Gå til innhold

[Løst] 79°C i pc'n!


Anbefalte innlegg

hva slags hovedkortmodell har du, står øverst i cpu id hw monitoren.

Fulgte det med kjøleribbe for å sette på northbridge ( Hybrid Silent-Pipe Module)?

Er noen av modellene som det følger med for å få bedre kjøling. har intel sin ud7 versjon og jeg måtte montere denne, ligger nå på ca 60 grader idle.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hva slags hovedkortmodell har du, står øverst i cpu id hw monitoren.

Fulgte det med kjøleribbe for å sette på northbridge ( Hybrid Silent-Pipe Module)?

Er noen av modellene som det følger med for å få bedre kjøling. har intel sin ud7 versjon og jeg måtte montere denne, ligger nå på ca 60 grader idle.

hovedkort: Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-870A-UD3

CPU: AMD Phenom II X4 965

post-201226-0-55695100-1300390973_thumb.jpg

Lenke til kommentar

det hovedkortet har ikke noe ekstraordinær kjøler så du får bare følge litt med utover.

er mye sikkerhet på hovedkortene at de slår maskinen av før det blir skade, kan som nevnt i tidligere poster at det kan være feilmålinger. Har selv vært borti noen hk hvor sensorene har vært feilplassert og viser høyere temperatur enn normalt.

Lenke til kommentar

Feilemeldinger:) Mitt hovedkort har konstant 127 grader, selv rett etter jeg skrur på. Ikke noe å være redd for. For å få riktig temp på core, skal du legge til litt over 10 grader, da får du samme temp som står generelt om den prosessoren ca. Skal ikke være nødvendig å bytte noe ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...