annie Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg kjøpte en MSI BToes (den lille, ikke den som rekker 100 meter). Først innstallerte jeg den på hovedmaskinen. Den fungerte rett etter innstallasjonen, men neste gang maskina starta, funka den overhodet ikke. Jeg avinstallerte og reinstallerte flere ganger. De siste gangene krasja innstallasjonsprosedyren, men det virket på et vis første gang jeg kjørte Bluetooth etter innstallasjon. Så ga jeg opp og installerte på en annen maskin istedet. Det gikk, men i løpet av innstallasjonen fikk jeg flere bluescreens, og rundll hang. Dette var en laptop med masse ekstra prosesser, så jeg sjangsa på at jeg kunne få det til å gå ved å kille en del av de i løpet av installasjonen - hver gang den så ut til å tryne. Til slutt funka rundll, og installasjonen avsluttet. Nå funker Bluetooth som den skal, inklusiv com-porter - som aldri virka på hovedmaskinen. Hvilket betyr at fma funker - YES! Men om jeg hadde problemer på to maskiner, er det vel en mulighet til at andre også har problemer? Noen andre som har erfaringer? Jeg var nære ved å tenke at jeg måtte reklamere på denne flere ganger, men tror jeg beholder den allikevel. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juli 2003 Del Skrevet 14. juli 2003 Har erfaringer med MSI tingen. Eg har hatt den store MSI 100 meters Blåtanna og så ein kammerat av meg har den som du har Btoes. Begge har fønka flott. Men du kan prøve og laste ned ny driver/software fra www.MSI.com Det gjorde eg etter ein formatering, og eg synes det blei litt bedre da ja. Hadde jo ingen problemer før heller... No tester eg 3com sin bluetooth, men der også er softwaren litt laber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå