jiframnes Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Morn folkens Tok en fabrikk-reset av desire`n min da jeg skal bytte mobil, men når den startet opp igjen hadde den kun arabisk språk (og arabisk-engelsk). Noen smarte hoder som vet hvordan jeg kan få inn norsk igjen? Tok også en en reset med hjelp av volume down og power uten noe nevneverdig forandring TRENGER HJELP Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Det virker rart, men prøv å ta en reset igjen og sett inn et norsk SIM-kort. Får du opp norsk nå? Om det ikke fungerer kan jeg prøve finne en norsk oppdatering til deg. Lenke til kommentar
jiframnes Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Det virker rart, men prøv å ta en reset igjen og sett inn et norsk SIM-kort. Får du opp norsk nå? Om det ikke fungerer kan jeg prøve finne en norsk oppdatering til deg. Har prøvd med 2 forskjellige telenor-simkort uten effekt... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har prøvd med 2 forskjellige telenor-simkort uten effekt... Den er grei. Kan du gå på instillinger - om telefon - programvareinformasjon og fortelle meg hva det står som versjonsnummer? Lenke til kommentar
jiframnes Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Har prøvd med 2 forskjellige telenor-simkort uten effekt... Den er grei. Kan du gå på instillinger - om telefon - programvareinformasjon og fortelle meg hva det står som versjonsnummer? 2.2 kernel 2.6.32.21-g8845e0 software number 1.83.415.4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 2.2 kernel 2.6.32.21-g8845e0 software number 1.83.415.4 Jeg fant dessverre ikke noe installasjonsfil som kan hjelpe deg. Du kan prøve å kontakte HTC. Lenke til kommentar
jiframnes Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 2.2 kernel 2.6.32.21-g8845e0 software number 1.83.415.4 Jeg fant dessverre ikke noe installasjonsfil som kan hjelpe deg. Du kan prøve å kontakte HTC. Har tatt kontakt med HTC, men fikk bare beskjed om å sende den inn til rep... Lenke til kommentar
msnhimself Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Hei! Jeg har lett mye rundt i dag for å finne svar på akkurat det samme! Nå som jeg har funnet hva som skal til føler jeg at jeg må legge ut det her til andre som lurer Gå på android marked og last ned "MoreLocale 2" Da kan du gå inn å velge språk, så kommer norsk med en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå