GCardinal Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Botanisk have til helgen anyone? Søndag? Skal til Gullruten på lørdag Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 er litt usikker på hvilken dag jeg kommer til å være fyllesyk til helgen men søndag kan funke. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Skal til Fredirkstad denne helgen. Men burde du ikke ha postet spørsmålet her? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Så ikke at dette var bildetråden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Så ikke at dette var bildetråden. Slikt skjer. Er det noe kult å dra på Botanisk nå for tiden; er den full av dritt etter de husløse som vanker der oppe? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Får satse på noen dritfine bilder da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Hehe Regner du med torsdag som en del av "helgen"? Det er mange som har fri da. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. mai 2013 Del Skrevet 7. mai 2013 Vi kan vel utvide helgen til torsdag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2013 Været ser noe ugreit ut fra i morgen kveld og til søndag ut på dagen; hvis vi skal stole på yr Kanskje en ide å se det an? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. mai 2013 Del Skrevet 8. mai 2013 Kan kanskje være greit hvis det ser ullent ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Det ble jo bare surr og dårlig vær forrige helg; var det noen som kom seg ut på tur? Hvis ikke, så er det planlagt en tur til Østensjøvannet førstkommende lørdag, kl 15:00. Det er bare å slenge seg på hvis dere vil være med. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg tenkte meg ut og fotografere på lørdag formiddag. Været ser ikke så veldig ille ut. Aner ikke hvor, men ikke uttafor Oslo. Noen som er med på en rundtur? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg er desverre opptatt på lørdag; men det hadde vært stas å komme seg ut litt nå. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Neste helg skal jeg fotografere i København, men etter det så er det muligheter. Kanskje bare sette opp et treff i Oslo-tråden med en gang! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2014 Neste helg skal jeg fotografere i København, men etter det så er det muligheter. Kanskje bare sette opp et treff i Oslo-tråden med en gang! Det er en god ide. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå