Brann89 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er så lei av den nye msn-en nå, har mistet noen fuknsjoner eg savnet. Så det eg lurte på, er det noen som veit om det kommer en ny msn snart eller en oppdattering? Blir så frustrer av å bruke den nåværende msn-en. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvilke funksjoner savner du? Har ikke merket at noe har forsvunnet jeg :\ Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Hvilke funksjoner savner du? Har ikke merket at noe har forsvunnet jeg :\ Hovedsaklig der man skal skrive hva man gjør og nick. Nå blir hele teksten fjernet vist man skal forandre på noe og alt er samlet i samme rute. Klarer ikje forklare på betre måte, ikkje det største problem, mn irriterendes når man er vant med gamle funksjonen og likte måte mann fikk gjøre det der Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Den funksjonen sluttet jeg å bruke etter hvert. Ja når du sier det så stemmer det, tror ikke MS vil gjøre noe med den saken da WLM/MSN har gått over til å være noe helt annet en hva det en gang var. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 ah, nei da får eg vel nesten berre leve med det. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Jeg synes det er noe av det beste de gjorde. Før så var det folk som HELE tiden endret nick, så jeg måtte se på e-post adressen for å vite hvem jeg egentlig snakket med. Ingen flere som heter ...---~~^^^<3<3<3<3<3^^^~~---... eller noe annet søppel som det lenger. Endret 17. mars 2011 av GeirGrusom Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Last ned den "gamle" http://filehippo.com/download_msn_messenger/7560/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå