abene Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Firefox 4.0 skal etter planen lanseres i neste uke. Les mer Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den er stort sett blitt som chrome. Bare at det er firefox. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Syns firefox 4 ser veldig bra, ikke testet den ennå men få fikset på det så snart ferdig utgave har kommet. Men tviler på at den er bra nok til at jeg gidder å bytte fra chrome. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den er stort sett blitt som chrome. Bare at det er firefox. Med andre ord. Perfekt. Ser de fleste nettlesere heller mot "chrome-stilen" nå. Det er endel ting jeg hater ved chrome (bl.a. hvordan den markerer ting)+++, men jeg elsker at den er rask og enkel i designet. Og når da Firefox blir rask og enkel i designet, da begynner det å ligne nettleser Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Ja, den er herleg nå. Einaste eg savnar eg snarvegar som f6 og ctrl-e... Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg klarte aldri å gjøre meg klok på loggføringa i Chrome. Alt for omfattende etter min smak sist gang jeg prøvde. Trofast Firefox-bruker siden 02/03. Opera er også en god nettleser, men Firefox gir meg den ekstra friheten i å kunne fikle i about:config. Lenke til kommentar
KickYoMHK Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Opera er best, uansett. Men gleder meg sykt til Firefox 4.0, da Lenke til kommentar
sosser Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Opera er også en god nettleser, men Firefox gir meg den ekstra friheten i å kunne fikle i about:config Har du noen gang prøvd og skrive about:config i adresselinjen i Opera og deretter trykke enter? Funker fett for meg Endret 17. mars 2011 av sosser Lenke til kommentar
Shadowon Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Tirsdag 22 er nå bekreftet: http://www.skuggen.com/2011/03/firefox-4-to-launch-on-march-22/ Endret 17. mars 2011 av Shadowon Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Den er stort sett blitt som chrome. Bare at det er firefox. I så fall Chrome + sidebar (for bokmerker og history). Greit nok at Chrome skal være minimalistisk, men dette taper Chrome garantert brukere på. Er man bookmark-junkie som meg, er Chrome helt håpløst. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 Den er stort sett blitt som chrome. Bare at det er firefox.Med andre ord. Perfekt. Har ikke «smugtittet» selv, og nå gleder jeg meg til tirsdag! Lenke til kommentar
Shadowon Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Og nå er den tilgjengelig En dag før tiden, også på norsk http://www.skuggen.com/2011/03/firefox-4-final-version-available-now/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå