Gå til innhold

Selge hele film samling, hvordan?

Danda

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal selge alle mine filmer, men vet ikke beste måten å gjøre det på, har hørt at gamestop kjøper filmer, men at man da får veeeeldig lite for de, 5 - 30 kr pr film, har ca 250 dvder jeg skal bli kvitt

Har også hørt at det er vanskelig å selge filmer sammlet, i hvertfall på finn.no.

Endret av Danda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Japp, det er vanskelig å selge film samlet. Samlinga mi gikk for ca. 10,- per film, solgte 140 DVD-er, mye bra. Kunne kanskje klart å jokke prisen opp til 15,- per film ved å vente lenge, men var ute etter å få solgt de fort.

Lenke til kommentar

Japp, det er vanskelig å selge film samlet. Samlinga mi gikk for ca. 10,- per film, solgte 140 DVD-er, mye bra. Kunne kanskje klart å jokke prisen opp til 15,- per film ved å vente lenge, men var ute etter å få solgt de fort.

10 kr pr film? er ikke det veldig lite? vurderer å legge de ut på qxl for 15 kr per film så får jeg se, trner penger fort jeg også men synes gamestop sin priser er dårlig, trur ikke jeg hadde fått mer enn 1000 kr der, gidder ikke stikke dit med 3 svarte søppelsekker med filmer for så å få 1000 for de..

Lenke til kommentar

Du må ha i bakhodet at man gjennom bl.a. Biit.no/Amazon.co.uk får tak i svært billige (og ikke minst splitter nye filmer) til rundt 20-30,- kr.

For folk flest er det like greit å kjøpe derfra, istedet for å kjøpe brukte filmer til tilnærmet samme pris.

Og hvis man selger det i pakker er det jo svært sjelden at folk virkelig har lyst på alle filmene man har lagt i pakken.

Lenke til kommentar

Når jeg sist solgte en del filmer lagde jeg "pakker" f.eks. "actionpakke", og så lagde jeg pakkepriser. 25kr for en enkelt, 20kr for 10+ 15kr for 20+, funket veldig bra! Solgte også noen serier. Her kunne jeg faktisk ta flere hundre kroner, det var ikke noe problem! Brukte finn.no

Lenke til kommentar

Fortell åssen det gikk a, vist du stakk på gamestop. ;) Er utrolig vanskelig å selge dvd filmer idag, spesielt vist du vil ha over 5 kroner pr stykk. Solgte nylig en pakke med 4 nye og gode titler som var splitter nye med plastikken. Fikk dæven meg 3 kr for hele pakken på qxl. :) + frakt så klart...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fortell åssen det gikk a, vist du stakk på gamestop. ;) Er utrolig vanskelig å selge dvd filmer idag, spesielt vist du vil ha over 5 kroner pr stykk. Solgte nylig en pakke med 4 nye og gode titler som var splitter nye med plastikken. Fikk dæven meg 3 kr for hele pakken på qxl. :) + frakt så klart...

Sorry litt seint svar her, men fikk ca 10kr pr film, er fornøyd med det ble ca 2000kr, gadd ikke å selge på finn osv da jeg hadde dårlig tid:P men er i hvertfall kvitt hele samlingen, han ekspeditøren holdt på hele dagen å reg inn filmene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...