Helen30 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Føler meg komplett idiot her jeg sitter. Installerte divx å firefox på min macbook pro i dag - nettopp fått den å har aldri hatt mac før. Da etter installering kom det opp 3 elementer på skrivebordet mitt. ett til firefox å to til divx. Jeg får da ikke fjernet disse fra skrivebordet. De ligger der helt forkommen å får ikke sletta dem heller.....jeg vil ha dem BORT... Såeh,kan noen fortelle meg hvordan jeg får dem bort ?? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Alle har vært i byrjinga! Anatomien på ein Mac er litt forskjellig frå ein PC, men eg skal forklare etter beste evne. Desse ikonene du nemner på Skrivebordet er såkalla image-filer (bildefiler). Desse "mountes" (monteres/åpnes) ved å klikke på fila i OSX. Ikonet var nok sikkert dette: Ei bildefil kan samanliknas med ei CD plate egentleg, og slik oppfører dei seg óg. Ein virtuell CD rett og slett. For å innstalere programmet/appen dreg du berre programikonet inn i Programmer mappen i Finder. Eller ein anna stad du vil ha desse. Mappa Programmer (ligg som snarveg i venstre marg i Finder/Utforskaren), ellers høyrer den heime på Machintosh HD (rota av disken). Så, det gode svaret på korleis du fjerner desse. Du må unmounte, eller demontere. Sjå nederst til høgre på docken. Der har du bosset/papirkurven. Tek du tak i ikonet (på skrivebordet) og dreg det mot papirkorga vil du sjå at papirkorg-ikonet endrar seg til ein "eject" knapp. Dra det ner her, og slepp det (nett som du ville kasta noko i papirkorga). Saka er dermed løyst. No kan du trygt slette .DMG fila óg (det var den eg viste ikon av tidligare i innlegget her). Lukke til Endret 17. mars 2011 av steffenz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå