larsmd Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Trenger forslag til gode kjøp i størrelsen 46"-55" og maks 10.000kr. TVen skal stå i stue med ganske stor vindusflate, brukes mest til å se TV og litt film. Vil plasma være feil med store vinduer i stuen? Bak eller kantmontert LED? Har sett på disse i utgangspunktet, men er åpen for flere: Sony Bravia 46" LED-TV KDL-46EX710 589028 Samsung 46" LED-TV UE46C6005 Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685 Samsung 55" LED-TV UE55C6005 Takker for innspill Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Personlig liker jeg plasma sitt bilde. Det blir noe kunstig og feil med LCD/LED. Husk at LCD/LED ikke automatisk betyr mindre gjenskinn. Det varierer fra modell til modell. Kjøpte opprinngelig Panasonic 42" X20. Bildet var flott, men det var alt for mye gjenskinn. Selv om jeg hovedsaklig ser TV på kvelden så var det gjenskinn i den selv i lav belysning også. Byttet da til Panasonic G20 42" og ble veldig fornøyd. Mye mindre gjenskinn og bedre bilde. Faktisk så fonøyd at jeg noen måneder etterpå oppgraderte til 50" G20 Denne får du til ca 9000 på nettbutikkene. Jeg fikk min til 7500 på OBS og det må sies å være et realt KUPP!! Forøvrig kan du ikke sammenlikne bildet mellom plasma og LCED/LED i butikken da det sterke fluoriserende lyset butikkene har gjør at bildet du ser på TV'en er misvisende i forhold til hva du vil oppleve hjemme. Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Hvis du for det meste skal se TV og film er plasma det beste valget. Panasonic G20 er en glimrende tv til en latterlig lav pris. Alternativt venter du på G30 som sikkert dukker opp i butikkene om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå