve gassingen, jeg tror nok at de høyeste lederne i nazi tyskland hadde såppass vett i hodet at de skjønte det ville skade omdømmet til Tyskland om dette kom frem. Bare fordi en kriminell handling mot menneskeheten foregår med stealth og hemmelighet betyr ikke at vi bare kan avfeie det, vi må ha såpass kompetente folk til å avdekke det likevel, hvilket vi har gjort, så det monner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå