Gjest medlem-82119 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Er kunde hos Ventelo. Alt har fungert problemfritt, inntil for ca. en uke siden. Da begynte epost sending å gå veldig tregt. Bruker windows live mail 2011, og server timeout har alltid stått på default 1 minutt. Nå rekker man ikke å sende en epost på 10-15 Mb på de 5 minuttene. Heller ikke webmail fungerer, prøvde å sende en liten fil på under 1 Mb for å sjekke men fikk ikke sendt. Hva jeg har prøvd til nå: -Formatere pc, og legge inn win 7 og windows live mail på ny og sette opp kontoer på ny -Slå av skanning av epost i antiviruset -Slå av antivirus og brannmur -Sende via Ventelos webmail -Sjekke logger i antivirus og brannmur om noe er sperret -Full antivirus skann -Sjekket alle instillingene Det som er rart, er at jeg kan surfe som normalt. Har sjekket opp og nedlastingshastigheter, og de er normale. Har også resatt modem og router. Jeg mottar også epost som normalt. Ingen forandringer er foretatt før dette skjeddde. Jeg får sendt som normalt fra hotmail konto i samme epost program. Jeg får også sendt epost, men det går bare veldig veldig sakte. Jeg mener at feilen må ligge hos Ventelo, men de finner ingenting. Er det andre som har fått problemer med å sende epost hos Ventelo i det siste, eller har tips til en løsning? Kan selvsagt legge inn thunderbird eller bruke webmail som gmail eller noe, men vil samtidig ha dette løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå