Gå til innhold

Fotoaktiviter - oppslagstavlen

Anbefalte innlegg

må nesten se an på fomen. skal på Ringenes Herre-maraton i11 timer på Colosseum natt til lørdag.

Nå igjen? :)

Det kunne fungert det. Vil bare gjøre oppmerksom på at det er lite bevertningssteder i nærheten så da må man evt tilbake til byen for å få varm sjokolade. (Ok, man har Olsen på Bryn, men....)

Nå går det jo både t-bane og tog fra Bryn, så det er en smal sak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Siden jeg klarte å pådra meg en lei snue og lett feber når dere var ute så lurte jeg på om det var noen som kanskje var gira på en kort tur i Oslo i morgen. Har ingen store planer, men lurte litt på om jeg skulle ta turen ned fra Galgeberg via ruinene og Middelalderparken før jeg finner et annet sted å gå...

Så, om det er noen som har lyst så tror jeg at jeg er klar fra ca 11 og utover.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ett-årsdag for trådstart.

Feires med å foreslå et mini-treff førstkommende lørdag i Oslo sånn i 13.30-tiden ved Galgeberg, rute foreslått av selveste kommunen:

Klippet fra http://www.bymiljoet...t_pa_ostkanten/ har man følgende rute: Vålerenga og Svartdalen. Galgeberg (33), hvor byens galge en gang sto. Tusle gjennom Vålerengas gater til Sotahjørnet (34), det gamle hjertet av bydelen. Følg Etterstadgata sørover mot turveien, vandre litt østover, før du starter en bratt nedstigning mot en av Oslos best bevarte hemmeligheter, ”urskogen” i Svartdalen. Her står ennå turbinhjulet etter Kværner (36), en av byens industrigiganter. Besøk også byen som har reist seg på de gamle industritomtene, Kværnerbyen (36b). Herfra kan du fortsette opp Enebakkveien mot sentrum eller vandre mot Manglerud og Østensjøvannet. Mulighetene er dine – og mange.

Så her tilbys fototur med innlagt spenningsmoment, hvor går egentlig ferden...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har en vag plan om en kombinert seil- og fototur til sommeren. Avreise Stavanger tidlig juli, tilbake en måneds tid senere. I mellomtiden er tanken å ha kommet seg til Lofoten og tilbake, med vestlandsfjorder, Runde, Helgelandskysten, krabbemating og ankerdrammer på agendaen. Forunderlig mange i vennegjengen velger en daff strand i Hellas eller monetære forpliktelser fremfor hard sjøgang på nordvestlandet, så det blir plass til andre villige sjeler.

Båten er en solid, havgående danske; egentlig soveplass til 6, men særlig mer enn 4 på tur er ikke aktuelt.

post-139385-0-51268600-1333032328_thumb.jpg

Inquire inside, bill mrk «nordavind fra alle kanter».

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fotovideo har sommermessen sin nå og i den anledning flytter de også en del av butikken ut i det fri. Onsdag 31. mai (i morgen) så havner butikken deres ved Østensjøvannet og de har utlån av objektiver og annet moro. Selv kan jeg ikke være med, men jeg tenkte kanskje noen andre av dere var gira.

Lenke til kommentar

Onsdag 31. mai (i morgen) så havner butikken deres ved Østensjøvannet og de har utlån av objektiver og annet moro.

Hvorfor kan de ikke vente med dette til lørdag? Når folket har tid og anledning? Hadde vært moro og "lånt" noe nytt....og grisedyrt :)

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Er bra at det var på en onsdag. Bor selv 10 min unna østensjøvannet, og på en fin lørdag er det køtendenser rundt det vannet, med en salig blanding av turgåere, treningsnarkomane, gamlinger og småbarnsfamilier.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...