KapteinKnut Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei. Åssen kan man dempe bassen uten å bruke den fysiske knappen/hjulet da den er fraværende? Bassen stiller seg liksom automatisk og det er ikke så gunstig for meg. jeg kjører W7 og har dataen koblet tik en pc med minijack. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Bruker default drivere til lydkortet? Last ned software til lydkortet så vil du få mer funksjoner som å justere på lydens kanaler. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg bruker ikke noe eksternt lydkort. Kun det som er innebygd i hovedkortetr det er et foxconn x38a Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Ja ok. Da må du enten gå til hovedkortets produsents webside, fin hovedkortet og last ned lydkort drivere/software, eller gå til websiden til foxconn og last ned derfra. Du bør da få mer funsjoner. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Har du høytallere som har enn bass utlufting? Så kan du også prøve å tette dette, da blir bassen strammere, og mindre svulstig. Finn noe skumgummi eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå