montesa Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har kjøpt en ny 120 gb WD, men jeg har problemer med å finne den. I Device Manager ser jeg harddisken, men den har ikke fått volumnavn o.l. Den kommer altså heller ikke opp i My Computer. Jeg har XP Home med Sp.1 HJELP!! :x Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 har du partisjonert og formatert den? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 sier det samme som den over meg, og lurer på om du har satt den i raid? eller passa på om den ene er master, andre er slave? Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Du sier den vises i Device Manager, men ikke i Min Datamaskin. Da er harddisken riktig satt opp, og den er klar til å formateres. Da kan du bruke Windows XP`s egen formateringsprogram: Høyreklikk på Min Datamaskin og velg "Manage". Under "Storage" i listen, finner du "Disk Management". Her vil du finne den nye harddisken og da høyreklikker du på den og velger "Format". Velg volume navn og NTFS, så trykker du "OK". Lykke til Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 har du satt slave og master da? Lenke til kommentar
montesa Skrevet 13. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2003 Mysil to skrev: Du sier den vises i Device Manager, men ikke i Min Datamaskin. Da er harddisken riktig satt opp, og den er klar til å formateres. Da kan du bruke Windows XP`s egen formateringsprogram: Høyreklikk på Min Datamaskin og velg "Manage". Under "Storage" i listen, finner du "Disk Management". Her vil du finne den nye harddisken og da høyreklikker du på den og velger "Format". Velg volume navn og NTFS, så trykker du "OK". --- Det virket! Takker og bukker.. Lenke til kommentar
Thomas2 Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Har du den som master i jumperen og booter den med hd-o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå