wtf1337 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 tenkte meg en gratis nettside med for google adds og egen url. men ikke inni andre nettsider. er dette mulig Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 (endret) jo absolutt. byethost.com der kan du skaffe gratis hosting (note: hvis websiden blir populær nokk, kan de kreve at du kjøper premium eller bytter hoster.) dot.tk gratis .tk domener!! fex, jeg lagde "GreveskogenBlockListSuger.tk" helt gratis for litt tid tilbake Endret 20. mars 2011 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 jo absolutt. byethost.com der kan du skaffe gratis hosting (note: hvis websiden blir populær nokk, kan de kreve at du kjøper premium eller bytter hoster.) dot.tk gratis .tk domener!! fex, jeg lagde "GreveskogenBlockListSuger.tk" helt gratis for litt tid tilbake jeg fant ut att 000webhost var best Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) jo absolutt. byethost.com der kan du skaffe gratis hosting (note: hvis websiden blir populær nokk, kan de kreve at du kjøper premium eller bytter hoster.) dot.tk gratis .tk domener!! fex, jeg lagde "GreveskogenBlockListSuger.tk" helt gratis for litt tid tilbake jeg fant ut att 000webhost var best vel, de lyver veldig på hjemmesiden dems, jeg prøvde dem for noen månter tilbake, hadde problemer med noen php funsjoner som var "disabled for sikkerhets grunner", kontaktet kundesupport, og de kunne ikke gjøre noe med det, så spurte jeg om det var mulig med premium, neida. og her er en quote fra hjemmesiden dems: We offer free web hosting with unrestricted PHP support, enjoy benefits of PHP 5 absolutely free. Unlike other free webhosts, we have PHP and MySQL enabled with no limits! You can use PHP's mail() function to send mail for your visitors, you can use PHP sockets to connect to other servers and PHP Curl feature can be used to grab content from other websites. løyn. tilogmed på premium pakken er dette lyving. kjør <?php phpinfo(INFO_ALL); ?> se selv. har personerlig, dårlig erfaring med dem (burde ta med at det jeg ønsket heller ikke var tilgjengerlig på Byethost sin gratis hosting, men var ok med byethost's premium >.< . men de lyver iallefall ikke om det.) Endret 26. mars 2011 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 noen andre forslag til gratis nettside? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Min erfaring er at det er dårlige muligheter for gratis hosting. Som det nevnes kan du få gratis .tk domenter - og disse fungerer helt som vanlige domener så dette kan du fint bruke. Når det kommer til hosting derimot så suger alle gratishostene. Det er alltid veldig betydelige ulemper med dem som veldig begrense hva du kan gjøre med dem. Enten er de finansiert med obligatorisk reklame som du har lite kontroll med - eller så er de særdeles begrenset i funkajsonalitet. Med tanke på at du kan få helt greie hoster som koster bare typ 5kr pr måned så er noe slikt en bedre løsning IMO. -Stigma Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 men kan du ikke bare ha dot.tk domene i 12 mnd? eller? Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Pro ISP tar så lite hor å huse din egen url at det er "nesten gratis" Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) mine innleg Endret 2. oktober 2011 av supercz Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 mine inlegg snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå