t_olsen_82 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vet ikke om dette er rette plassen og spørre, men gjør det alikevel. har kjøpt meg en toyota Avensis men kan ikke finne noen varseltrekant i den bilen? er det noen som vet hvor den evt ligger? trodde dette var noe som var i alle biler jeg...? Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Den ligger mest sannsynlig i bagasjerommet attmed hjulet og jekken osv. den er pakket sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Se i user manualen. På min bil ligger den over bakhjulet i en lomme bak venstre bakseterygg, finner den ved å felle ned denne. Endret 17. mars 2011 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Vet ikke om dette er rette plassen og spørre, men gjør det alikevel. har kjøpt meg en toyota Avensis men kan ikke finne noen varseltrekant i den bilen? er det noen som vet hvor den evt ligger? trodde dette var noe som var i alle biler jeg...? Stasjons vogn eller sedan? Er en stund siden jeg drev med Avensis nå. Men mener varselstrekant skal ligge i en holder oppå dekket i disse bilene. Litt avhengig av type og modell. Mulig den er festet i plata over reservehjuls brønnen om det er stasjonsvogn. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Glemte foresten å si at varselstrekant SKAL være i alle biler! Er faktisk manko om den ikke er der. Den er påbudt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå