k-h-s Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå lørdag mellom kl. 12.00 og 16.00 arrangeres Idrettens dag på Rådhusplassen i Oslo. 30 ulike idretter og aktiviteter er på plass. Basket er selvfølgelig med! Arrangementet som er gratis for alle er en del av Idrettstinget i Oslo 5.-8. mai og Norges idrettsforbunds 150 årsjubileum. Oslo idrettskrets er teknisk arrangør med hjelp fra særforbund, særkretser og idrettslag. Målet med Idrettens dag er å presentere mangfoldet og bredden i norsk idrett generelt og i Osloidretten spesielt, og ikke minst tydeliggjøre idrettens betydning for barn og unge og gleden ved å være i fysisk aktivitet. Arrangementet er for barn, ungdommer og voksne i alle aldre. Basketball, Wakeboard, streetdance, airtrack, trampett, tricksykling, hundekjøring, capoeira, cheerleading, lacrosse, frisbee golf, klatring i mobil vegg, hinderløype, el-innebandy og oppstigning i luftballong med mer står på programmet når norsk idrett viser litt av sitt spennende og brede tilbud. Det blir også ulike oppvisninger og show fra scenen. Det deles ut aktivitetskort til alle som tar turen ned på Rådhusplassen. Deltakere som prøver ut tre ulike aktiviteter får premie! Her kan dere lese mer om basketballtilbudet på Idrettens dag: - http://www.basket.no/nyheter/Sider/idrettens_dag2011.aspx Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nå lørdag mellom kl. 12.00 og 16.00 arrangeres Idrettens dag på Rådhusplassen i Oslo. 30 ulike idretter og aktiviteter er på plass. Basket er selvfølgelig med! Arrangementet som er gratis for alle er en del av Idrettstinget i Oslo 5.-8. mai og Norges idrettsforbunds 150 årsjubileum. Oslo idrettskrets er teknisk arrangør med hjelp fra særforbund, særkretser og idrettslag. Målet med Idrettens dag er å presentere mangfoldet og bredden i norsk idrett generelt og i Osloidretten spesielt, og ikke minst tydeliggjøre idrettens betydning for barn og unge og gleden ved å være i fysisk aktivitet. Arrangementet er for barn, ungdommer og voksne i alle aldre. Basketball, Wakeboard, streetdance, airtrack, trampett, tricksykling, hundekjøring, capoeira, cheerleading, lacrosse, frisbee golf, klatring i mobil vegg, hinderløype, el-innebandy og oppstigning i luftballong med mer står på programmet når norsk idrett viser litt av sitt spennende og brede tilbud. Det blir også ulike oppvisninger og show fra scenen. Det deles ut aktivitetskort til alle som tar turen ned på Rådhusplassen. Deltakere som prøver ut tre ulike aktiviteter får premie! Her kan dere lese mer om basketballtilbudet på Idrettens dag: - http://www.basket.no/nyheter/Sider/idrettens_dag2011.aspx Hørtes da interresant ut.. Ta oss en tur dit? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Enig. Siden ingen erfarne elvevandrere har meldt seg, er det vel tryggest å holde seg til asfaltjungelen. Treffes lørdag kl 12 der da? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg må være i Engebråtenhallen (på kjelsås) kl 13:30. Så hvis det hadde vært litt tidligere kunne evnt jeg også kommet å vært med en liten stund på lørdag. Ellers så trengs det ikke endre på tidpunkt bare for meg, jeg kommer gjærne innom å sier hei hvis det er kl 12:00 også. Endret 4. mai 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Kan godt være der halv12 i stede? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sjekket å må ta trikken kl 13:00. Så da får jeg jo ca en time. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Sjekket å må ta trikken kl 13:00. Så da får jeg jo ca en time. Det holder jo for et kort, hyggelig møte det! Hehe. Da sier vi råshusplassen kl11.30? Lenke til kommentar
willym Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei flott da stiller jeg opp 11,30 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hei flott da stiller jeg opp 11,30 Den er grei! Lenke til kommentar
willym Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 gentorly har vel sagt Rådhusplassen 11.30 tror jeg Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Hvor der skal vi møtes da? Hmmhmm... Er jo noen statuer nede på plassen der. Møtes i midten av statueplassen? Jeg er nok lett gjenkjennelig med blondt kort hår og en relativt stor, svart skulderbag. Lenke til kommentar
willym Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Flott da er det avklart mange objekter der Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Kamera har i dag streiket. Om jeg da kommer med eller uten kamera vet jeg ikke. Men skal da i allefall møte dere for en så hyggelig gjeng som de akamistene jeg møtte på mitt første treff i desember vil jeg gjørne møte igjen. Og så klart ny mennesker. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Kamera har i dag streiket. Om jeg da kommer med eller uten kamera vet jeg ikke. Men skal da i allefall møte dere for en så hyggelig gjeng som de akamistene jeg møtte på mitt første treff i desember vil jeg gjørne møte igjen. Og så klart ny mennesker. Så det! Kjipt.. Men det var vel bare tommelhjulet ditt som streika, så du kan vel kjøre blenderprioritet? For om det er som Nikon så styres jo blender via pekefingerhjulet. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Fokus innstillinger lysmåling, måling, og under/over eksponering styres med den. Så nå er den på noe jalla wb for solnedgang i går. Og står på selvutløser Lenke til kommentar
willym Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Fokus innstillinger lysmåling, måling, og under/over eksponering styres med den. Så nå er den på noe jalla wb for solnedgang i går. Og står på selvutløser Hei jeg kan ta med meg mitt gamle d70 som du kan låne Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Fokus innstillinger lysmåling, måling, og under/over eksponering styres med den. Så nå er den på noe jalla wb for solnedgang i går. Og står på selvutløser Alt det der kan du (over)styre fra Canon Utilities via USB-kabel - så du midlertidig kan bruke kameraet til noe, i alle fall. Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Lurer på om jeg skal henge meg på denne turen, jeg. Håper at det blir lett å finne en gjeng med fotoentusiaster i noe jeg tipper vil være en nokså stor forsamling Har lenge vært en aktiv lurker på dette forumet her, men skriver veldig sjelden... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Lurer på om jeg skal henge meg på denne turen, jeg. Håper at det blir lett å finne en gjeng med fotoentusiaster i noe jeg tipper vil være en nokså stor forsamling Har lenge vært en aktiv lurker på dette forumet her, men skriver veldig sjelden... Bare å bli med! Sender alle dere tre en pm med tlfnr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå