Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hehe, ja, skjønner hva du mener :)

Godt spørsmål, og godt eksempel med MJ.

Synes personlig de som prøver å være han er teite. Eller, ta de Elvis "kopiene". Halla, dem er latterlige ass.

Jeg merker at jeg oppfører meg forskjellig ut i fra hvem jeg snakker med. Det skal jeg ikke legge skjul på. Finnes alt for mange eksempler på det.

Men nå siktet jeg mer til det ekstreme.

Har du sett Two and a Half Men? (selvsagt, alle har jo det....)

Alan er et flott eksempel på hvordan man ikke skal være. Han prøver å være kul, noe som overhodet ikke kler han. Er jo en grunn til at han aldri har damer.

Eller Kelso i That 70's show.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men nå siktet jeg mer til det ekstreme.

Har du sett Two and a Half Men? (selvsagt, alle har jo det....)

Alan er et flott eksempel på hvordan man ikke skal være. Han prøver å være kul, noe som overhodet ikke kler han. Er jo en grunn til at han aldri har damer.

Det er fordi han fremstilles som feminin, har dårlig selvtillit, er veldig overivrig, synes Charlie er kulere, ser for mye opp til damer, er styrt av broren som hele tiden rakker ned på ham.

Alt dette gjør at han suger til å fake kul

Lenke til kommentar

Wow, takk for drit bra innlegg folkens! :) Jeg fant ut att hun trener på samme treningsenter som meg!!! nå må jeg bare finne ut hvilke dager :whistle: Dette blir bra for "tilfeldig treff" som en nevnte tidligere i tråden :cool: xD fikk snakka med hu på facebook men det varte ikke lenge... Kunne ønske du skrev det innlegget ditt litt tidligere Triha :D Men nå vet jeg ihvertfall att neste gang skal jeg spørre om "hvilke sider skulle vi lese til prøven" etc :p Syntes jeg hørte at hu sa til vennina si "Han der kontakta meg på facebook i går" kunne nesten ikke la være og smile til meg selv. hih

Endret av DanielVL
Lenke til kommentar

Hahaha skal huske på denn du! Skal dra rett etter henne også forte meg å skifte osv. så kontakt :) Tar ikke risikoen på å ta kontakt under treninga, mange som ikke liker det etter hva jeg har lest

Endret av DanielVL
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Du har noe på gang nå! Etter hvert kan du jo be henne med deg dit, og spørre om dere ikke skal ta en matbit etter dusjen. Se en film eller noe.

Og så kan du jo si noe sånn som at du synes hun er sprek. Jeg bruker den selv, og den funker fint. Om hun ikke skjønner hintet så er det jo en fin ting å si uansett! Lykke til :)

KRAV: Fullstendige oppdateringer hver gang det skjer noe vi vil vite :yes:

Selv bruker jeg den "du har ansvaret for å holde meg i form :p " selv om jeg egentlig er i mye bedre form en vedkommende selv (men skal over hodet ikke framstille meg selv som noen idrettsutøver)

Vær litt taktisk da, du trenger ikke å løfte vekter akkurat når hun er der hvis du er en ordentlig pusling i benken. Du er jo "plutselig ferdig" med det når hun kommer ;)

Endret av berner12
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Huff, det er vanskelig, men nå lurer jeg på om det er merkelig å være forelska i en du aldri har møtt og som bor 1 time kjøretur unna? Hu andre ville ikke snakke med meg engang, og jeg har ikke noe lyst til å måtte gå ned på kne for å å en prat, så jeg ga hu opp. som dere sikkert har skjønt har jeg forelsket meg på nytt.... Det slutter aldri

Lenke til kommentar

Huff, det er vanskelig, men nå lurer jeg på om det er merkelig å være forelska i en du aldri har møtt og som bor 1 time kjøretur unna? Hu andre ville ikke snakke med meg engang, og jeg har ikke noe lyst til å måtte gå ned på kne for å å en prat, så jeg ga hu opp. som dere sikkert har skjønt har jeg forelsket meg på nytt.... Det slutter aldri

Hvis du aldri har møtt henne og ikke kjenner henne, evt i høyden har sagt "hei" og vekslet litt vennskaplig småpjatt i gangen, så vil jeg være såpass dristig å påstå at du ikke er forelsket i henne, men i det mentale bildet du har av henne.

Hvis du tenker i retning "Dæven, hun var søt, hun er sikkert [sett inn positiv personlig egenskap her]" eller "hva hvis ... " eller dagdrømmer om alt du ville gjort hvis bare sjansen bød seg og tenker masse på dette så tipper jeg det er din egen fantasi du er forelsket i. Been there, done that :p

Lenke til kommentar

Hvis du aldri har møtt henne og ikke kjenner henne, evt i høyden har sagt "hei" og vekslet litt vennskaplig småpjatt i gangen, så vil jeg være såpass dristig å påstå at du ikke er forelsket i henne, men i det mentale bildet du har av henne.

Hvis du tenker i retning "Dæven, hun var søt, hun er sikkert [sett inn positiv personlig egenskap her]" eller "hva hvis ... " eller dagdrømmer om alt du ville gjort hvis bare sjansen bød seg og tenker masse på dette så tipper jeg det er din egen fantasi du er forelsket i. Been there, done that :p

Nenenneennenei, har snakka med henne, men på Facebook! :p Vi snakka ganske lenge faktisk før hu måtte gå ^-^ Etter hva jeg leste så hadde vi mye til felles, ihvertfall noe :D:roll::yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...