WarpX Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Det meste 10% for offtopic, en annen gang for "spam". Har også snakket med moderatorene og fått reversert et par ganger. Har nå 0% Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Utrolig nok har jeg ikke fått noen advarsler. Er litt overrasket for jeg har gjort en hel del av trolling og postet en del unøvendige poster. Jeg er vel ikke så bad boy som jeg trodde Kan vel tenke meg at det er mer dritt slenging og krangling som gir deg advarsler.. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg har aldri fått en eneste advarsel fordi alle innleggene mine er nøye gjennomtenkte kvalitetsposter. 2 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har 40% advarselnivå jeg. Noen kamerater tok pcen min mens jeg var på do, de posta masse ufint språk om mødre og unger og slikt. ble utesetengt og er vistnok inne på prøve. Ræsshøl som ikke klarer å la andres ting være! 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Aldri fått en eneste advarsel, og håper det holder seg sånn. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Advarsler er jo litt morro da, er jo ekstremsport på en måte. Tyne grensene til det ytterste! 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har 40% advarselnivå jeg. Noen kamerater tok pcen min mens jeg var på do, de posta masse ufint språk om mødre og unger og slikt. ble utesetengt og er vistnok inne på prøve. Ræsshøl som ikke klarer å la andres ting være! Var det du som het deepthroatcooksucker? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) Ja, følte at jeg måtte utføre et hamskifte etter den fadesen. Endret 17. mars 2011 av fiskebollebiff Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 (endret) har aldri fått noen advarsler her. Endret 17. mars 2011 av knekkebrødmedost Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 10% for å kalt Glimti en selvopptatt nese nuffer Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Haha, den er seriøst på kanten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Til å ha vært medlem her så lenge så har jeg enda tilgode å få ett advarsel. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Samme her - og det er særdeles enkelt å unngå om man bare holder et sakslig og høflig nivå. I tillegg er det langt mer morro å "ta knekken" på motdebattanter på en sublim og saklig måte. 1 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Må jo nesten ha denne i mine innlegg, men den blir vel stengt ned nå ganske raskt tipper jeg. Hvorfor skulle de stengt denne? Jeg har sett tråder som dette før som har blitt stengt. De blir stengt av den naturlige årsak at moderatorene ikke liker at folk "skryter" av hvilke advarsler de har og dermed oppfordrer til mer. Jeg har ingen advarsler nå, men fikk utdelt to advarsler det første året jeg var på forumet pga. umoden oppførsel i et par tråder. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 10% for å kalt Glimti en selvopptatt nese nuffer Vel verdt 10%. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hadde 95 %, men alt ble fjernet da jeg ble tatt inn som veileder. Haha, tulla. 3 Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Så vidt jeg vet har jeg aldri fått noen advarsler her. Mitt inntrykk er følgelig at det skal en del til, og det er jeg glad for. Det må gå an å tøye strikken litt, og det virker som at Diskusjon.no har funnet en god balanse. Kudos til moderatorene for det. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hadde 95 %, men alt ble fjernet da jeg ble tatt inn som veileder. Haha, tulla. For hva da? Kan ikke ha vært veldig alvorlig? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2011 Hadde 95 %, men alt ble fjernet da jeg ble tatt inn som veileder. Haha, tulla. Også får du lov til å bli veileder? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 hva er jobben til veilederene egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå