Emtec Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg vurderer og gå til anskafelse av T610. Er det lurt å kjøpe nå eller bør jeg vente på nyere og bedre modeller.......som ligger i samme prisklasse.Mobilene bør ikke være for dyre,men ha alle viktige ting innpå!!!! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 t610 er en veldig god mobil som jeg anbefaler på sterkeste. Var problemer med den før, men det ser ut til å ha ordnet seg noenlunde. Ganske billig i forhold til hva du får med den. Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 13. juli 2003 Del Skrevet 13. juli 2003 tror telenor kommer til å kjøre kampanjer til høsten. så i den forbindelse kan det være lurt å vente å se hva prisene blir... :smile: Lenke til kommentar
Emtec Skrevet 14. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2003 Så du mener at prisene kan synke mye i nermeste tid.Orker ikke å vente så veldig lenge men er det bare snakk om en måned så får man se.Vil prisene synke mye til da.Hvor har du hørt om denne kampanjen???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå