Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer skal gå skole i annen by. Hun er bisexuel og skal dele rom med en jente, reaksjon?

Anbefalte innlegg

Min samboer skal gå skole i annen by, hun skal bo i lag med en venninne. Min samboer er bisexuel og de skal dele soverom sammen. Og det mest spesielle er at det er bare en dobbelt seng på soverommet så de må ligge i lag i 1 seng. Hvordan vil dere andre på forumet reagert? Tviler vell egentlig på at det blir og skje noe mellom dem men er litt skeptisk. Men vet ikke helt hvordan jeg skal reagere :hmm:

Postet av anonym: 145e0ee3a7bf6af855c6d09a2718fafe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må bare stole på henne. At hun er biseksuell betyr ikke nødvendigvis at hun hiver seg over alt og alle.

Har hun noen gang gitt deg grunn til å ikke stole på at hun er tro mot deg tidligere? Hvis ikke så ikke bekymre deg. :)

Litt spesielt er det selvsagt at det bare er en seng, men det bør kunne gå an å løse. To enkeltsenger får man billig på finn.

Lenke til kommentar

For å si det sånn; sist jeg ikke reagerte stakk vedkommende av med samboeren min. Ikke hør på unnskyldninger. Det handler bare om å være i "riktig" situasjon til feil tid. Så blir sånn, "Ja, men det var ikke meningen at det skulle skje". Nei, men faen heller da. Det går an å være litt realistisk. Bare det at samboeren din skal gå på skole i en annen by er nok til å gjøre det slutt. Ikke ofre en dritt for partneren din, det er litt som å bruke en hyggelig brevvenn i fra Nigeria for å ta vare på sparepengene dine. Det er ikke noe å investere tid eller innsats i.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sjansen for at hun andre er det er nok ikke så stor. Hun har aldri hatt sex med en jente som jeg vet om etter vi ble ilag. Har bodd i lag i 5 år nå. Men hun sier ikke nei takk til å kysse/kline med jenter og små tafsing på hverandre. Men hun har hatt sex med jenter før vi ble ilag og tiltrekkes veldig seksuelt av jenter.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Det hadda absolutt ikke hvert et stort problem for meg,hvis hun var åpen om det;-),vi er mennesker med følelser og lyster,hvoorfor skal vi fornekte oss dem.

Tror det er veldig viktig å ha denne åpenheten,uansett om det er bare en part som er Bisexuell eller evt.Bifil;-)

Lenke til kommentar

For å si det sånn; sist jeg ikke reagerte stakk vedkommende av med samboeren min. Ikke hør på unnskyldninger. Det handler bare om å være i "riktig" situasjon til feil tid. Så blir sånn, "Ja, men det var ikke meningen at det skulle skje". Nei, men faen heller da. Det går an å være litt realistisk. Bare det at samboeren din skal gå på skole i en annen by er nok til å gjøre det slutt. Ikke ofre en dritt for partneren din, det er litt som å bruke en hyggelig brevvenn i fra Nigeria for å ta vare på sparepengene dine. Det er ikke noe å investere tid eller innsats i.

Svært så positiv du skulle være da :) Du er nok en veldig omgjengelig person kan jeg tenke meg.

Jeg ville ikke reagert. Stoler du på henne så er det nok, hvis noe skjer (som du ikke syntes er greit( så er det bare å dumpe henne. Hvis ikke, ja, da har du jo henne fortsatt da :)

Lenke til kommentar

Det har ikke noe for seg å tenke på den måten. Det er ikke som om man kan kontrollere andre mennesker uansett, eller holde på dem hvis de finner noen andre som er mer interessante. Man må bare legge lokk på eiesyken og nyte de øyeblikkene man har, og ikke forsure dagen i dag med alt som kan skje i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...