esg022 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Kjøkkenet i leiligheten min har en veldig dårlig gjennomtenkt vask-løsning. Vann rundt foten på krana har trengt inn i laminatet i benkeplaten og belegget og fugen til flisene bak har løsnet. Jeg planlegger å forsøke å tette igjen med silikon, men problemet vil mest sannsynlig vedvare. Finnes det noe belegg som hjelper på dette, evt. andre reparasjonstips? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Du må enten bytte benkeplate eller montere en sånn Domsjö vask fra Ikea. Jeg har en sånn vask og er meget fornøyd. Med denne kummen kappes benkeplaten på begge sider av vasken. Jeg syns det bare er crap at kranen er montert i benkeplaten og ikke på vasken. Kondens og søl gir alltid problemer og svelling. Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Om du gjør reparasjonen skikkelig, får fjernet all gammel silikon og legger ny silikon godt (forutsatt at skaden ikke er for stor) så skal det gå helt fint Denne løsningen (med krana montert rett i benkeplaten) er ikke ideell, men VELDIG vanlig, og fullt mulig å få til skikkelig. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå