Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg har hørt en masse latterligheter om det både her, i tråden om holocaust, i tråden om hvordan holocaust skal diskuteres samt i tråden om holocaustbenektingen til Mahmoud Ahmadinejad, men jeg har aldri fått noe kilde eller bevis av annet slag. Riktig, for som alle andre pk-ere, så vil du ikke "godkjenne" andre kilder eller annen dokumentasjon enn den som fremhever og "dokumenterer" de samme løgnene som du selv tror på. Og det er helt riktig at slik "dokumentasjon" har du aldri fått, og det vil du aldri få heller. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Og det er helt riktig at slik "dokumentasjon" har du aldri fått, og det vil du aldri få heller. Nettopp, fordi dere ikke har noen! Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Derfor er hvite etniske europeere av den kaukasiske rase de egentlige semitter, mens jødene ikke er semitter. What? Er vi nordmenn da semitter? Hvis du er etnisk norsk eller europeer av den kaukasiske rase så er du også semitt. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jødene og jødene... Det var de allierte som vant verdenskrigene. At jødene kom godt utav det er sant, men det var ikke de som vant krigene. Alt du så fra jødene var de jødiske selvforsvarsstyrkene. Vi så ikke mye av jødene nei, de trives best bak kulissene slik at de kan trekke i trådene og få andre til å utkjempe sine egne kriger. Og det fortsetter de med i dag også. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Mener du at i Talmud lærer de at alle som ikke er jøder er kveg og derfor har de et plan om å utrydde alle rasene, men for deres rase blander de seg ikke med andre diverse folkeslag? Riktig. Les den babylonske talmud selv så vil du se at dette er riktig. Men det tør du vel ikke ? Du syns vel det er enklere og "tøffere" og sitte der og delta i hylekoret sammen med de andre jødetilbederne her for å fordømme dem som tør å være kritisk til de jødiske "gudene" . islam har noe tilsvarende. Men hvor i Bibelen finner du noe slikt ? Det handler ganske riktig om en liten minoritet, men denne minoriteten er zionistjøder. Det er også riktig at jødene har mange nikkedukker som gjør grovarbeidet for dem. Her fins det noen ateister og sosialister, og dessverre også kristne. Videre så samarbeider jødene med Saudi-Arabia, muslimsk brorskap og den katolske kirke. Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Mener du at i Talmud lærer de at alle som ikke er jøder er kveg og derfor har de et plan om å utrydde alle rasene, men for deres rase blander de seg ikke med andre diverse folkeslag? Riktig. Les den babylonske talmud selv så vil du se at dette er riktig. Men det tør du vel ikke ? Du syns vel det er enklere og "tøffere" og sitte der og delta i hylekoret sammen med de andre jødetilbederne her for å fordømme dem som tør å være kritisk til de jødiske "gudene" . islam har noe tilsvarende. Men hvor i Bibelen finner du noe slikt ? Det handler ganske riktig om en liten minoritet, men denne minoriteten er zionistjøder. Det er også riktig at jødene har mange nikkedukker som gjør grovarbeidet for dem. Her fins det noen ateister og sosialister, og dessverre også kristne. Videre så samarbeider jødene med Saudi-Arabia, muslimsk brorskap og den katolske kirke. "He that exercises faith in the Son has everlasting life; he that disobeys the Son will not see life, but the wrath of God remains upon him." John 3:36 He who believes and is baptized will be saved; but he who does not believe will be condemned.- Mark 16:16 Ikke helt akkurat det samme som Talmud, men med samme hensikt som en del av versene Islam har.. Er disse jødene knyttet sammen med frimurerene? Eller kanskje er det jødene som styrer frimurerne? Endret 12. juni 2011 av Adogg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg tar ikke feil, men du er opplært og programmert til å mene at jeg tar feil, og at alt det etablerte er riktig. Slik er vi opprinnelig alle opplært og programmert, men noen av oss klarer å bryte ut. Den historien vi lærer på skolen er stort sett skrevet etter første og andre vedenskrig, det har alltid vært slik at seierherrene etter en krig skriver historien. Seierherrene glorifiserer seg selv, og taperene av krigen blir fremstilt på verst mulig måte, slik har det alltid vært. Og seierherrene etter disse krigene er jødene, som også har skrevet og diktert historien. Nei, du tar fortsatt feil. Javel. Men chemrails er også et faktum. Nei, chemtrails er ikke-eksisterende, det er en grunnløs konspirasjonsteori, og det er ikke et faktum. 2 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 "He that exercises faith in the Son has everlasting life; he that disobeys the Son will not see life, but the wrath of God remains upon him." John 3:36 He who believes and is baptized will be saved; but he who does not believe will be condemned.- Mark 16:16 Ikke helt akkurat det samme som Talmud, men med samme hensikt som en del av versene Islam har.. Kanskje du kan fortelle oss noe mer om denne hensikten og hva du tror det er ? Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 "He that exercises faith in the Son has everlasting life; he that disobeys the Son will not see life, but the wrath of God remains upon him." John 3:36 He who believes and is baptized will be saved; but he who does not believe will be condemned.