ASZII Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Hei Har en pc med dett inni: ASUS P7P55D-E LX, P55, S-1156, DDR3, Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT CL9, en i5-760 og et XFX Radeon HD 5850 1GB GDDR5 grafikkort. pcn er forsåvit ny, og den er bygget av komplett. Har skiftet grafikkort en gang. Problemet er at hvær gang jeg avinstalerer eller installerer et program dør pcn som om noen drar ut strømmen. Etter noen sekunder starter den opp igjen som og ingenting har skjedd. Det går ann å instalere spill, men ikke andre ting som f.eks. programmer som følgte med på hovedkort disken. windows oppdateringer funker heller ikke. Hva er feilen? Kan det være ram problemer? Endret 17. mars 2011 av intelcorei5 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Høres strengt tatt mer ut som virus for meg. Lenke til kommentar
ASZII Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har søkt hele systemet for virus noen ganger :/ Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg har søkt hele systemet for virus noen ganger :/ Det er ikke DIN jobb å søke etter virus. Det skal du bruke et antivirus program til. Lenke til kommentar
ASZII Skrevet 16. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2011 (endret) Jeg har søkt hele systemet for virus noen ganger :/ Det er ikke DIN jobb å søke etter virus. Det skal du bruke et antivirus program til. Jeg brukte selvølgelig et antivirusprogram Endret 17. mars 2011 av intelcorei5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå