kaian Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg skal ut og prøve meg som gatefotograf Oslo sentrum-ish om en drøy times tid med mitt nye sjarmerende kompaktkamera. Noen som har lyst å hive seg med? Jeg hiver meg på buss/tog og er på Oslo S ca 11.30, send en sms om hvor dere drar! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg skal ut og prøve meg som gatefotograf Oslo sentrum-ish om en drøy times tid med mitt nye sjarmerende kompaktkamera. Noen som har lyst å hive seg med? Jeg hiver meg på buss/tog og er på Oslo S ca 11.30, send en sms om hvor dere drar! Koselig! PS! Så langt; Me and what army? :!: Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Ser ut som Bykatt og Kai har reist til byen for gatefoto. Denne helga er det dog Waterweekend på Aker Brygge, så noen som vil være med dit? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Ser ut som Bykatt og Kai har reist til byen for gatefoto. Denne helga er det dog Waterweekend på Aker Brygge, så noen som vil være med dit? Det var dårlig med Waterweekend i helgen... Men over til noe annet. I morgen ettermiddag (onsdag 29.6) så møtes kaian og jeg til en liten treff fra 16:00 og utover. Farlig møtested - på FotoVideo Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser ut som Bykatt og Kai har reist til byen for gatefoto. Denne helga er det dog Waterweekend på Aker Brygge, så noen som vil være med dit? Det var dårlig med Waterweekend i helgen... Men over til noe annet. I morgen ettermiddag (onsdag 29.6) så møtes kaian og jeg til en liten treff fra 16:00 og utover. Farlig møtested - på FotoVideo Hahahah. Jeg tar IKKE, merk deg: IKKE!! skylda for den feilen. Den går på pappas kappe. 16.00 i morgen KAN passe. Ser ut til at jeg skal grille i morgen også, men spørs litt. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Ser ut som Bykatt og Kai har reist til byen for gatefoto. Denne helga er det dog Waterweekend på Aker Brygge, så noen som vil være med dit? Det var dårlig med Waterweekend i helgen... Men over til noe annet. I morgen ettermiddag (onsdag 29.6) så møtes kaian og jeg til en liten treff fra 16:00 og utover. Farlig møtested - på FotoVideo Hahahah. Jeg tar IKKE, merk deg: IKKE!! skylda for den feilen. Den går på pappas kappe. 16.00 i morgen KAN passe. Ser ut til at jeg skal grille i morgen også, men spørs litt. Jeg tror faktisk at pappa'n til GENtorly hadde rett, men at vi var blinde, eller kanskje heller blendet av alle paradene i helgen, og i tillegg befant oss på feil sted. Jeg blir høyst sannsynlig ikke med imorgen forøvrig. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi var vel i byen 26., var vi ikke? I så fall bommet fattern med en dag. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi var vel i byen 26., var vi ikke? I så fall bommet fattern med en dag. Vi var vel i byen den 25., så faren din traff akkurat, bare feil sted...? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Vi var vel i byen 26., var vi ikke? I så fall bommet fattern med en dag. Vi var vel i byen den 25., så faren din traff akkurat, bare feil sted...? Stemmer nok det. jaja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Stemmer nok det. jaja. Uansett så tok han litt feil Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Stemmer nok det. jaja. Uansett så tok han litt feil Jepp. Han tok feil på sted! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Men over til noe annet. I morgen ettermiddag (onsdag 29.6) så møtes kaian og jeg til en liten treff fra 16:00 og utover. Farlig møtested - på FotoVideo Skal se om jeg rekker. Fotovideo har heldigvis bare ting jeg ikke har råd til akkurat nå, så det går greit for meg. 16-17 tenker jeg er mine tidspunkter. Så er det hjem, kle seg om og komme seg ned til Bohemen for leskende drikke og hoiing sammen med mine artsfrender. 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Blir med til ca 17 jeg også. Skal ut å grille i 19-tiden; så MÅ dra senest 18.00 fra FV. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 noen som kunne tenke seg å være med på fotoutstilling fotoutstilling med bilder av Arild Kristo? jeg er ganmske opptatt i helgene så ser for meg at det blir på en hverdag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som er klar for et lite treff i Oslo i ettermiddag (lørdag 16.7)? I tre-fire tiden? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Noen som er klar for et lite treff i Oslo i ettermiddag (lørdag 16.7)? I tre-fire tiden? Jeg er klar som et egg, men håpløst malplassert... Kanskje til uka? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg er klar som et egg, men håpløst malplassert... Bummer Kanskje til uka? Jeg er borte onsdag - søndag ... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Om været ikke blir helt gæernt på søndag/mandag formiddag tenkte jeg at jeg skulle ta meg en tur til Svartdalen igjen. Om det er noen i Oslo-området som er lysten på å ta turen sammen med meg så er dere alle invitert. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. august 2011 Forfatter Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har tenkt meg en tur inn til Fotovideo i dag. Er det noen blir med på et kjapt foto-treff etterpå? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Jeg har tenkt meg en tur inn til Fotovideo i dag. Er det noen blir med på et kjapt foto-treff etterpå? Når i dag regner du med å være ferdig på Fotovideo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå