Hardgamer Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 hallais mobil folks! Jeg skal snart ha meg ny telefon, og jeg har tenkt spesielt på to mobiler: 1. htc desire hd 2. htc incredible S jeg vet at increible s er veldig ny. er det noen som allerede har skaffet seg den som kan annbefale den ? (noob question: har incredible s live wallpaper, skins etc som desire hd ? og har den samme muligheter på htcsense.com ? ) hvilken av de to burde jeg velge ? eller er det noen andre mobiler jeg burde vurdere? men jeg liker spesielt htc menyer etc.... takk for meg ! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har HTC Desire HD. Er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 har også sett litt på LG optimus 2X, hvordan er den ? noen som har den ? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Per i dag er vel Optimus 2X den kraftigste telefonen på markedet i Norge. Du kan jo lese om hva folk sier i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1287175 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå