MrAvionics Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvordan får man webmail.tele2.no inn i Thunderbird ? Når jeg installerte Thunderbird på pc-en og startet det opp skrev jeg inn navnet mitt, epostadressen og passordet. Da fant den automatisk alle e-postmeldingene i innboksen. Men skulle sende e-post da kommer denne meldingen frem: Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 kjenner ikke til thunderbird, men i outlook må du huke av for at: "serveren for utgående epost (smtp) krever godkjenning" og "bruk samme innstillinger som serveren for innkommende epost" og du må endre porten for utgående epost (smtp) til 587 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Hvordan stiller jeg det i outlook ? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 kontoinstillinger - dobbeltklikk på kontoen - trykk flere instillinger... arkfanen for "server for utgående epost" og arkfanen for "Avansert" Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Slik ser det ut der. Kan fortsatt ikke sende epost Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 hva med fanen for server for utgående e-post? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 mens jeg sitter og skriver for meg selv "LES FØRSTEPOST GRUNDIG" 100 ganger kan du prøve å endre server for utgående mail den skal være mail.c2i.net ikke smtp.tele2.no 1 Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Tusen takk. Det fortjener du en + for Løste seg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå