Gå til innhold

Har du mange advarsler?

Olum

Anbefalte innlegg

0% hadde 20% i 2006 men de forsvant samtidig og har ikke fått noe siden den gang. Syns det skal nevnes at jeg var 14 i 2006, har modnet noe siden den gang.

Gikk inn å så på innleggene jeg fikk advarsel for nå og fy faen så flaut det er å se gamle innlegg på den måten. Etter å ha sett på ett av de så fant jeg ut at jeg fikk en ukes ferie for den første av dem også.

Hæ? forsvinner advarsler etterhvert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke eksakt prosent og antall, men var utestengt et par dager i påska for noen år siden etter jeg kom med noen tilsynelatende rasistiske uttalelser.

Var vel ikke min feil at jeg ikke klarte å ordlegge meg på en sånn måte at det kunne leses slik jeg mente det.. Eller..? :roll:

Gifter meg forøvrig med min japanske kjæreste i Juni, så man har da vokst litt siden den gang :-)

Edit: Skrivur Leifur.

Edit #2 : Har også noen advarsler for personangrep mot visse kristne fanatikere.

Edit #3 : Har 0% nå og har hatt det ganske lenge. Kommer heller ikke til å få noen flere :)

Endret av XanderZ
Lenke til kommentar

Frister litt med noen advarsler nå, bare sånn for bad boy imaget jeg kjører for tiden. Har likevel ikke lyst å bli hatet av hele forumet for å poste masse dritt, hmm... :hmm:

Joda, ha det litt gøy med alle gaylords på mote- og velværeforumet.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg ante ikke at hva slags klær man har på seg sa hvilke seksuelle preferanser personen har.

Ja, det er mye du ikke aner.

Vel vel, det er vel bare et tåpelig forsøk fra WarpX og andre som ikke vet hvordan å kle seg.

Sorry, men ikke alle trenger å se ut som gay kvalme sossegutter fra Blærum. :sick:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har en del, tror jeg. Omtrent halvparten er for å få folk som bruker Apple-produkter til å innse at de er underlegen i intellekt og halvparten er for å kalle idioter for idioter. Det er ikke noe jeg er stolt over, da.

å se ut som gay kvalme

Hva er forskjellen på homofil kvalme og heterofil kvalme?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har en del, tror jeg. Omtrent halvparten er for å få folk som bruker Apple-produkter til å innse at de er underlegen i intellekt og halvparten er for å kalle idioter for idioter. Det er ikke noe jeg er stolt over, da.

å se ut som gay kvalme

Hva er forskjellen på homofil kvalme og heterofil kvalme?

Ok, om du må få det inn på teskje.

Homofil kvalme er kvalme som skjer inne i en homofil kropp. Det kan også være kvalme forårsaket av at personen blir kvalm av homofile.

Hetero kvalme er kvalme som skjer inne i en hetero kropp. Det kan også være kvalme forårsaket av at personen blir kvalm av heterofile.

:ph34r:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk 10% en gang fordi jeg hadde for lang signatur. Hardbarka forumkriminell med andre ord.

Jeg kjenner til minst én moderator som i sine yngre dager ble utestengt for å ha for stor avatar (i kB). ^^

Øyh. Det var i alle fall ikke jeg som fikk slettet avataren min tre ganger på en dag fordi den var 5 kb for stor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...