Gå til innhold

gratis nettside ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo absolutt.

byethost.com

der kan du skaffe gratis hosting (note: hvis websiden blir populær nokk, kan de kreve at du kjøper premium eller bytter hoster.)

dot.tk

gratis .tk domener!!

fex, jeg lagde "GreveskogenBlockListSuger.tk" helt gratis for litt tid tilbake :)

jeg fant ut att 000webhost var best

vel, de lyver veldig på hjemmesiden dems, jeg prøvde dem for noen månter tilbake, hadde problemer med noen php funsjoner som var "disabled for sikkerhets grunner", kontaktet kundesupport, og de kunne ikke gjøre noe med det, så spurte jeg om det var mulig med premium, neida. og her er en quote fra hjemmesiden dems:

We offer free web hosting with unrestricted PHP support, enjoy benefits of PHP 5 absolutely free. Unlike other free webhosts, we have PHP and MySQL enabled with no limits! You can use PHP's mail() function to send mail for your visitors, you can use PHP sockets to connect to other servers and PHP Curl feature can be used to grab content from other websites.

løyn. tilogmed på premium pakken er dette lyving. kjør

<?php
phpinfo(INFO_ALL);
?>

se selv.

har personerlig, dårlig erfaring med dem :(

(burde ta med at det jeg ønsket heller ikke var tilgjengerlig på Byethost sin gratis hosting, men var ok med byethost's premium >.< . men de lyver iallefall ikke om det.)

Endret av Hans_Henrik
Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Min erfaring er at det er dårlige muligheter for gratis hosting.

Som det nevnes kan du få gratis .tk domenter - og disse fungerer helt som vanlige domener så dette kan du fint bruke.

Når det kommer til hosting derimot så suger alle gratishostene. Det er alltid veldig betydelige ulemper med dem som veldig begrense hva du kan gjøre med dem. Enten er de finansiert med obligatorisk reklame som du har lite kontroll med - eller så er de særdeles begrenset i funkajsonalitet.

Med tanke på at du kan få helt greie hoster som koster bare typ 5kr pr måned så er noe slikt en bedre løsning IMO.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...