nilsh Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Heisann! Jeg trenger en ny maskin for mitt hjemmekontor. PC-en skal hovedsakelig brukes til lite krevende oppgaver som programmering og forvaltning av en web-løsning. Men det er også aktuelt med fotoredigering i photoshop. Jeg har to skjermer jeg vil bruke så det må være muligheter for dette. Ellers er det fint om den ikke bråker for mye. Dessuten har jeg planer om å kjøpe en tv eller prosjektor for å se film på. Lurer på om jeg skal bruke denne samme pc-en til dette. Er da fordel med muligheter for tre skjermuttak..? Mulig..? Tips og triks mottas med stor takk! /Nils Endret 17. mars 2011 av nilsh Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 satt opp en kjapp liste. skjermkortet har hvertfall 3 utganger, hvor 1 er hdmi. hovedkortet har også hdmi, men bare 2 utganger. er usikker på om du kan bruke utgangene på skjermkortet sammen med utgangene på hovedkortet. (5 tilsammen) http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=906667&su=543D9265-86F3-4029-8265-3D8D734C6380 litt usikker på hvor mange skjermer du kan koble på samtidig da Lenke til kommentar
nilsh Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Det var noe i denne prisklassen jeg så for meg ja. Takk! Kom også på at jeg vil bruke denne til musikkavspilling og er glad i god kvalitet på musikken.. Jeg bør vel da gå for et ekstra lydkort også..? Oppsummert: - Lett kontor med to skjermer. - Filmavspilling på stor HD tv/prosjektor - Musikk til steroeforsterker (setter veldig pris på god lyd) Endret 17. mars 2011 av nilsh Lenke til kommentar
konrad_91 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 de fleste lydkort som komplett selger er dyre og begynner å bli noen år gamle. jeg tror lyden fra hovedkortene nå til dags er ganske bra også, men du kan jo se på reviews og lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå