Gå til innhold

Nåtidens musikk og artister. (We are the World)

Complain

Anbefalte innlegg

Det er nok av talent idag også, men det jeg er ute etter ligger bare ikke på hitlistene.

Det er en del der og, men ok. :>

Sa ikke det ikke er talent på hitlistene. Men det er andre kriterier for å være der idag enn det var før. Liker man ikke det er det jo fortsatt nok av god musikk å høre på. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lycantrophe: Jeg gidder ikke å svare deg engang, for det blir bare ord mot ord. Jeg sier bare så mye som at jeg for det meste er uenig med deg.

BritishFace elns: Du har forsåvidt rett mtp. at det blir spekulasjoner, men musikken som er på topplistene i dag(noe som reflekterer hva slags musikksmak folk har) betyr ingenting eller veldig lite for meg. Tekstene er verken inspirerende eller rørende på noen måter. Kanskje dette bare er meg, men jeg oppdager svært lite i tekstene som berører deg. Musikken kan likevel være OK/bra på å høre på, men den har blitt dårligere i form av givende, noe som er en svært viktig del av musikken, og derfor velger jeg å kalle den dårlig.

Og igjen, jeg snakker ikke om alt av musikk som er i dag, men det som er på topplistene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...