Gå til innhold

Har du mange advarsler?

Olum

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke mulig å se advarselnivået til andre brukere. Så da kan dere heller velge å dele det selv. Hvor mange advarsler har dere? Og hva er dem for?

Selv har jeg utrolig nok ingen advarsler. Har egentlig ikke hatt noe problemer med å holde meg innenfor regelverket og det jeg har av personangrep og annet tull har ikke vært alvorlig nok til at jeg har fått en advarsel for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tonnevis. Jeg valgte å informere om at Simon Aldra var blitt kjeppjaget fra bilforumet.net når de valgte å annonsere at han var blitt moderator her. Kan ikke tenke meg et værre valg som moderator.

Dette falt i dårlig jord, og jeg har blitt forfulgt med den ene advarselen etter den andre etterpå. Særlig en moderator er mer ivrig enn de andre.

De nyter det. Tror de sitter der og "...tilfredsstiller seg selv.." og roper "ja ja, mer mer!" mens de deler ut advarslene.

LOL laugh.giflaugh.gif

Lenke til kommentar

Jeg har det inntrykket at det skal ganske mye til for å få advarsler. Jeg har vært medlem siden 2006, og har aldri fått en eneste advarsel, selv om jeg nok har sagt min mening titt og ofte. Det er vel som resten av samfunnet, man kan si det meste, men ikke på en hvilken som helst måte. Personlig forsøker jeg å holde meg til det prinsippet at jeg ikke poster noe jeg ikke kunne sagt face-to-face til noen, og det ser ut til å være en grei linje å legge seg på. :)

Lenke til kommentar

Tonnevis. Jeg valgte å informere om at Simon Aldra var blitt kjeppjaget fra bilforumet.net når de valgte å annonsere at han var blitt moderator her. Kan ikke tenke meg et værre valg som moderator.

Dette falt i dårlig jord, og jeg har blitt forfulgt med den ene advarselen etter den andre etterpå. Særlig en moderator er mer ivrig enn de andre.

De nyter det. Tror de sitter der og "...tilfredsstiller seg selv.." og roper "ja ja, mer mer!" mens de deler ut advarslene.

Hvem er Simon Aldra? Skjønte ikke helt dette :!:

Ingen advarsler nå, men fy faen så jævli lett de gir oss advarsler, jeg hater en moderator, tror faktisk h*n er lettere tilbakestående

Vel, jeg fikk advarsel for å kommentere at en bruker hadde flere kontoer her inne...

Tell me more :D

Lenke til kommentar

Eg hadde en advarsel for ca halvannet år siden, 10%. Fikk den for et personangrep. Eg ble drittlei av en bruker her inne og sprakk i en post hvor eg fortalte akkurat hva eg mente. Det var godt å få det ut, eg fikk en advarsel og har tenkt meg om i ettertid i samme situasjon. Moderator hadde helt rett, vi hadde en hyggelig dialog i ettertid og eg la saken bak meg. Advarselen er nå borte.

Så selv om eg har vært på den "andre side" så må eg takke moderatorene og veilederene her inne for den flotte jobben dere gjør! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...