Gå til innhold

Problemer med ytelse og nettverk. PLEASE

Anbefalte innlegg

Hallohallo!

Jeg har problemer med CS'en min. Jeg får Warning:Connection Problem. Hele gamet fryser i cirka 20sek? og Så står det jeg pinga ut. Jeg har venta til den erroren kommer osv, og prøvd å disconecte med engang. Da jeg skal reconnecte servern skjer det ingenting. Stuck på Establishing Network Connection. Helt stuck. Men jeg aner ikke hvor lang tid det tar til jeg får joina den servern igjen. Jeg får joina andre servere kamerater spiller på, men ikke den samma jeg ble kicka fra. Det var et problem.

Jeg får noen andre problemer som at jeg fryser, eller hele game fryser i cirka 2-5sek. Så kommer det tilbake igjen. Aner ikke hvorfor. Det skjer noenganger at jeg får akkurat det samma, men da klikker hele spillet. Jeg får ikke trykka på windows knappen på tastaturet. Jeg må Trykke så jeg logger ut. da blir det CS aktig skjermoppløsning. Og da kan jeg trykke inn på oppgavebehandling og avslutte hl.exe. Kan noen hjelpe meg?

Jeg fant ut at jeg hadde noen problemer i oppgavebehandling, ytelse. Jeg har 4GB ram. Men her er det et bilde:

http://bildr.no/view/837211

Mvh Nordlie!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...