bogamaster Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Sliter litt, pcen er ødelagt og eg skal logge meg på norbits på ein annan pc, men det går tydeligvis ikkje? Eller? Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 http://norbits.net/hei.php Lenke til kommentar
char_0n Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hmm, hadde bruker tidligere. Noen som vet om jeg kan få liv i denne igjen eller må jeg ha ny invite for å komme meg inn igjen Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Hvis din bruker på det ulovlige Torrent nettverket Norbits er blitt deaktivert eller slettet må du ha en ny invitasjon for å komme inn ja. Lenke til kommentar
Baxxster Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvis din bruker på det ulovlige Torrent nettverket Norbits er blitt deaktivert eller slettet må du ha en ny invitasjon for å komme inn ja. NorBits i seg selv er ikke ulovlig, materialene som ligger på brukerene sine maskiner er ulovlig. Hvis ikke kan man vel si at hele torrent-teknologien er ulovlig, noe som er feil. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Norbits er ikke noe mer lovlig en LyseHubben Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 (endret) Norbits i seg selv som nettverk er muligens ikke tillatt, på lik linje med ThePirateBay, som har blitt dømt til "medvirkning til brudd på opphavsretten."Vi fører likevel ikke sensur på diskusjon og spørsmål rundt dette nettverket. Mvh. r2d290-Forumveileder Endret 27. juli 2011 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå