Krankemot Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hei. Jeg tenkte jeg skule forsoke meg paa linux mint, etter [ hatt ubuntu i 6 maaneders tid men naar jeg fyrer opp livecd og forsoker aa installere, stopper det opp etter punkt to, hvor den anbefaler meg aa ha nok plass paa harddisken , vaere koblet til internett osv. stopper den.. Det henger seg ikke, men jeg faar "tenke-musen" til mint og jeg kan trykke cancel hvis jeg vil. Naa har den staatt saann i 15 min uten at noe har skjedd. og det blinker hverken i "harddisk"lampa til pcen eller paa minnepinnen. Har noen noen forslag til losning paa dette? muligen installere via terminal eller noe? Mvh snorre Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Sjekka du md5 checksum? Hvis filer på cd er korrupt så kan du får problemer Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg bruker minnepinne med UnetBootin fra windows. Provde aa kjore "check integrity of cd" og den var succesfull. Vet ikke om det er noen annen maate man bor sjekke paa? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg skal forsoke med ubuntu ogsaa naa. For aa se om det er ett generelt problem. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Samme problem med ubuntu 10.10... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå