tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg må nok bare beklage,- men det ser ikke ut til at jeg rekker noe fototreff i dag,- Her er det kveldsmøte og felles middag. Jeg skal holde dere oppdatert. Uff,- jeg beklager nok en gang. Sånt skjer. Vi får prøve å få til noe i morgen da, kanskje? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Sånn er det bare av og til, man får endringer i programmet. Det var ikke så mange andre som skulle i dag, skal vi bare gjøre et nytt forsøk i morgen? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 ... k-h-s og GENTorly har meldt interesse, men ikke svart på avlysningen her enda. Jeg dropper det i dag og gjør et forsøk i morgen. Har du mulighet til å sende dem en sms hver Tomsi? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 HEI KAIAN! Vell, jeg har massevis av skolearbeid, og blir trukket opp i skriftlig eksamen på fredag og blablabla. Så passer egentlig meg best å møte folk på lørdag. Hakke lest alt her, men dette blir vel noe for sent? Fredag kan også gå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 k-h-s og GENTorly har meldt interesse, men ikke svart på avlysningen her enda. Jeg dropper det i dag og gjør et forsøk i morgen. Har du mulighet til å sende dem en sms hver Tomsi? Har ikke mobilnr til k-h-s, og GENTorly har svart selv. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 skriftlig eksamen på fredag Gratulerer! Alltid kjekt med en ekstra mulighet til å vise hva man kan, regner med du fikser det fint. Har ikke mobilnr til k-h-s, og GENTorly har svart selv. Ja, da satser vi på at k-h-s får øye på det her i tide Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Eksamen ja.. :fun: :fun: Neida, regner med det går greit. Håper på engelsk! Hvor lenge er Sille i byen egentlig?(for lat til å bla bakover ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Hvor lenge er Sille i byen egentlig?(for lat til å bla bakover ) Lørdag - frem til kl. 13:00 circa. Etter kl. 13:00 circa Endret 10. mai 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Da er kanskje fredag en mulighet, eller...? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Da er kanskje fredag en mulighet, eller...? Fredag var en dårlig dag da det var fest. Men det var etter 13:00 og utover Sille er ledig på lørdag. Så da blir det vel mulig. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ojaojaoja.. Trodde hu left town kl13. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Ojaojaoja.. Trodde hu left town kl13. Han ... (Det var et øyeblikk jeg trodde det samme - at Sille skulle forlate byen 13:00) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Ojaojaoja.. Trodde hu left town kl13. Han ... Det er skjegget som røper'n 2 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Beklager så meget. Vet ikke hvorfor jeg antok at HAN var kvinne, men men. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg kan desverre ikke nå utover i uka jeg heller. Er samme med meg som GENtorly, skriftlig eksamen trekkes på fredag. Ser ikke ut til at jeg kan reise på noe tur nå på noen uker (når eksamen er ferdig). Nr mitt er 93813326 hvis noen trener til senere. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Beklager at jeg ble såpass lite tilgjengelig som jeg ble i dag. For å si det rett ut,- dette er mitt første landsmøte, det skjer kun hvert fjerde år, og ting er vel litt mer avanserte og kompliserte enn det jeg trodde. Det er heller ikke tillatt med mobiltelefon og mens møtet foregår. Åge aleksandersen og Mikalel Wiehe åpnet landsmøtet i dag med en akustisk mini-konsert, og i Morgen kommer Jens Stoltenberg og LO-leder Roar Flaathen. Fredag kommer Trond Giske og arbeidsminister Ane Bjurstrøm. I tillegg til allt det obligatoriske så er det en del kveldsmøter, middager og diverse krimskrams. Jeg har faktisk en del på hjertet, og skal opp på talerstolen i morgen for å fortelle Statsministeren og de andre 300 i salen hva jeg mener,- og det er ikke lite. Nå over til fototreff. I morgen skal vistnok avdelningen ut på en overraskelsestur med mat etter møtene, hva det innebærer vet jeg ikke, men vi får se. Dette er kun hvis vi ligger i rute etter kjøreplanen tidsmessig. Hvis ikke blir det kveldsmøte. Jeg trodde jeg hadde kvelden ledig etter kl. 1800. Fredag er det landsmøtefest,- dvs. middag med findress og slips. Da gjenstår kun lørdag,- og jeg har fått lovnad om at vi skal være ferdig til ca. kl 1300 og flyet mitt går ikke før kl. 2015 på kvelden, altså må jeg dra fra oslo slik at jeg er der i god tid før. Jeg går ut ifra at jeg må sjekke ut fra hotellet på formiddagen, og oppbevare stash og bagasje på hotellet fram til jeg drar opp til gardermoen. Jeg gjentar at dette var mer omfattende enn det jeg trodde på forhånd, og jeg beklager dette sterkt. For min del vil jeg heller treffe fotofolk enn f.eks en fest på fredag, men jeg føler meg litt forpliktet til å stille. Og,- jeg er ikke en dame,- jeg er en skjeggete og storkjefta trønder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Det kan se ut som om det er muligheter på torsdag Men mer realistisk, så foreslår jeg at vi sikter oss inn på lørdag. f.eks. kl. 14:00. Hvor lenge trenger du på Gardemoen før flyet går? En time - to? Lenke til kommentar
Sille Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 På gardermoen trenger jeg egentlig så lite tid som mulig, men har en del bagasje som må sjekkes inn. Vi sier en time. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Da bør du satse på et flytog rundt 18:30. Så da får vi god tid til foto og en liten tørsteslukker. Er det noe bestemt du ønsker å fotografere? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Meldt regn på Lørdag. Er ikke sikkert jeg kan, men om været ikke er for hufsete, og det passer, er jeg med. Skal til noen kompiser på kvelden, så oppløsning av feltet rundt 18 er passe for min del hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå