DaN00b Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei, jeg kjøpte nettopp ett MSI P67A-GD55 og en 2600k CPU. etter jeg og en kompis var ferdi me å sette de sammen krudde vi den på men rett før du kan skrive inn passored på daten stoppa den og fikk en error so restartet den seg selv og dette holder på i eviheter...så formaterte jeg den med sann acer reformate ting so er med alle acer pcene. når jeg skall skru den på etter de finer ikke windows 7 filene tror jeg. har prøvd med en nedlastet windows 7 på cd men den reagerer ikke :/ har også prøvd allt jeg kan me ram'en men ingent ting ser ut til å vike. HJELP!D: Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det du nå har er vel noe helt annet enn den Acer PC du hadde. Acer reformat vil bli problemtisk for deg. Å laste ned OS er vel ikke noe lurt. Å installere med en windows plate du får fra venner (original also) vil være det beste alternativet for deg. Deretter kan du prøve å aktivere med nøkkel du har på din PC (ring MS) men dog ikke før du har installert alt du trenger og bekrefte at systemet fungerer riktig. Noe som vil spare deg for tid og annet frustrasjon, er å kjøpe en student utgave eller en rimelig OEM versjon. Det burde du hadde bestilt sammen med HK egentlig. Men hvis du er døds ivrig å få det til, og hardware configuration er riktig, og det er bare denne installasjons del som svikter hos deg, si meg hvordan har du laget DVD plate, eller usb penn med windows installasjons filer i, og du vil få litt hjelp. Lenke til kommentar
DaN00b Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) hvordan laster jeg ned ett ekte OS? eller går de and å aktivere ett fake ett?O.o de var kompisen min som gidde mei windows CD'en..Oh kompisen min bare nastet den ned og brente den på cd Endret 20. mars 2011 av DaN00b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå