Gå til innhold

Fotoaktiviter - oppslagstavlen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenktt med på østensjøvannet med fotovideo på onsdag. send en pm eller skriv her hvis andre skal opp dit ;)

Jasså, skal fotovideo arrangere noe her? Link?

Bor 500m unna Østensjøvannet så kunne kanskje tuslet ned en tur. Få litt avbrekk fra eksamensforb., og eksamen på Torsdag. :)

Lenke til kommentar

Ja, de skal det. Veldig lite/ikke noe reklame. Men fikk da en mail om dette for noen dager siden.

I sommer skal vi ut på turné og besøke 30 steder i hele Norge med vårt FotoVideo roadshow.I den forbindelse starter vi turnéen med kampanjedager i butikken i Møllergata 4, hold av 14. - 18. Juni det blir kurs, aktiviteter og som alltid gode priser. Velkommen!

PROGRAM

TIRSDAG 14. JUNI

Gratis Makrokurs med naturfotograf Roger Brendhagen Kl. 17.00 (kursrom/butikk Møllergata 4)

ONSDAG 15. JUNI

Gratis Makrokurs med naturfotograf Roger Brendhagen Kl. 12.00 (kursrom/butikk Møllergata 4)

Foredrag med naturfotograf Ole-Jørgen Liodden Kl. 14.00 (kursrom/butikk Møllergata 4)

Ta turen med oss til Østensjøvannet, vi møtes på misjonshuset på Abildsø klokken 18.00. Foredrag med naturfotograf Ole-Jørgen Liodden. Etterpå går vi bort til Østensjøvannet for fotografering og utlån av utstyr. Da blir det mulig å låne/teste utstyr og helt sikkert også få et tips eller to. Vi holder på til Kl. 21.00. Velkommen!

TORSDAG 16. JUNI

Bedre sommerbilder - få tips og råd av fotograf Ellen Reis Kl. 12.00 (kursrom/butikk Møllergata 4)

Vi får besøk av den annerkjente fotografen Marcel Lelienhof som holder foredrag Kl. 15.00 (kursrom/butikk Møllergata 4)

FREDAG 17. JUNI

Program ikke fastsatt - Følg med på www.fotovideo.no

LØRDAG 18. JUNI

Program ikke fastsatt - Følg med på www.fotovideo.no

Jeg skal i allefall ta turen hvis været ikke er så ille, men orker ikke hvis regn. Skal fly til tromsø torsdag morgen med alt av utstyr, så blir ikke veldig seint der på meg da jeg har lang veg hjem.

Lenke til kommentar

Hadde jo vert en greit sted den yngre garde kunne slått seg løs uten å bli passet på av de eldre akamistene.

Edit: jeg får reist, men ingen aning om hvor dette er. Hvordan komme seg dit lettest?

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Hadde jo vert en greit sted den yngre garde kunne slått seg løs uten å bli passet på av de eldre akamistene.

Edit: jeg får reist, men ingen aning om hvor dette er. Hvordan komme seg dit lettest?

Kom deg til Oslo S. Ta Mortensrud-banen, altså linje 3 mot Mortensrud, og gå av på Ulsrud. Da kan jeg vise deg veien.

Skal du være med på foredraget? Jeg tenker å kanskje tusle ned i 7 tiden, også se om vi møter på noen andre fotografer når foredraget er ferdig.

Jeg merker jeg er litt på gjerdet, har lyst, men er usikker på når jeg er der i så fall.

Du kan jo komme en times tid senere, nærmere bestem kl7. Så kan du hoppe på samme bane som K.h.s :)

Lenke til kommentar

Ser at det tar noe lengre tid å reise hekt ut dit en jeg trodde,og må nesten kaste inn håndkle der.

Beklager og måtte skuffe dere. Skal ta fly til Tromsø i morgen tidlig, så blir litt lite med tid der ute i så fall.

(blir dobbelt så lang reisetid tur retur en tiden jeg får der ute.)

Kommer sterkere tilbake når jeg har bedre tid.

Lenke til kommentar

Det burde funke det. Er det der de skal ha denne standen sin?

Vil tro det er i den enden av vannet ja. Så vil passe fint å møtes der. :)

Kan jo nevne at sist jeg var på et slik "treff" hadde de objektivene inne på Misjonshuset og første utleie foregikk der. Deretter var det "flytende" bytter etter hvert som folk gikk lei...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...