- Mark 16:16 Ikke helt akkurat det samme som Talmud, men med samme hensikt som en del av versene Islam har.. Kanskje du kan fortelle oss noe mer om denne hensikten og hva du tror det er ? Utrydde eller konvertere de vantro. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg tar ikke feil, men du er opplært og programmert til å mene at jeg tar feil, og at alt det etablerte er riktig. Slik er vi opprinnelig alle opplært og programmert, men noen av oss klarer å bryte ut. Den historien vi lærer på skolen er stort sett skrevet etter første og andre vedenskrig, det har alltid vært slik at seierherrene etter en krig skriver historien. Seierherrene glorifiserer seg selv, og taperene av krigen blir fremstilt på verst mulig måte, slik har det alltid vært. Og seierherrene etter disse krigene er jødene, som også har skrevet og diktert historien. Nei, du tar fortsatt feil. Javel. Men chemrails er også et faktum. Nei, chemtrails er ikke-eksisterende, det er en grunnløs konspirasjonsteori, og det er ikke et faktum. Kanskje du kunne argumentere for hvorfor du mener jeg tar feil, og evt også bevise at jeg tar feil istedenfor å bare komme med tomme påstander ? Selv om du er sosialist og journalist så holder ikke dine påstander som bevis for noe som helst. 1 Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) * snip * Fellesnevneren for dere er at dere tror aldri bare på en av disse tingene. Er det jødene, så slenger vi jammen med litt chemitrails også. I løpet av din fartstid på dette forumet har du ikke bevist noe som helst, og du lurer deg selv om du tror noe annet. Spesielt i Holocaust-saken. Du har heller ingen grunn til å glorifisere deg selv om en som bryter ut fra systemet og ser sannheten, i realiteten er du nok bare forvirret. Endret 12. juni 2011 av Dux ducis 7 Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 * snip * Fellesnevneren for dere er at dere tror aldri bare på en av disse tingene. Er det jødene, så slenger vi jammen med litt chemitrails også. I løpet av din fartstid på dette forumet har du ikke bevist noe som helst, og du lurer deg selv om du tror noe annet. Spesielt i Holocaust-saken. Du har heller ingen grunn til å glorifisere deg selv om en som bryter ut fra systemet og ser sannheten, i realiteten er du nok bare forvirret. jeg er ikke ute etter å bevise noe som helst. Det er uansett ikke mulig å bevise noe for de som har bestemt seg for å følge og forsvare jødene for enhver pris. Jeg prøver heller ikke å "glorifisere" meg selv fordi jeg har klart å bryte ut og begynne å tenke selv. Det er uansett ikke av egen kraft jeg har klart å bryte ut. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Det at du og andre som mener det samme som deg fortsetter å hevde at enhver som tror på holocaust tilber jødene og vil forsvare dem for enhver pris sier jo sitt... Du kan ikke klandre hver bidige jøde for noen jøders handlinger! Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Du kan ikke klandre hver bidige jøde for noen jøders handlinger! Det har jeg ikke gjort heller. Det er bare du og de andre jødetilbederne her som påstår noe slikt fordi dere er så full av fordommer mot dem som våger å stille spørsmål ved noe av det deres "guder" sier eller gjør. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tilber ikke jøder! Du bare dummer deg ut med å skrive sånt. Imidlertid så kan jeg skille mellom "Israel" og "jøder" samt vet at ikke alle problemene her i verden skyldes jøder... Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Kanskje du kunne argumentere for hvorfor du mener jeg tar feil, og evt også bevise at jeg tar feil istedenfor å bare komme med tomme påstander ? Nei, det har jeg egentlig ikke noen interesse i å gjøre. Jeg har, selv om jeg ikke alltid deltar så aktivt i de debattene, brukt en del tid på å studere bevisene til fordel for konspirasjonsteorier av ymse sort, inkludert jødekonspirasjonen og chemtrails. De kjennetegnes normalt av så mangelfull kildekritikk at de ikke er verdt HTMLen eller Flashen de er distribuert gjennom. Jeg har pt. ikke funnet ett eneste pittelite bevis for det som hevdes. Så jeg føler ikke noe behov for å motbevise det. Selv om du er sosialist og journalist så holder ikke dine påstander som bevis for noe som helst. Jeg er ikke sosialist. Jeg er en sosialdemokratisk liberalkonservativ pragmatiker. Men i spørsmålet om f.eks. jødeutryddelsene har min familie en historie som gjør at jeg ikke klarer å finne så mye tvil. Jeg lever fordi min bestefar ikke var jøde, og derfor ikke døde i en av konsentrasjonsleirene, for å nevne noe. Jobben min ser jeg ikke helt hvorfor du bringer inn. 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) I likhet med bestefaren din så overlevde også bestefaren til en jøde i dette forumet. Snodige greier når disse angivelig skal a bli utryddet med industrielle metoder. Endret 13. juni 2011 av Gutten fra eventyret Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det er ingen som har sagt at alle jøder ble utryddet under 2. verdenskrig! Det offisielle tallet er på ca. seks millioner. Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hvilket er 6 millioner for mange. 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Det har du helt rett i, ethvert drap er et for mange... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå