fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei jeg logget inn på msn i dag og ser at eposten er endra til [email protected] for sending av nytt passord, osen kan jeg få den tilbake til min egen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Eg endra emnetittelen din, då det ikkje er naudsynt å "skrike". Reaksjoner tek me på PM. Tråden var óg feilposta, og vart flytta, dette er jo ganske så On-Topic, så du får nok meir og betre svar i rett kategori. Med formalitetene ute av vegen, hugser du dette sikkerheitsspørsmål/svaret? Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du sier at du logget inn? I så fall har du passordet, og det er null problem å skifte den andre epost-adressen. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 joda men Informasjon om tilbakestilling av passord Fortell oss hvor vi skal sende varslinger hvis du vil tilbakestille passordet. Denne informasjonen hjelper oss også med å bekrefte at dette er kontoen din. E-post:Legg til [email protected] skal fjerne den men da på bekreftelse sendes til den eposet :S Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Får du framleis logge inn på MSN? Mitt tips vil då vere å berre eksportere alle kontakter, å lage ei ny adresse. Sparer deg for mykje tid og krefter, om det er mogleg då. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 hmm ja men har full av registeringer der på Eposten og er så mye bry og logge inn på 20000000 sider for og skifte Epost Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det skal da være mulig for deg å fjerne dette, og legge til en annen. Skift også svar på hemmelig spørsmålet, og til slutt bytt passord Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 funker ikke fordi bekreftelse blir sendt til hackeren epost Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) NEI I HELVETE OG FAEN skal anmelde han til fransk politi og har send en advarsel til den jævla fitte kuken :realmad: Endret 18. mars 2011 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå