k-h-s Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har tenktt med på østensjøvannet med fotovideo på onsdag. send en pm eller skriv her hvis andre skal opp dit Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Har tenktt med på østensjøvannet med fotovideo på onsdag. send en pm eller skriv her hvis andre skal opp dit Jasså, skal fotovideo arrangere noe her? Link? Bor 500m unna Østensjøvannet så kunne kanskje tuslet ned en tur. Få litt avbrekk fra eksamensforb., og eksamen på Torsdag. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Ja, de skal det. Veldig lite/ikke noe reklame. Men fikk da en mail om dette for noen dager siden. I sommer skal vi ut på turné og besøke 30 steder i hele Norge med vårt FotoVideo roadshow.I den forbindelse starter vi turnéen med kampanjedager i butikken i Møllergata 4, hold av 14. - 18. Juni det blir kurs, aktiviteter og som alltid gode priser. Velkommen! PROGRAM TIRSDAG 14. JUNI Gratis Makrokurs med naturfotograf Roger Brendhagen Kl. 17.00 (kursrom/butikk Møllergata 4) ONSDAG 15. JUNI Gratis Makrokurs med naturfotograf Roger Brendhagen Kl. 12.00 (kursrom/butikk Møllergata 4) Foredrag med naturfotograf Ole-Jørgen Liodden Kl. 14.00 (kursrom/butikk Møllergata 4) Ta turen med oss til Østensjøvannet, vi møtes på misjonshuset på Abildsø klokken 18.00. Foredrag med naturfotograf Ole-Jørgen Liodden. Etterpå går vi bort til Østensjøvannet for fotografering og utlån av utstyr. Da blir det mulig å låne/teste utstyr og helt sikkert også få et tips eller to. Vi holder på til Kl. 21.00. Velkommen! TORSDAG 16. JUNI Bedre sommerbilder - få tips og råd av fotograf Ellen Reis Kl. 12.00 (kursrom/butikk Møllergata 4) Vi får besøk av den annerkjente fotografen Marcel Lelienhof som holder foredrag Kl. 15.00 (kursrom/butikk Møllergata 4) FREDAG 17. JUNI Program ikke fastsatt - Følg med på www.fotovideo.no LØRDAG 18. JUNI Program ikke fastsatt - Følg med på www.fotovideo.no Jeg skal i allefall ta turen hvis været ikke er så ille, men orker ikke hvis regn. Skal fly til tromsø torsdag morgen med alt av utstyr, så blir ikke veldig seint der på meg da jeg har lang veg hjem. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Hmm. Ja, kunne vært intressant å ta en tur. Teste/låne litt utstyr o.l. Orker dog ikke å høre på et foredrag. Blir for rastløs av slikt. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg tenkte jeg skulle ta turen. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 snip snip Ingen av dere som skal høre på foredraget, og kan sende meg en liten sms når det er ferdig? Lyst til å ta litt bilder, men har ikke tid til å sitte å høre på noen bable. :!: Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Hadde jo vert en greit sted den yngre garde kunne slått seg løs uten å bli passet på av de eldre akamistene. Edit: jeg får reist, men ingen aning om hvor dette er. Hvordan komme seg dit lettest? Endret 15. juni 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg merker jeg er litt på gjerdet, har lyst, men er usikker på når jeg er der i så fall. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hadde jo vert en greit sted den yngre garde kunne slått seg løs uten å bli passet på av de eldre akamistene. Edit: jeg får reist, men ingen aning om hvor dette er. Hvordan komme seg dit lettest? Kom deg til Oslo S. Ta Mortensrud-banen, altså linje 3 mot Mortensrud, og gå av på Ulsrud. Da kan jeg vise deg veien. Skal du være med på foredraget? Jeg tenker å kanskje tusle ned i 7 tiden, også se om vi møter på noen andre fotografer når foredraget er ferdig. Jeg merker jeg er litt på gjerdet, har lyst, men er usikker på når jeg er der i så fall. Du kan jo komme en times tid senere, nærmere bestem kl7. Så kan du hoppe på samme bane som K.h.s Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tenkte heller å ta 70-bussen til Abildsø. Den stopper i krysset ved kirken der. Når de skriver "misjonshuset" så er det den kirken som ligger rett ved veikrysset, right? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ser at det tar noe lengre tid å reise hekt ut dit en jeg trodde,og må nesten kaste inn håndkle der. Beklager og måtte skuffe dere. Skal ta fly til Tromsø i morgen tidlig, så blir litt lite med tid der ute i så fall. (blir dobbelt så lang reisetid tur retur en tiden jeg får der ute.) Kommer sterkere tilbake når jeg har bedre tid. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Tenkte heller å ta 70-bussen til Abildsø. Den stopper i krysset ved kirken der. Når de skriver "misjonshuset" så er det den kirken som ligger rett ved veikrysset, right? Det er det. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Når regner du med å være der, Azathosk? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg tenker jeg tar bussen som går ca 18:40 fra Lodalen og da er jeg der omtrent 18:55. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg tenker jeg tar bussen som går ca 18:40 fra Lodalen og da er jeg der omtrent 18:55. Høres fint ut. Møtes ved bilbroa. Under der på turveien, ca kl 19.00? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det burde funke det. Er det der de skal ha denne standen sin? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det burde funke det. Er det der de skal ha denne standen sin? Vil tro det er i den enden av vannet ja. Så vil passe fint å møtes der. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Det burde funke det. Er det der de skal ha denne standen sin? Vil tro det er i den enden av vannet ja. Så vil passe fint å møtes der. Kan jo nevne at sist jeg var på et slik "treff" hadde de objektivene inne på Misjonshuset og første utleie foregikk der. Deretter var det "flytende" bytter etter hvert som folk gikk lei... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da har jeg fått redigert litt, og lagd en bildetråd for treffet. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1351806 Poster bilder i morgen etter eksamen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Jeg skal ut og prøve meg som gatefotograf Oslo sentrum-ish om en drøy times tid med mitt nye sjarmerende kompaktkamera. Noen som har lyst å hive seg med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå