toazty Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) sitter nå å ser første episode, men irriterer meg over kvaliteten? skal den være slik? eller er det noe feil med avspilleren eller platene? enkelte scener ser det ut som det snør... INNENDØRS .. bruker ps3 som avspiller og har en samsung lcd tv, en av de sisste dem kom med for 1 års tid siden.. har en hk reciever som tar lyd og bildet videre.. men kanskje det skal være slik ? gir det litt "stil" over det hele.. :/ Endret 17. mars 2011 av toazty Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 vet ikke, jeg har lastet ned 720p versjonen, og den ser ut som klar og fin HD på min 32" Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Meningen at det skal være slik. Det kalles grain, og har blitt lagt på for å gi det hele en litt "møkkete" feeling Mange krigsfilmer har det slik. Kan jo også ta en kikk på denne reviewen http://www.blu-ray.com/movies/Band-of-Brothers-Blu-ray/1151/#Review Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Steven Spielberg er ganske ekstrem med grain, War of the Worlds har ogsa veldig mye av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå