hokuspokus111 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hehe, på skolen min er det fullt mulig å kjøre shutdown på alle PCr på hele nettverket. Har sagt fra til en lærer som er "IT-ansvarlig" om problemet og som de har prøvd å fikse før (uten hell selvfølgelig). Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Hehe, på skolen min er det fullt mulig å kjøre shutdown på alle PCr på hele nettverket. Har sagt fra til en lærer som er "IT-ansvarlig" om problemet og som de har prøvd å fikse før (uten hell selvfølgelig). Hahaha, jævlig komisk! En klassekamerat av meg oppdaget at de kun brukte gamle hub'er på skolenettverket der jeg gikk på skole før. Så han klarte å sniffe opp administrator passordet for skoledomenet. Med det kunne han bruke en rekke kommandoer for å sende "net send" beskjeder. Men han klarte å endre avsendernavn osv i beskjeden. Så han sendte en hel rekke flaue meldinger til læreren! Haha. Vi kunne se skjermen til læreren og så at han fikk meldingene. Men han bare klikket de vekk i stillhet. LOL. 1 Lenke til kommentar
imgaerion Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hehe, på skolen min er det fullt mulig å kjøre shutdown på alle PCr på hele nettverket. Har sagt fra til en lærer som er "IT-ansvarlig" om problemet og som de har prøvd å fikse før (uten hell selvfølgelig). Hahaha, jævlig komisk! En klassekamerat av meg oppdaget at de kun brukte gamle hub'er på skolenettverket der jeg gikk på skole før. Så han klarte å sniffe opp administrator passordet for skoledomenet. Med det kunne han bruke en rekke kommandoer for å sende "net send" beskjeder. Men han klarte å endre avsendernavn osv i beskjeden. Så han sendte en hel rekke flaue meldinger til læreren! Haha. Vi kunne se skjermen til læreren og så at han fikk meldingene. Men han bare klikket de vekk i stillhet. LOL. haha episk! vi hadde også en i klassen som var linux og programmeringsguru. Så hadde vi "EDB" på ungdomskolen i 1996-99. Husker han løp fram med en diskett ( med en trojaner, vil jeg tro) og satt den i pcen som læreren brukte, mens han var ute på vift(satt oss i gang med noe, og bare gikk, hver eneste gang). Når han kom tilbake, satt kompisen min bak sin egen pc og tastet noen få tastetrykk, og vips! det kom en liten boks opp med tittelen "Hei hei!" hvor det sto "har du kontroll?" hvor eneste alternativ var "NEI" som svarboks. så begynte cd-rom'en og gå inn og ut, konstant. Alle i klassen så dette på projektoren, og pc'n sto slik at cd-rom'en kom ut i profil. Først så alle forbauset ut, så når læreren gikk ut av rommet mer eller mindre panisk, brøt hele rommet sammen i latter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå