AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei, er en 20 år gammel gutt. Jeg har hatt en skjev tann i mange år, denne har nå "påvirket" de rundt og gjort at 3-4 av fortennene er skjeve. Ellers er de andre tennene mine ganske greie. Problemet er at det ødlegger selvtilliten, og jeg prøver å smile med åpen munn minst mulig. Jeg føler at jeg "må" rydde opp i dette før eller siden, men har ikke lyst til å gå med regulering eller noe veldig synlig i kjeften over lengre tid. Har derfor noen spørsmål? 1. Er det likeså greit å bytte ut disse denne med porselenstenner? 2. Er det noe negativt/evt negative virkninger med porselenstenner? 3. Hvor mye vil det koste totalt å bytte ut 3-4 tenner? Jeg skal antakligvis til Thailand en gang om ikke veldig lenge, er det billigere og safe å gjøre det der? 4. Finnes det andre, evt. bedre alternativer? Setter pris på alle svar Postet av anonym: 23913d51e65b31a306831b79fa620f06 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Du kan jo undersøke i forhold til å ha regulering på baksidene av tennene, eventuelt at du har hvit regulering på fremsiden av tennene. Jeg hadde sist nevnte, da jeg fikk reggisen på i sen alder, syntes kun på veldig kort avstand. Å erstatte tenner har jeg ikke særlig peiling på, så skal ikke bry deg med masse utsagn om det. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) g Endret 13. juni 2011 av madman88 Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg lukter regulering på lang vei. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Gå for regulering, det er definitivt den billigste løsningen og du må bare fortsette å la være å smile i et år til. Problemet ditt kommer nok av at du har for liten plass til tennene, noe du burde få fikset, helst med regulering. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Hei, er en 20 år gammel gutt. Jeg har hatt en skjev tann i mange år, denne har nå "påvirket" de rundt og gjort at 3-4 av fortennene er skjeve. Ellers er de andre tennene mine ganske greie. Problemet er at det ødlegger selvtilliten, og jeg prøver å smile med åpen munn minst mulig. Jeg føler at jeg "må" rydde opp i dette før eller siden, men har ikke lyst til å gå med regulering eller noe veldig synlig i kjeften over lengre tid. Har derfor noen spørsmål? 1. Er det likeså greit å bytte ut disse denne med porselenstenner? 2. Er det noe negativt/evt negative virkninger med porselenstenner? 3. Hvor mye vil det koste totalt å bytte ut 3-4 tenner? Jeg skal antakligvis til Thailand en gang om ikke veldig lenge, er det billigere og safe å gjøre det der? 4. Finnes det andre, evt. bedre alternativer? Setter pris på alle svar Postet av anonym: 23913d51e65b31a306831b79fa620f06 Heisann,jeg så den tann tråden din om at du vil bytte ut tenner. Har du gjort dette=)? Jeg lurer på dette,siden jeg sliter litt med det samme som deg, så ville egentlig høre på erfaringer ifra deg. Setter pris på svar Da vurderer jeg nestne heller å fikse meg porselens tenner selv? Er dette dyrt isåfall? tenkte på i utlandet,og ser dette veldig unaturlig ut:S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå