Gå til innhold

Bmx, hvilken?


QUiPS

Anbefalte innlegg

Heisann. :D

 

Har litt lyst på ny bmx i år, men lurer på hvilket merke jeg burde velge.

Har hatt en GT i noen år nå (3 år), og jeg har tenkt litt på mongoose?

Har sett på denne bmx`en men lurer da på hvordan det blir med frakt og diverse fra utenlanske sider, eller om jeg bare skal betale litt ekstra og kjøpe fra norske butikker. (noen ide til side for jeg har veldig lyst på akkurat den sykkelen.

 

*Noen som har erfaring med mongoose?

*Noen andre merker jeg burde vurdere?

*Hvordan er det å kjøpe bmx på nettet, prismessig? (Tenkte på ikke norske sider)

*Tenkte å bruke ca 3-4k?

*Lurer på om noen vet om det går å ta barspin når man ikke har sånn snurreting på rattet på bmx`en, som f.eks denne ikke har?

*Har også sett på disse to nr.1 nr.2, og noen som har erfaring med denne siden?

fant ut at dem ikke sendte til norge :(

sry hvis det ble mange spørsmål, er ikke verdensmester på sånn derre skriving :p

Endret av T0rd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er nok en del folk som har peiling på dette påBMX.no:)

Ellers så er vel BMXelement.no norges ledende bmx-butikk. Alle syklene der er gode.

 

Kjøpte selv en Stolen Stereo der for to år siden :)

 

Ser du spørr om det går ann å ta barspin med sykler med vaier istedenfor gyro, og svaret er ja. Du kan snurre rattet rundt minst 3 ganger før du må snurre tilbake :)

 

Anbefaler også sterkt å bruke vaier da gyro bremser mildt sagt suger i forhold :p Med mindre du kjører flatland da, da trur jeg gyro er anbefalt.

 

Det beste er jo bremseløs though.

Lenke til kommentar

Skal ta en titt på bmx.no, og det med bremseløs er egentlig uaktuelt siden ja jeg trenger bremser :p. Har også sett på denne og jeg lurer på om det er et godt valg,lurer også på om jeg har noe å spare ved å kjøpe fra den siden (pris for den bmx`en ble 2800kr med mva)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...